Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
Syztrax schreef:
CyrilHS schreef:
Viel het je zelf trouwens al op dat de climax LQ is terwijl ie al lang uit is? :P

lees de uitleg eerst ff aub

Dan had je toch gewoon de full van de originele kunnen gebruiken?

maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet

EDIT: ik maak ook wel een full version als chain reaction remix uit is, daar zal ik dan wel wat meer werk in steken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet


Dus je vindt het te veel werk om iets fatsoenlijks in elkaar te zetten als het iets meer tijd kost? Wat was je verwachting toen je je mash-up postte? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 08:57 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
Syztrax schreef:
maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet


Dus je vindt het te veel werk om iets fatsoenlijks in elkaar te zetten als het iets meer tijd kost? Wat was je verwachting toen je je mash-up postte? :/

ik doe dit ook voor het eerst, ik ga een betere versie maken als cr remix uit is,
dan ga ik ook meer doen als het vanaf de climax het origineel neerzetten, ik zou willen weten hoe jullie het idee vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is misschien wel geinig, maar ik zit er persoonlijk niet zo heel erg op te wachten :) Heb die vocals vaak genoeg gehoord, heb er niet zoveel (meer) mee. En een "wow" effect kwam er bij mij niet naar voren. Probeer er misschien wat meer mee te spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:05 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Het is misschien wel geinig, maar ik zit er persoonlijk niet zo heel erg op te wachten :) Heb die vocals vaak genoeg gehoord, heb er niet zoveel (meer) mee. En een "wow" effect kwam er bij mij niet naar voren. Probeer er misschien wat meer mee te spelen

ga ik zeker doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

Mash up van ;
Crypsis - You know
Activator - Big fat pancake

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict

Quasar schreef:
Mash up van ;
Crypsis - You know
Activator - Big fat pancake



phoenix schreef:
De mashup is een vet idee, maar vormt voor me gevoel niet echt één geheel. Tis net alsof je tussen twee kanalen heen en weer zapt.
Je zou uit deze twee tracks veel meer kunnen halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wavolizer vs. Herculez On Dope - Sympho: The Barbaric Chief

Wavolizer - Sympho
Wavolizer - The Chief
Herculez On Dope - Barbarilla


Nieuwe mash-up waar ik mee bezig ben. Ben er nog niet helemaal tevreden mee. Die rustigere stukjes om de 16 beats klinken nog wat leeg. Maar de screech door laten gaan klinkt ook voor geen meter, want dan wordt het te druk. Toegevoegde vocal ook niet helemaal zeker over, misschien een soort schreeuw vocal erin gooien. Iemand suggesties verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om toch even een reactie te geven: ik ken de nrs niet goed genoeg om de juiste elementen eruit te kunnen halen. Misschien juist wel handig voor de feedback ^^. Het klinkt mij best wel soepel en vloeiend in de oren, geen rare invullingen of abrupte overgangen tussen sounds. Sommige volumes van bepaalde dingen (als vocals) kunnen beter perhaps, maar ik neem aan dat dat op het eind ook allemaal prima is :) Beetje onnodig dus, om 'echt' te noemen als kritiek puntje. Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:27 
 
Hardtraxxer



New One ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa, vet! Net werk weer hoor .. goeie overgangen, mooie stukken, niet te druk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is weer dik, mister Arvy!

Alleen dat stuk bij 2.56 vind ik persoonlijk wat vaag :P Jammer ook dat je geen stukken van Under Attack/Struggle for Existence heb gebruikt. Toch wel de platen waar hij 'bekend' mee geworden is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxxer

Thanks!
Dat stuk heb ik juist bewust gedaan voor het onverwachte ;)

Over de andere tracks wilde een mash maken met zijn solo tracks;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

For The Streets zit er ook in haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxxer

De enige dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oke. Vind Under Attack de gruwelijkste plaat van hem, vandaar de vraag :P
Verder weer netjes gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke mash inderdaad van Adaro :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict

ThreatofAdverse schreef:


New One ^^


vette mash. Het enige wat me, in de negatieve zin, opvalt is het contrast tussen voor en na +/- 0.55, persoonlijk vind ik hem vrij intens en druk opbouwen en als de kick erin komt is het wat rustiger. Dit contrast vind ik persoonlijk niet zo lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThreatofAdverse schreef:


New One ^^

Hele dikke mashup!
Alleen die outro van haunter vind ik er niet lekker inkomen :) Ik wil m graag een keer draaien iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette mashup mannen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:32 
 
Hardtraxxer

Thanks heren. Komt binnenkort een leukere aan al vind ik zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 23:28 
 
Hardtraxxer

ThreatofAdverse schreef:


New One ^^


Heerlijke mashup! Ben het overigens wel met phoenix eens over dat stukje waar de kick erin klapt op 0:55

Waar is de downloadbutton? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:34 
 
Hardtraxxer

Staat aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klein mash-upje gemaakt van feenixpawl & Jason Forte - Together (Marco V Remix) en Ummet Ozcan & DJ Ghost - Airport

is een ruwe versie dus commentaar is altijd welkom :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gill vroeg me weer eens om samen wat ideeën tot een mash-upje te krijgen. Het leek hem leuk om de "Beyond Boundaries" release van Phrantic een poging te geven:

Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner