Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pavo - Back In Time (FUS061-5)
Label: Fusion Records
Vinyl release: 11-01-2010
WEB release: 18-01-2010

A1. Pavo - Back In Time
B1. Pavo - Classic

Samples:
A1.
A2.

Bron:
Citaat:
Preview of "Pavo - Back in Time"
Release scheduled for January 2010 together with "Classic" on Fusion Records.

Check out http://www.djpavo.nl for more info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best leuke tracks! maarja alweer een release voor Fusion!? er moet toch iets gaan komen binnenkort een sublabel ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noisecontrollers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 19:51 
 
Hardtraxxer

Vette plaatjes!!! :love: NC??? :loving: dont care zolang ze maar goed zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Back in Time is aardig, maar echt niet meer. Krijg bij het beluisteren van die plaat het gevoel dat ik die geluiden al 10 keer in een plaat heb gehoord. Noisecontrollers hadden wel wat meer hun best mogen doen in deze... last but nut least blijft feit dat er maar één échte Back in Time is :worship: (L)
Classic leek aardig in het begin, lekkere drive in de intro... en dan komt er zo'n simpele en kinderachtige melodie die totaal niet in de track past... blegh! Jammer.

De release van Elektronik was super, Raven/Communicate waren goed maar werden helaas helemaal kapotgedraaid, maar deze release is echt zonde. Noisecontrollers kunnen maar beter even een pauze nemen als dit het niveau van de aanstaande releases van hun gaat tekenen. Creativiteit is een beetje op heb ik het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 21:30 
 
Hardtraxxer

ik vind t juist erg creatieve platen, echt geen standaard NC ofzo! laat ze maar lekker experimenteren wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classic Gruwelijkkkkk. Kan zeker aan Communicate tippen :love:

Back In Time ook zeker dik maar in mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 21:59 
 
Hardtraxx Elite

Die classic jezus wat is die lekker, en dit vind ik dus alles behalve van standaard. Hoe vaak hoor je nou zoiets track met zon soort melodie achtig iets, geweldig dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Classic is wel degelijk de beste! Maar Back In Time mag er ook zijn!

Krijg bijna het gevoel dat met raven/communicate/back in time/classic NC bijna betere platen maakt onder Pavo dan onder zichzelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ze vaker luisteren om een oordeel te vormen, heb ze nou niet echt vaak gehoord tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 04:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik moet ze vaker luisteren om een oordeel te vormen

+ kan midden in de nacht niet op goed volume luisteren, maar het klinkt veelbelovend, vooral Classic!

Maar ik wil even een veelvoorkomend misverstand de wereld uit helpen. Het zijn niet de Noisecontrollers die voor Pavo produceren!

Althans... Alleen Elektronik is door NC gemaakt. Tekno Musik door Zany en The Pitcher, en Communicate en Raven door alleen Bas Oskam (dus, Williams Syndrome)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Ik moet ze vaker luisteren om een oordeel te vormen

+ kan midden in de nacht niet op goed volume luisteren, maar het klinkt veelbelovend, vooral Classic!

Maar ik wil even een veelvoorkomend misverstand de wereld uit helpen. Het zijn niet de Noisecontrollers die voor Pavo produceren!

Althans... Alleen Elektronik is door NC gemaakt. Tekno Musik door Zany en The Pitcher, en Communicate en Raven door alleen Bas Oskam (dus, Williams Syndrome)



ja en zo ken ik er nog een paar :(

williams syndrome is ook weer aka van noisecontrollers, dus pavo word gewoon met noisecontroller samples gebouwd


on: tracks zijn dik in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het maakt ook niet zo heel veel uit, alle elementen in die tracks zijn van Noisecontrollers. Wie van de 2 het nou doet of allebei is dan niet zo heel belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Whoat! Die Back in Time doet me echt niks maar die Classic daarentegen! WOW! Wat een helden plaat!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 14:43 
 
Donateur

Classic is wel het vetste van de 2 ! Back In Time vind ik niet zo vet eigelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Classic! dit is het eerste nummer waarvan ik op het eerste moment luisteren al meteen weg van ben!
wat een nummer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

classic is wel lekker :D dat intro klapt dr lekker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro van Classic zéér goed inderdaad, climax ook zeker niet slecht. Moet nog op me groeien, maar denk dat ik het uiteindelijk wel een zéér goeie plaat vind.
Back In Time heeft een veelbelovende intro, de climax is hélemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Intro van Classic zéér goed inderdaad, climax ook zeker niet slecht. Moet nog op me groeien, maar denk dat ik het uiteindelijk wel een zéér goeie plaat vind.
Back In Time heeft een veelbelovende intro, de climax is hélemaal niks.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 01:46 
 
Hardtraxxer

wooow die classic! ze flikken het weer hoor, heerlijk ook die arp in de break enzo..



back in time ook een sterke plaat maar classic is de grote uitschieter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Ik moet ze vaker luisteren om een oordeel te vormen

+ kan midden in de nacht niet op goed volume luisteren, maar het klinkt veelbelovend, vooral Classic!

Maar ik wil even een veelvoorkomend misverstand de wereld uit helpen. Het zijn niet de Noisecontrollers die voor Pavo produceren!

Althans... Alleen Elektronik is door NC gemaakt. Tekno Musik door Zany en The Pitcher, en Communicate en Raven door alleen Bas Oskam (dus, Williams Syndrome)



ja en zo ken ik er nog een paar :(

williams syndrome is ook weer aka van noisecontrollers, dus pavo word gewoon met noisecontroller samples gebouwd

on: tracks zijn dik in orde

+ bas en arjan helpen elkaar echt wel onder elkaars aliassen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

beginpost effe angepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Classic :thumbsup: Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke release!

vanaf 2010 weer vette releases kopen :P downloaden zuigt echt hard, kut rapidshare uploaders :thumbdown:
legaal = tenminste snel en altijd beste kwaliteit :thumbsup:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle