Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:04 
 
Hardtraxxer

@Tijntjuh, klinkt wel leuk! Kick klinkt niet bij het geheel, appart denk ik wel eigenlijk :)
En het is een beetje saai vind ik nadat die break s gedaan!

@DForcer, hij is in ieder geval niet vals, klinkt gewoon wat gek die tonen denk ik!
Enja, lijkt idd wat op Club Bizarre.. Kick komt er btw ook niet echt goed uit vind ik, mag aan gewerkt worden!
Maar al bij al leuke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxxer

@Nijidik Heb de "zeurige" lead idd even wat korter gemaakt ;p klinkt idd beetje geirriteerd zo de heletijd,
@xypes Heb gewerkt aan de kick en wat meer ruimte ervoor gemaakt zodat hij er beter uit komt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:07 
 
Hardtraxxer

Nijidik schreef:
Chronicle schreef:
[soundcloud]http://soundcloud.com/chronicledj/i-need-a-<a class="inlineAdmedialink" href="#">doctor</a>-prev3[/soundcloud]

Stuk vocal + melo ook toegevoegd..


Wanneer kan ik deze release op Fusion kopen? :drool:

Klinkt naar de opbouw toe nogal wat leeg, net als met die hartslagen, daar zou ik nog wat opvulling bij doen als ik jou was, snare of claps of zoiets dergelijks.. Maar voor de rest, heerlijke anti hoor, vocal komt er misschien iets te abrupt op, die van You will die. Heerlijk, uitwerken en demo'tjes verzenden! :thumbsup:


Klopt man ! het mag best wat aangevuld worden.. ik moet ook zeker nog beter afmixxen en masteren want dat wil nog niet zo :P. Thx , it's apreciated appreciated
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Ergere zaterdagmiddag verveling kan niet :lol: :D
[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/68803999/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:59 
 
Hardtraxx Addict

Basss27 schreef:
Ergere zaterdagmiddag verveling kan niet :lol: :D


Omg wat afschuwelijk die vocals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:30 
 
Hardtraxx Elite

http://www27.zippyshare.com/v/75270849/file.html

Helaas door zippyshare is de kwaliteit laag geworden, downloaden voor HQ. :$ Hier pas gisteren mee gestart. Comments/tips? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
http://www27.zippyshare.com/v/75270849/file.html

Helaas door zippyshare is de kwaliteit laag geworden, downloaden voor HQ. :$ Hier pas gisteren mee gestart. Comments/tips? :)


Screeches en andere sounds klinken wel aardig. De kick mist nog wat kracht in de punch en probeer wat meer subbass eronder te zettten. Persoonlijk vind ik de melodie wat saai en de synth is mij wat te wazig en te dun.

Ben vanmorgen ook maar een begonnen aan een nieuwe plaat, dit is tot dusver de mid-intro. t gaat vooral om de sounds wat de afmix is nog niet in orde. http://www4.zippyshare.com/v/80354402/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

@CyrilHS: Lekker duister :cool: . Screeches klinken goed. De tail vind ik ook goed subbass is niet nodig imo. De punch zou idd krachtiger mogen. Voor de rest sluit ik me aan bij Squid.

@Squid: Klinkt nog erg leeg en lijkt net of er een filter op je kick zit. Sound zouden aardig kunnen klinken als je daar nog flink wat werk in steekt; eqen, reverb, delay enz. Voor de rest vind ik het idee wel leuk.

Zelf ook weer even bezig geweest met een melodie. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) .

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

@Stryker, het klinkt wel lekker maar het mist nog iets. Ik weet niet wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:46 
 
Hardtraxxer

@Stryker leuke melodie! alleen aan je kick moet nog wel wat gewerkt worden :P wat meer naar voren laten komen en ruimte maken voor je kick :-)

Hier dan een preview van me track "My Style",
Heb nog de afgelopen dagen aan de kick gewerkt en zo klinkt hij in mijn oren goed voor het doen van een "Amateur producer" :-)

Ofcourse is het template door mezelf gemaakt :)



Comentaar is altijd nog welkom ik werk er nogsteeds aan namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:42 
 
Hardtraxx Elite

Squid schreef:
Screeches en andere sounds klinken wel aardig. De kick mist nog wat kracht in de punch en probeer wat meer subbass eronder te zettten. Persoonlijk vind ik de melodie wat saai en de synth is mij wat te wazig en te dun.


Stryker schreef:
@CyrilHS: Lekker duister :cool: . Screeches klinken goed. De tail vind ik ook goed subbass is niet nodig imo. De punch zou idd krachtiger mogen. Voor de rest sluit ik me aan bij Squid.


Thanks voor de tips mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:52 
 
Hardtraxx Elite

@DForcer je gaat de goede kant op, melo is een beetje vaag maar klinkt verder wel oke ;)

hier een stukje hardstyle van mij, kick is niet zo goed, maar is de enige beetje fatsoenlijke die ik heb gemaakt... :P



ook voor de fun wat house gemaakt:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:34 
 
Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
@ CyrilHS: Kick is een beetje appart, maar lekker! Goeie screeches, plaat steekt goed in mekaar :thumbsup:


Thanks! Maat van me heeft een betere kick die wij gaan gebruiken. Deze heb ik gewoon laatst gemaakt omdat ik nieuwe dingen aan het uit proberen was! :) Verder denk ik wel dat hij ook mij kan helpen met deze kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 13:39 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
@DForcer je gaat de goede kant op, melo is een beetje vaag maar klinkt verder wel oke ;)

hier een stukje hardstyle van mij, kick is niet zo goed, maar is de enige beetje fatsoenlijke die ik heb gemaakt... :P



ook voor de fun wat house gemaakt:


kick valt nog mee hoor :), de rest zal wel komen ikzelf ben ook al lang aan het knoeien met kicks xD
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/35397007/file.html[/zippy] hier een remix van Avicii - Fade Into Darkness waar ik aan bezig ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

dforcer, afgeleid van club bizarre remix? :P daar doet ie me gelijk aan denken.. geen verkeerde melo, alleen ff wennen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


7 en 5 vind ik wel leuk klinken alleen vind ik dat 5 een beetje op dark oscillators - nero lijkt, dus ik zou hem nog wat aanpassen zodat dat niet niet zo opvalt..

heb zelf ff wat in elkaar gezet, zit onder andere een nieuwe kick van me onder ;)

http://www52.zippyshare.com/v/49591437/file.html

ff downloaden voor de quality! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


7 en 5 vind ik wel leuk klinken alleen vind ik dat 5 een beetje op dark oscillators - nero lijkt, dus ik zou hem nog wat aanpassen zodat dat niet niet zo opvalt..

heb zelf ff wat in elkaar gezet, zit onder andere een nieuwe kick van me onder ;)

http://www52.zippyshare.com/v/49591437/file.html

ff downloaden voor de quality! :thumbup:


Is hoor een kleine gelijkenis, naar niet super veel. :P
Ik zal er aan verder werken, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:39 
 
Hardtraxxer

Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)

die 8ste melodie :love: die is vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


Zitten een paar leuke tussen! :) 5de vindk wel wat hebben imo :P

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

DForcer schreef:



Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P



De Melo is goed en de lead ook, maar de kick wel wat werk nodig bij lagere tonen ;)


Dit is het main part van mijn laatste track, het misschien wordt relesed, wat denk je?

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


Zitten een paar leuke tussen! :) 5de vindk wel wat hebben imo :P

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P



De lead is een rechtstreekse copy van Technoboy - Vanilla Sky ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:04 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
DForcer schreef:
Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


Zitten een paar leuke tussen! :) 5de vindk wel wat hebben imo :P

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P



De lead is een rechtstreekse copy van Technoboy - Vanilla Sky ;) !


Melodie is ook nog totaal niet af ;) ga hem helemaal omgooien wil hem alleen als basis beetje gaan gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:04 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
DForcer schreef:
Sicknez schreef:


Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)


Zitten een paar leuke tussen! :) 5de vindk wel wat hebben imo :P

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P



De lead is een rechtstreekse copy van Technoboy - Vanilla Sky ;) !


Melodie is ook nog totaal niet af ;) ga hem helemaal omgooien wil hem alleen als basis beetje gaan gebruiken :)

Inmiddels weer met een nieuwe track begonnen :-)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:01 
 
Hardtraxxer

@DForcer lead is mooi ! synth mag nog iets voller.. maar klinkt lekker!

mijn werkje waar ik al een tijdje mee bezig ben :). iemand nog tips?

Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner