Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:54 
 
Hardtraxxer

@Thevenator

Je kick bezit te weinig bass dus werk daar even aan. :) Voor de rest vind ik het wel aardig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ The Venator
Thanks voor je reactie, het was ook meer even een dubstep testje voor de grap een keer.
Denk dat jij inmiddels al wel weet dat je aan je kick moet werken haha, voor de rest klinkt t wel goed.

Ik heb even jullie hulp/advies nodig. Ik ben bezig met een melodie maar op de 1 of andere manier is het nog niet echt een hardstyle melodie. Misschien dat ik wat moet beperken in de noten ofzo maar ik weet 't niet.

Iemand die mij kan helpen van deze melodie een meer gepaste hardstyle melodie te maken?

http://www4.zippyshare.com/v/81747223/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Post de midi dan sjuul :yes:


@The Venator ,

Klank van je kick vind ik wel wat hebben, maar hij knalt er nog niet lekker uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Post de midi dan sjuul :yes:


haha is goed, maar heb geen idee hoe dat werkt? nog nooit gedaan >.<

werk in logic
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxx Addict

Volgens google:

Code:
To export a MIDI file in Logic first select the MIDI regions you wish to incorporate into the MIDI file by selecting them in the arrange window.
Then go to File/Export/Selection as MIDI file
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 01:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Danku,

Hierbij dan de midi file :)

http://www71.zippyshare.com/v/8287332/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Anaxibia schreef:



iemand die wat feedback wil geven? het is een remix van een trance song :)
valt over het algemeen wel goed in de smaak.
Onze kick gaat volgens mij ook zeer erg de goede kant uit.
Laat maar weten wat je er van vindt!


Klinkt opzich wel lekker, maar jullie kick is nog niet wat het moet zijn.
Volgens mij pitchen jullie de kick vanuit een VST ofniet?

Gooi deze maar onder jullie kick voor de bass http://www46.zippyshare.com/v/1299168/file.html
Kontakt 4 is wel handig om het in te samplen.


Klinkt best goed, masteren kan alleen wel wat beter :)

Hier kleine kick en screech test van mij:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxxer

@Heavy-E

Je kick klinkt wel aardig , screech zou ik nog wat verbeteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FGJSdKrtho8

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:42 
 
Hardtraxxer

Da Fenix schreef:
Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FGJSdKrtho8



Zo klinkt erg lekker hoor. Goeie kick, lekker melodietje en die intro is ook echt heerlijk. Ik zou zeggen ga lekker door zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Newbie

Dankjewel ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:08 
 
Hardtraxxer

Climax test:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:14 
 
Hardtraxxer

Ik vind zelf persoonlijk die melodie niks, er zit te weinig variatie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:19 
 
Hardtraxxer

KicKProduction schreef:
Ik vind zelf persoonlijk die melodie niks, er zit te weinig variatie in.

Oke, kwestie van smaak denk ik. Maar bedankt voor je feedback, ik zal er toch even naar kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 10:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
sjuul schreef:

[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/75041260/file.html[/zippy]
Dit heb ik er van kunnen maken! Dat is trouwens ook mijn nieuwe kick :)

download: http://www60.zippyshare.com/v/75501061/file.html

Wat een bazen melodie trouwens, zou ik er wat mee mogen doen?


Ah kijk ja zoiets zocht ik :D.Vind je het goed als ik die verder gebruik in mijn project?
en ja het is een melodie van anklebreaker, had hem gevraagd of ik er wat mee mocht proberen en volgens mij is iedereen vrij om er mee te experimenteren.


Over je kick gesproken, hij is nog wat op de achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 10:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Da Fenix schreef:
Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FGJSdKrtho8



Klinkt goed hoor, zitten al veel goede details in. maar om nog verbeterpunten te geven zou ik misschien nog iets aan de sounds doen. vind de sound van de climax nog net niet. misschien een tip om net wat extra's te geven aan je lead; voeg een nexus sound toe en dan de attack knop van de amp modifier iets naar rechts te draaien.
Ook leuk dat je ons even je project laat zien, zouden meer mensen moeten doen ^^

zag dat je zebra gebruikte, is dit een fijne synth? ik ben zelf alleen maar redelijk bekend met sylenth1 en massive en een beetje nexus, maar wil opzich wel wat nieuwe synthesizers proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:
Da Fenix schreef:
Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FGJSdKrtho8



Klinkt goed hoor, zitten al veel goede details in. maar om nog verbeterpunten te geven zou ik misschien nog iets aan de sounds doen. vind de sound van de climax nog net niet. misschien een tip om net wat extra's te geven aan je lead; voeg een nexus sound toe en dan de attack knop van de amp modifier iets naar rechts te draaien.
Ook leuk dat je ons even je project laat zien, zouden meer mensen moeten doen ^^

zag dat je zebra gebruikte, is dit een fijne synth? ik ben zelf alleen maar redelijk bekend met sylenth1 en massive en een beetje nexus, maar wil opzich wel wat nieuwe synthesizers proberen.


hhey super bedankt voor je tips en feedback !
Wat ik het fijne aan zebra vind, is dat je net ff wat meer mogelijkheden hebt als sylenth1 en de geluiskwaliteit is erg hoog. om er een hardstyle lead mee te maken is het niet helemaal goed, maar om wat te experimenteren met andere sounds is het geweldig :)

verder heb ik helaas geen nexus voor mn mac :(

nogmaals bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik werk zelf ook in logic en heb de eerste versie van nexus, dus moet wel kunnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:
Ik werk zelf ook in logic en heb de eerste versie van nexus, dus moet wel kunnen :)



oke wow nice :)
k ga gelijk even opzoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds ik FLstudio eindelijk snap is dit 1 van mijn eerste tracks,
natuurlijk nog niet af, maar ik wilde graag horen wat anderen er van vinden en verbeterpunten.


Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

Anaxibia schreef:



iemand die wat feedback wil geven? het is een remix van een trance song :)
valt over het algemeen wel goed in de smaak.
Onze kick gaat volgens mij ook zeer erg de goede kant uit.
Laat maar weten wat je er van vindt!


Klinkt heel nice, alleen die 2e kick heeft een raar geluid, eerste vind ik beter maar de tail staat wel wat te zacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:08 
 
Hardtraxx Newbie

@Anaxibia Ik vind je kick een beetje aparte distortion hebben, probeer daar nog wat mee te doen :)

Hier een klein testje, is remix van dj cyber - breathless, let niet op de afmix die is totaal nog niet klaar dat ben ik van het weekend van plan :) gaat momenteel ff op de kick, lead synth en outro :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxxer

DJAnaturalize schreef:
@Anaxibia Ik vind je kick een beetje aparte distortion hebben, probeer daar nog wat mee te doen :)

Hier een klein testje, is remix van dj cyber - breathless, let niet op de afmix die is totaal nog niet klaar dat ben ik van het weekend van plan :) gaat momenteel ff op de kick, lead synth en outro :)



Klinkt aardig, ik hoor alleen de kick bijna niet. Verder wat ik van de kick hoor vind ik nog niet heel lekker. En je lead is niet zo fijn, moet je nog even mee eq'en. Als je daar nog wat aan verbetert klinkt ie verder goed ;)

Hier een previewtje van een project waar ik mee bezig ben, ben er zelf best blij mee:
Dit is trouwens alleen nog de basis. Gewoon even melodie en kick testen ;)



Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

@Heavy-E melo klinkt wel lekker maar als ie zo op het einde naar beneden pitcht haalt het de melo uit het ritme lijkt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:15 
 
Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
@Heavy-E melo klinkt wel lekker maar als ie zo op het einde naar beneden pitcht haalt het de melo uit het ritme lijkt wel


Jow bedankt voor je feedback. Uhm snap niet helemaal wat je bedoeld? :innocent:

Edit:
Ow je bedoelt het naar beneden pitchen van de lead, zat aan de kick te denken. Ja daar zal ik nog even naar kijken, bedankt!
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner