HardFM houdt een DJ Contest

HardFM, een van de bekenste webradios in de Harder Styles houdt een DJ Contest. De winnaar wordt uitgenodigd om live te draaien op HardFM Radio.

HardFM

Hoe werkt het?
De contest is simpel, maak een set van een uur, en neem de set op als MP3 met een minimum kwaliteit van 192kbps. Geef het bestand de volgende naam: datum_jouwDJnaam_-_setnaam.mp3. En upload het vervolgens naar de FTP server van HardFM.
De beste sets worden gedraaid op de HardFM Radio en de DJ’s met dé skills worden uitgenodigd om live te draaien op HardFM radio.
Note: Alleen Vinyl of CD mixen. Geen mix die gemaakt is met software op je PC of Mac.

DJ Contest FTP Server details:
85.17.146.23:21

Login:
dj

Wachtwoord:
contest

Of gebruik deze link om direct in te loggen: ftp://dj:contest@85.17.146.23



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-01-2009 om 12:07 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
bRt_ 14-01-2009 @ 14:02:52

Een grote kans om eventueeel wat hoger te kome ! Zou nice zijn als er wat hardtraxx mensen konden draaien ^^

Markos 14-01-2009 @ 14:16:38

Nog nooit gehoord van HardFM, luister als ik radio luister via the interwebs naar FearFM. Wel een leuke wedstrijd.

Jens 14-01-2009 @ 14:22:16

Geef mij maar FearFM ;)

Rik 14-01-2009 @ 16:30:37

Luister ook Fearfm. Maar dit zijn tog leuke dingen voor mensen die graag wat willen bereiken.

Ravenwood 14-01-2009 @ 17:07:57

je moet er toch wel bijzetten dat je alleen sets van vinyl en CD’s worden aangenomen, en geen virtual DJ spul ;)

Jor-D 14-01-2009 @ 17:10:30

@Ravenwood, jij bent scherp vandaag :) Dat klopt inderdaad, was ik vergeten erbij te vermelden :)

Dj C-Mind 14-01-2009 @ 19:10:36

hmm ga ff een set maken denk ^^

Khadber 14-01-2009 @ 19:30:03

Ik niet, te weinig tijd.

The Barrier 14-01-2009 @ 21:32:12

bij HardFM valt me op dat het vooral laatste tijd veel van Mythica Rcordz word gedraaid.
toevallig had ik geluisterd omdat jonges uit de buurt hun eerste release op die label hebben. ( Degos / Re-Done ). Maar viel me niet tegen, leuke Hardstyle

San Miquel 15-01-2009 @ 01:44:05

gaan we toch even een setje opsturen!! ;)

Red Acid 15-01-2009 @ 19:32:32

Succes aan degenen die meedoen in ieder geval ;)

Dj C-Mind 15-01-2009 @ 21:00:21

mij set gaat morgen weg ^^