Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal!

Ik ben Jeffrey uit Groningen. Tegenwoordig woon ik in Leeuwarden. Ik ben alweer in de laaste week van mijn 26e levensjaar. Qua muziek luisteren heb ik een oorsprong in de hardcore, ik ben hier groot mee geworden. ;)
Ik heb vroeger ook regelmatig wat hardcore feesten bezocht.

Tegenwoordig doe ik het iets rustiger aan en houd ik voornamenlijk van hardstyle en in het bijzonder het nieuwere werk. Wat het hem voor mij doet is dat het wel het hardcore gevoel heeft maar toch net wat relaxter is door het tempo en de flow. En ik ben dol op die lekkere euforische melodieën. :love:
Maar ook een echte beuk plaat ben ik niet vies van.

Andere muziek stijlen waar ik van houd zijn trance, dnb en dubstep. Ik ben een echte bass addict. Er kan mij niet genoeg laag in een nummer zitten. :thumbsup:

Natuurlijk bezoek ik zo nu en dan een mooi feest al is dit wel wat minder als vroeger. Mijn volgende feestje word Qlimax en ik kijk hier ontzettend naar uit want het is voor mij al weer even geleden.

Verder ben ik een frequent bezoeker van Hardtraxx, voornamenlijk om te lezen over opkomende feesten, het laatste nieuws en releases. Echter had ik tot nu geen acount en ik vond dan ook dat dit hoog tijd werd!

Zelf probeer ik wanneer ik er tijd voor heb, hardstyle te produceren. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Schroom je niet om je mening te geven en als het even kan goede opbouwende kritiek waar ik iets mee kan!

Iets wat ik heel lastig vind is het arrangen. Ik merk aan mezelf dat ik veelste lang met techniek bezig ben. Zo kan ik bijvoorbeeld uren aan een kick sleutelen. Maar om elementen te combineren en een track te maken... ho maar.... Desalniettemin wil ik toch eens wat aan de buiten wereld laten horen dus hierbij mijn entry voor de kick verkiezing.



Verder hoop ik op een gezellige tijd hier op het Hardtraxx forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:23 
 
Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Gezellige tijd moet lukken! Welkom!
Heb je de Producers Corner al gevonden?


Jazeker heb ik die gevonden! Daar zat ik al te neuzen voordat ik een acount had hehehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom! Enjoy your stay
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Hier ook iemand die van veel ''laag'' houd :P ! Enjoy your stay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :) Definitief van de hardcore af gestapt? Of luister je het soms nog wel? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

Dank allen voor het warme onthaal!

G1LL schreef:
Welkom! Hier ook iemand die van veel ''laag'' houd :P ! Enjoy your stay!

:clap:

STAN- schreef:
Welkom :) Definitief van de hardcore af gestapt? Of luister je het soms nog wel? :)


Ik luister het zeker nog wel eens. :) Ik ben alleen niet meer zo op de hoogte van alles als dat ik dat vroeger was. Hierdoor is de afstand ook iets groter geworden denk ik. Het is grappig hoe je aandacht in de loop van de jaren kan verschuiven naar andere stijlen. Maar als ik een dikke hardcore track voorbij hoor komen ergens dan doet dat zeker nog wat met me!

Als aflsluiter op een feest kan ik er echt van genieten. Maar het hoeft voor mij niet meer de hele avond lang. Geef mij maar een lekkere opbouw en veel diversiteit op een avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okeoke, welke hardcore producers en/of acts spreken je dan aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:48 
 

Draidy schreef:
Welkom :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

STAN- schreef:
Okeoke, welke hardcore producers en/of acts spreken je dan aan? :)


Ik vind het moeilijk om dit in 1 post samen te vatten. ;) Ik heb veel dingen die ik leuk vind maar ik zal toch een paar benoemen waar ik veel naar luisterde en wat ik nog steeds tof vind.

Zo vond ik het DNA en Enzyme werk altijd erg vet, namen zoals E-noid, Negative-A, Ophidian, Edymion, Nosferatu.

E-noid was vooral mijn favoriet vanwege zijn kicks hij heeft er een paar hele zware tussen zitten. Althans, zo vind ik het over komen in zijn tracks. Ik dacht soms echt holy shit! :oh: Heeft ook wel te maken met de drive die in zijn track zitten denk ik.

Ophidian vind ik tof vanwege zijn iets wat afwijkende stijl. Je hoort direct als hij iets gemaakt heeft. Blackbox heb ik grijs gedraait.

Endymion en Nosferatu voor de meer party tracks. Drunk whit a gun, payback je kent het wel :yes:

The outside agency vind ik ook top, hele sterke sfeer zit er in hun tracks. Dit geld ook voor hun als eye-d & hidden. :thumbsup:

Ik hoop dat ik zo een klein beetje een beeld heb kunnen schetsen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeie smaak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enphion schreef:
STAN- schreef:
Okeoke, welke hardcore producers en/of acts spreken je dan aan? :)


Ik vind het moeilijk om dit in 1 post samen te vatten. ;) Ik heb veel dingen die ik leuk vind maar ik zal toch een paar benoemen waar ik veel naar luisterde en wat ik nog steeds tof vind.

Zo vond ik het DNA en Enzyme werk altijd erg vet, namen zoals E-noid, Negative-A, Ophidian, Edymion, Nosferatu.

E-noid was vooral mijn favoriet vanwege zijn kicks hij heeft er een paar hele zware tussen zitten. Althans, zo vind ik het over komen in zijn tracks. Ik dacht soms echt holy shit! :oh: Heeft ook wel te maken met de drive die in zijn track zitten denk ik.

Ophidian vind ik tof vanwege zijn iets wat afwijkende stijl. Je hoort direct als hij iets gemaakt heeft. Blackbox heb ik grijs gedraait.

Endymion en Nosferatu voor de meer party tracks. Drunk whit a gun, payback je kent het wel :yes:

The outside agency vind ik ook top, hele sterke sfeer zit er in hun tracks. Dit geld ook voor hun als eye-d & hidden. :thumbsup:

Ik hoop dat ik zo een klein beetje een beeld heb kunnen schetsen. :)

Kijk eens aan, zoals Draidy al zei; Goeie smaak! Neem zo af en toe ook eens een kijkje in het hardcore (releases en livesets) gedeelte, komt ook zo nu en dan Eye-D & Hidden shit voorbij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:23 
 
Hardtraxx Newbie

STAN- schreef:
Enphion schreef:
STAN- schreef:
Okeoke, welke hardcore producers en/of acts spreken je dan aan? :)


Ik vind het moeilijk om dit in 1 post samen te vatten. ;) Ik heb veel dingen die ik leuk vind maar ik zal toch een paar benoemen waar ik veel naar luisterde en wat ik nog steeds tof vind.

Zo vond ik het DNA en Enzyme werk altijd erg vet, namen zoals E-noid, Negative-A, Ophidian, Edymion, Nosferatu.

E-noid was vooral mijn favoriet vanwege zijn kicks hij heeft er een paar hele zware tussen zitten. Althans, zo vind ik het over komen in zijn tracks. Ik dacht soms echt holy shit! :oh: Heeft ook wel te maken met de drive die in zijn track zitten denk ik.

Ophidian vind ik tof vanwege zijn iets wat afwijkende stijl. Je hoort direct als hij iets gemaakt heeft. Blackbox heb ik grijs gedraait.

Endymion en Nosferatu voor de meer party tracks. Drunk whit a gun, payback je kent het wel :yes:

The outside agency vind ik ook top, hele sterke sfeer zit er in hun tracks. Dit geld ook voor hun als eye-d & hidden. :thumbsup:

Ik hoop dat ik zo een klein beetje een beeld heb kunnen schetsen. :)

Kijk eens aan, zoals Draidy al zei; Goeie smaak! Neem zo af en toe ook eens een kijkje in het hardcore (releases en livesets) gedeelte, komt ook zo nu en dan Eye-D & Hidden shit voorbij :thumbup:



Ok cool! Zal het zeker in de gaten houden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 04:34 
 
Donateur

Welkom!! :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!