Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:33 
 

Goeiemorgen mede-Hardtraxxers!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost, maar ik ben nu terug. Ik zal even in het kort mijn verhaal doen over het hoe en waarom. Ik lees hier al mee sinds 2008 of 2009. Niet zo heel lang geleden ben ik erachter gekomen dat Pieter (DJ Thera voor diegenen die het niet weten) dit forum heeft verlaten en zijn account heeft laten verwijderen. Niets mis mee uiteraard zou je denken, dat is ieders goed recht. Echter de reden waarom was (naar mijn mening) wel duidelijk, en dat is min of meer bevestigd in het Theracords topic. Vandaar dat ik had besloten om mijn hulp aan te bieden.

Zelf heb ik al heel wat ervaring in het "modden" van forums, of het nu in een admin rol of moderator rol is, ik heb toch altijd wel iets gedaan om te helpen. En Hardtraxx is niet de eerste community waar ik mijn hulp voor aanbied. Na het zien van het vertrek van Pieter heb ik Jordy gelijk een PM gestuurd. In eerste instantie wilde ik in het "Hardtraxx Respect" topic posten, maar had eigenlijk geen zin om daar veel woorden aan vuil te maken. Dus mijn verhaal een beetje aan Jordy gedaan, ook een aantal zaken gevraagd, en naarmate mijn verhaal vorderde, dacht ik, waarom bied ik niet gewoon mijn hulp aan?

En dat heb ik dus ook gedaan, aangezien een "nieuw paar ogen" andere zien dan de huidige beheerders. En hopelijk zullen er (uiteraard in zeer positieve zin) enkele zaken gaan veranderen hier. Wat ik sowieso wil is dat mensen "Hardtraxx" niet meer associëren met "Haattraxx". En hiervoor heb ik al wat ideeën aangedragen en hopelijk komen wij er samen uit om de zaken dus in positieve zin te veranderen. Wat ik absoluut niet wil en wat ook niet gaat gebeuren is dat ik hier de boel kom overnemen of iets dergelijks. Het lijkt er een beetje op dat ik spontaan een mod ben geworden, en min of meer is dit ook zo, maar daar is wel een goed gesprek met Jordy aan vooraf gegaan en dat is positief bevallen voor ons beiden.

Ik heb nooit aangeboden om mij een mod te maken of iets dergelijks. Wat ik wel heb gedaan (en dat is ook wat ik op dit moment doe) is aangegeven dat ik posts die niet goed zijn (in mijn ogen) zal rapporteren aan de andere mods. Echter heb ik nu ook groen licht gekregen om zelf bepaalde zaken te gaan "modereren" en dat zal ik vanaf nu dus ook gaan doen. Ik zal in eerste instantie dingen die ik fout zie gaan bespreken met de gebruiker zelf en vragen of de betreffende gebruiker zijn post zelf wilt editen en uitleggen waarom. Mocht dit niet lukken dan zal ik het uiteraard zelf doen en dan ook aangeven waarom.

In ieder geval ben ik hier met de beste bedoelingen, en zoals je ook in dit topic kunt lezen ben ik niet onbekend met de Hardere stijlen, dus maak je daar maar geen zorgen over :)

Aan iedereen een fijne dag verder toegewenst!

Gr. Ron
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:35 
 

Hou je van muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hou je van muziek?

:lol: :lol:

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jow welkom :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:59 
 

Banaanslak schreef:
Hou je van muziek?


Nee, en al helemaal niet van Hardstyle of iets dergelijks, bah wat is dat?

Fekete schreef:
Ben al een jaar of 14 actief bezig met muziek (de hardere stijlen dan voornamelijk).


Ik neem aan dat je één en ander wel kunt afleiden uit bovenstaande quote ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:35 
 

Fekete schreef:
Banaanslak schreef:
Hou je van muziek?


Nee, en al helemaal niet van Hardstyle of iets dergelijks, bah wat is dat?

Fekete schreef:
Ben al een jaar of 14 actief bezig met muziek (de hardere stijlen dan voornamelijk).


Ik neem aan dat je één en ander wel kunt afleiden uit bovenstaande quote ;)



Misschien wat uitleg wat je leuk vind? Favoriete DJ's?



Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Welke DJ's kunnen jou boeien in de Hardstyle?
Ook nog Hardcore?
Wat vind je van het gedoe rondom 'Raw' Hardstyle en de meer melodieuzere Hardstyle?
Feesten op de planning, welke al gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom man,

Je geeft aan al een tijdje met muziek bezig te zijn. Draai je plaatjes of produceer je zelf ook? Misschien kun je daar wat meer over toelichten. Gaaf trouwens dat je een Hongaarse vriendin hebt. Tegen gekomen op vakantie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zenda schreef:
Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:49 
 

Goed dan, here we go!

Produceren ben ik niet creatief genoeg voor en tevens geen geduld voor. Zou het wel zeer tof vinden om te kunnen produceren maar ik zou er al snel weer mee ophouden aangezien ik echt geen geduld heb. Wat wel jammer is! Zelfde met websites designen. Ik ben erg goed met photoshop, kan ook zo een website namaken als ik hem zie, maar zelf iets creatiefs maken? Dat zit er dus niet in. Zijn mijn hersens te klein voor denk ik.

Favoriete DJ's. Zijn er wel een aantal. Voorheen waren dat vooral Zany, Showtek, Dark Oscillators, Technoboy, Dana, Donkey Rollers, Deepack, Tatanka, Blutonium Boy, Max B Grant, Duro, Luna, Beholder, Isaac, Max Enforcer, enzovoorts. Nu ook nog wel eigenlijk, maar tegenwoordig heb ik niet echt meer veel favoriete DJ's. Producers wel, ik vind toch Da Tweekaz altijd lekkere muziek maken, als we het over de "huidige Hardstyle" hebben. Hard Driver vind ik ook niet verkeerd. Maar ik neem mee wat ik tegenkom tegenwoordig, ik verdiep me er minder in, ook omdat ik samenwoon en weinig tijd overhou voor muziek, helaas. Heb mij hier geregistreerd omdat het mij wel leuk leek om mee te discussiëren op een volwassen toon :)

Citaat:
Welke DJ's kunnen jou boeien in de Hardstyle?

Tegenwoordig zijn dat er weinig helaas. Zany kan mij tegenwoordig ook niet meer zoveel boeien, "vroeger" wel maar nu niet meer. Ik hou niet van al die remixes zoals die van Rage is gemaakt, of die house remixes.. wat is dat toch :P Maak unieke platen in plaats van die remix crap van house.. xD

Citaat:
Ook nog Hardcore?

Afentoe. Vind bepaalde platen wel erg lekker, zoals 4D Future van Amnesys, luister ik nog altijd graag naar. Het zijn echter maar bepaalde platen en ik heb te weinig kennis verder van Hardcore.

Citaat:
Wat vind je van het gedoe rondom 'Raw' Hardstyle en de meer melodieuzere Hardstyle?

De 'Raw' van nu is eigenlijk een wat hardere variant van de 'Early Hardstyle' naar mijn mening, en dat trekt mij wel. Echter met de 'Melodieuze Hardstyle' heb ik ook geen problemen, althans sommige platen. Zolang het niet allemaal hetzelfde is, ben ik tevreden.

Citaat:
Feesten op de planning, welke al gehad?

Decibel misschien, verder niks. Ik woon nu samen met een vriendin die de taal aan het leren is en dus heb ik weinig geld over voor zaken zoals feesten, te duur ;)

Decibel al twee keer geweest, vorig jaar en in 2008, ook de laatste B L A C K in de ArenA in 2008 geweest, Q-Base, Thrillogy en dat was het geloof ik. DefQon heb ik 1x geprobeerd maar tegenwoordig is dat binnen 10 minuten uitverkocht. Ik geloof twee jaar terug heb ik 3 uur op mijn F5 knop liggen drukken als een idioot, nooit meer... :P

Citaat:
Je geeft aan al een tijdje met muziek bezig te zijn. Draai je plaatjes of produceer je zelf ook? Misschien kun je daar wat meer over toelichten. Gaaf trouwens dat je een Hongaarse vriendin hebt. Tegen gekomen op vakantie?


Vooral luisteren en verzamelen tegenwoordig. Ik download al mijn muziek legaal, of in ieder geval ik betaal ervoor. Voornamelijk omdat ik ook altijd heb gedraaid, maar tegenwoordig koop ik sowieso niet meer zoveel, alleen wat ik echt lekker vind. De rest luister ik gewoon op youtube :P Zoals gezegd, produceren dus niet, draaien heb ik een aantal jaren gedaan, echter tegenwoordig is iedereen met een proef versie van Virtual DJ al een DJ.. althans dat denken ze. Dus het is niet meer leuk ;)

En mijn vriendin.. Ik heb haar leren kennen in een online game (Lord of the Rings Online). Ironisch eigenlijk, want ik heb zulke games juist altijd proberen te vermijden.. Maat van me heeft me overgehaald dat spel erop te zetten en ja hoor, voordat ik het wist zat ik eraan... Maar goed, toch mijn vriendin daar leren kennen dus, iets positiefs aan overgehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dus als ik het goed begrijp woonde of woont zij in Hongarije en via een spelletje heb je haar leren kennen. Woont zij nu ook in Nederland dan ofzo? :P Hoe bestaat het man haha. Ze zouden er zomaar een docu van kunnen maken en uit kunnen zenden op de sbs haha :P Misschien toch maar een keertje overwegen ook zon spelletje te installeren.

Nogmaals welkom :P

Citaat:
Zoals gezegd, produceren dus niet, draaien heb ik een aantal jaren gedaan, echter tegenwoordig is iedereen met een proef versie van Virtual DJ al een DJ.. althans dat denken ze


I could not agree more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Haha dus als ik het goed begrijp woonde of woont zij in Hongarije en via een spelletje heb je haar leren kennen. Woont zij nu ook in Nederland dan ofzo? :P Hoe bestaat het man haha. Ze zouden er zomaar een docu van kunnen maken en uit kunnen zenden op de sbs haha :P Misschien toch maar een keertje overwegen ook zon spelletje te installeren.



Het komt wel eens voor. Ik speelde eerste World of Warcraft, en ik zat bij 2 nederlanders in de guild die elkaar hadden leren kennen via world of warcraft, en onderhand getrouwd waren en kinderen hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:45 
 

mrazura schreef:
Haha dus als ik het goed begrijp woonde of woont zij in Hongarije en via een spelletje heb je haar leren kennen. Woont zij nu ook in Nederland dan ofzo? :P Hoe bestaat het man haha. Ze zouden er zomaar een docu van kunnen maken en uit kunnen zenden op de sbs haha :P Misschien toch maar een keertje overwegen ook zon spelletje te installeren.


Ja, wij wonen samen in Nederland. Hoe bestaat het inderdaad, vertel mij het, ik weet het ook niet. Van het één komt het ander he. Je raakt aan de praat, je hebt dezelfde interesses, je vind elkaars foto wel aantrekkelijk, je begint via skype wat te ouwehoeren, je spreekt elkaar elke dag, in de zomer verveel je je toch maar dus je zoekt elkaar op en dan.. Ja dan gaat de rest eigenlijk vanzelf. Wij wilden uiteindelijk gewoon bij elkaar zijn en dat zijn we dus nu ook. Ik ben een week bij haar in Hongarije geweest, zij een week hier, daarna zijn we gaan samenwonen hier. Bevalt ons nog altijd prima, nu al anderhalf jaar wonen we samen.

Even over deze gigantische kick, ik heb de OP aangepast en mijn verhaal gedaan over het waarom ik nu opeens bij de Hardtraxx Crew hoor. Heb je vragen of andere opmerkingen, je weet de reply knop te vinden, hou het wel beschaafd aub ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom.

Er wordt al een aantal maanden niets met suggesties gedaan waar een meerderheid achter lijkt te staan dus ik ben benieuwd met wat voor ideeën jij allemaal op de proppen komt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
mrazura schreef:
Haha dus als ik het goed begrijp woonde of woont zij in Hongarije en via een spelletje heb je haar leren kennen. Woont zij nu ook in Nederland dan ofzo? :P Hoe bestaat het man haha. Ze zouden er zomaar een docu van kunnen maken en uit kunnen zenden op de sbs haha :P Misschien toch maar een keertje overwegen ook zon spelletje te installeren.



Even over deze gigantische kick, ik heb de OP aangepast en mijn verhaal gedaan over het waarom ik nu opeens bij de Hardtraxx Crew hoor. Heb je vragen of andere opmerkingen, je weet de reply knop te vinden, hou het wel beschaafd aub ;)

Tof dat je dit wilt doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:46 
 

Welkom!

Vraag: Early hardcore of early hardstyle?

Denk je niet dat dit beleid gaat leiden tot minder spontaniteit onder de gebruikers van dit forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:14 
 

Early Hardstyle. Hardcore nooit echt intensief geluisterd, alleen afentoe, vroeger al helemaal niet.

Een forum moet een plek zijn waar mensen juist hun mening kunnen uiten en spontaan moeten kunnen reageren en waar gezonde discussies gevoerd mogen/moeten worden, maar uiteraard wel op zo'n manier dat iedereen in zijn waarde word gelaten. Moderators zijn er naar mijn mening puur en alleen om alles in goede banen te leiden, en om ervoor te zorgen dat de gebruikerservaring goed is. Moderators moeten geen politiemensen zijn, en dat wil ik ook helemaal niet zijn.

Tevens wil ik persoonlijk als moderator zijnde gerespecteerd worden, en dat houdt dus in dat ik de gebruikers en de rest van de crew ook moet respecteren. Daarnaast wil ik behandeld worden zoals ik ook één ieder behandel, netjes en respectvol.

En uiteraard kan ik dit alles alleen bereiken zolang ik zelf ook iedereen met respect behandel en in hun waarde laat. Sowieso moet dit niet alleen voor mij gelden maar voor de hele community. Ik vind dat iedereen elkaar te allen tijde met respect moet behandelen. Dit wil niet zeggen dat je iedereen moet respecteren, maar wel op een normale en fatsoenlijke manier met elkaar moet omgaan.

Dus als antwoord op jouw vraag, nee, ik denk niet dat dit gaat leiden tot minder spontaniteit onder de gebruikers. Waarom denk jij dit? Waar het wel toe gaat leiden, hoop ik, is dat de "negatieve spontaniteit" van gebruikers minder zal gaan worden. Wat ik hiermee dus bedoel, is het meteen happen op elkaar, op zaken die niet 100% zijn, bijvoorbeeld als iemand ergens iets verkeerd neerzet. Want het lijkt er hier soms op dat mensen gewoon zitten te wachten totdat iemand iets fout doet zodat zij daarover hun mond kunnen opendoen. En dát is niet waar het om draait op een forum, welk forum dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:38 
 

Laat maar, ik heb eigenlijk geen zin om me ermee te bemoeien en dat is ook niet aan mij om dat te doen :). Dat is meteen een van de dingen waar ik aan moet werken: nadenken voordat je wat typt haha. Geniet van je verblijf hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:39 
 

Alle input is welkom maar ik was gewoon benieuwd naar je gedachte :)

Bedankt in ieder geval, ik zal mijn best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Addict

Goed je hier te zien! Welkom!

Zelf ben ik ook nog maar een "nieuwkomer". Het eerste wat bij mij ook gelijk uit het oog sprong, was dat er vrij weinig gemodereerd wordt. Gebruikers zijn erg vrij in het plaatsen van content en je ziet amper dat leden op de FAQ of beleid gewezen worden.

Bij een kleinere community kan dat prima, maar ook Hardtraxx is enorm gegroeid de laatste tijd en daarbij is een beetje ordening nodig. Ik ben ook moderator bij een redelijk groot PC forum geweest en dan valt je dat soort dingen op inderdaad!

Veel succes met je nieuwe job! :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!