Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:09 
 
Artiest

Sindskort weer bezig met producen, dit kwam er uit.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

Johan010 schreef:
Sindskort weer bezig met producen, dit kwam er uit.


Klinkt wel erg als Burnin' Love remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:06 
 
Hardtraxxer

@Johan010
Klinkt wel netje :)
je kick mag wel iets meer distortion en je synth klinkt nog een beetje dun ;)

Hier een update van onze nieuwe track ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

Heel erg netjes!
Waarmee maak je je kicks & lead mee?
Mag misschien nog een klein beetje gedistorded worden de kicks.
Althans je climax kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:
Heel erg netjes!
Waarmee maak je je kicks & lead mee?
Mag misschien nog een klein beetje gedistorded worden de kicks.
Althans je climax kick


Zit genoeg distortion op hoor vind ik :)
Ben idd ookwel benieuwd hoe/waarmee jullie de kick hebben gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vritzy schreef:
The Indicator schreef:
@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker

Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html[/zippy]

Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders :P
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter :)

Het stuk vanaf 0:28 seconden is vrij leeg je zou hier eventueel wat dingen aan toe kunnen voegen. Ook zit er voor mijn idee wat te veel reverb op je lead. Je kick kan ook nog wel wat aandacht gebruiken. Voor de rest vooral mee verder gaan!


Bedankt, punch is gemaakt met Drumazon en de tail met hydra. Lead is 8 layers, 2x saw en een aantal andere dingen om hem wat voller te laten klinken. Kick zit inderdaad nog in de beginfase. Dit is v2 van deze kick, heb met de 1ste versie een aantal tracks gemaakt, maar de afmix klonk dan echt heel slecht. Nu dus vol aan het werk om hem te optimaliseren. Ben alleen nog niet helemaal tevreden over de pitch, je hoort hem namelijk niet goed genoeg in mijn ogen. Reverb komt waarschijnlijk door Zippy, aangezien het opzich wel meevalt hoeveel eropzit. In 320kbps klinkt het al weer anders. Bedankt voor je feedback in ieder geval!

Edit: Ja vanaf 0.28 houd de break op en begint de filtercutoff. Het idee van deze snippet is vooral dat de kick en de lead getest worden voor een aantal melodieen die ik klaar heb liggen, waar ik mee verder ga na mijn tentamens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Renounze - TBA 18-02-2012


Renounze - 30 Million


David Guetta feat. Sia - Titanium (Renounze Remix)
Ik zat wat te spelen met de melodie van Titanium en dat klonk wel aardig dus ik heb er een soort van remix van gemaakt (niet heel serieus bedoelt).


Renounze - Nacht club koningen (Kazige Vocalen Mix)
Een house achtig trackje waar ik niet verder mee ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@hierboven

Ik heb de house track niet geluisterd omdat ik daar niet zo veel verstand van heb.

De hardstyle tracks klinken overall vrij goed man!
De vocal in Titanium zou ik wel iets beter inmixen, hij klinkt er erg opgegooid nu.
Maar qua kicks en sounds klinkt het allemaal al wel lekker.
Vooral 30 Million vind ik een leuke melodie hebben!
Ga zo verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@boven hierboven, ik zou graag feedback geven maar weerhoud me hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:59 
 
Hardtraxxer

Ik heb voor t eerst weer is een pogin tot een intro gemaakt. De eerste keer met screeches voor mij ik vindt dat t best wel tof uit pakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 08:48 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Ik heb voor t eerst weer is een pogin tot een intro gemaakt. De eerste keer met screeches voor mij ik vindt dat t best wel tof uit pakt ^^


Niet slecht! Ik vind je kick wat missen en de screech klinkt als zo'n jaren '90 House schreeuw, maar het kan zeker wat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

@cruelty
Ja afmixen gaat me nu wel wat beter af :P
Die kick is best mooi trouwes lekker zuiver maar toch hard :woot:

Hier een update van hierboven haha ^^




en dan deze ook nog gemaakt met een kameraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

@DirtyNoizeZ

ik vind de mid intro vet klinken, dikke schreeches.
de reversebass en de kick bevallen me ook wel aardig.
keep going! :thumbup:

hier een intro van mijn kant.
de boel clipt nog een beetje, kick staat te hard.
afmix moet nog veel beter maar kon niet wachten om het te laten horen aan jullie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het idee is leuk, de uitwerking minder. je sounds zijn niet lekker en je kick staat inderdaad nog te hard.


OFFTOPIC: ik snap 1 ding niet, hoe kunnen mensen zeggen alles clipt nog want dat moet ik nog doen met de afmix.
Hoezo zet je het volume van je kicks/leads niet gewoon simpel weg wat naar beneden zodat ze niet meer clippen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Trial, je kicks is een beetje te heftig in mijn ogen, screeches zijn ook wat minder goed te horen. Weet niet of dat intro voor een melodieuze plaat is, anders past het niet, maar voor een zieke rawplaat is ie denk ik wel dik. Zeker verder uitwerken! Let wel op je afmix, want die is nog ver te zoeken!

Ik had mezelf voorgenomen om na mijn tentamens weer flink te gaan produceren en zodoende ben ik vandaag met volle moed begonnen en ben ik redelijk tevreden over wat ik tot nu toe heb gedaan. Ben met 2 tracks bezig, waarvan 1tje bijna af is.


Het idee is dus een happy melodie en een anti-climax. De eerste keer dat ik zoiets probeer. Ben verder nog met een andere track bezig waar ik met een nieuwe kick werk, maar die post ik later nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

Opzich een prima track, maar alleen die anti-climax mag van mij wat aggresiever en de kick vind ik niet echt lekker klinken bij de anti.

Hier stukje waar ik aan werk:


Misschien iemand die wat feedback heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Opzich een prima track, maar alleen die anti-climax mag van mij wat aggresiever en de kick vind ik niet echt lekker klinken bij de anti.

Hier stukje waar ik aan werk:


Misschien iemand die wat feedback heeft ;)

De melodie is vrij random en vind hem ook niet echt bij de synth passen, ook klinkt de tweede synth vanaf 0:47 wat leeg. De kick daar in tegen klinkt erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

Vritzy schreef:
Imation schreef:
Opzich een prima track, maar alleen die anti-climax mag van mij wat aggresiever en de kick vind ik niet echt lekker klinken bij de anti.

Hier stukje waar ik aan werk:


Misschien iemand die wat feedback heeft ;)

De melodie is vrij random en vind hem ook niet echt bij de synth passen, ook klinkt de tweede synth vanaf 0:47 wat leeg. De kick daar in tegen klinkt erg lekker!


Je vind de riff te random? En ja klopt de tweede synth moet nog even beter qua eq
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

@ The Indicator:

Klinkt netjes alleen moet je kick natuurlijk wat netter, er zit teveel reverse bassa-achtig in en je distortion is gewoon ja, niet mijn smaak.

@State 91:

Alle bass uit je melodie halen, en met izotope ozone wat klooien met de loudness maximizer. Je hebt ook een mooie basis maar je kick moet je ietsjes verder uitwerken, wat meer distortion, betere eq enzo.

@ Johan010:

Niet veel commentaar op, buiten dat je moet blijven werken aan je kicks, dan kom je er zeker en vast. Ook vind ik die vocals niet dat maar dat is vast smaak :p

@Authentic:

Heel mooie melodie(check trouwens je pm's eens ;) ). Ik zou over je screech nog een vapor gooien(of enkele) om het wat meer te detunen zodat je echt die aggressieve schreeuw krijgt. En over je kick, tjah, klinkt al behoorlijk maar de distortion mag wat warmer en er meer uitspringen.

@ Vritzy:

Over het algemeen goed, buiten die tba vindt ik die melodie te Arpregio-achtig. Kicks zijn goed, mogen iets aggresiever. En waar heb je die kazige vocal van? :D

@ Dirty Noizez:

Screech mag wel iets scherper, en de kick korter, en de afmix over het algemeen beter :p

@ The_Trail:

Afmix moet inderdaad beter, voor de rest nog ietsje sleutelen aan je kick en die zal heel vet zijn!

@ The Indicator:

2e climax klinkt nogal vals... Je melodie is goed maar je kicks, werk aan.

@Imation:

Niet mijn smaak, vind het niet echt ergens naar klinken.

Ziezo, dat was de feedback, hier is mijn trackje ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Scavenger, Klinkt netjes man! Aanstekelijke melo, synth klinkt lekker vol. Alleen by die hoge intro sound klinkt 't alsof je iets met de LFO hebt gedaan (?) waardoor ie, vind ik, net irritant trilt in het gehoor zeg maar. Als ie daar helemaal zuiver is, lijkt het me extra lekker wanneer de synth erin komt...
Verder bouwt hij wel mooi op, wel heel standaard, maar wel lekker.
De Kick klinkt prima wanneer hij niet pitched, wanneer hij dat wel doet klinkt het echt niet goed. Kraakt heel erg, daar moet wat aan gebeuren! Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Scavenger, alles klinkt inderdaad lekker vol,
al vind ik je melodie te veel lijken op NC - Astral
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor de feedback, nieuwe kick staat klaar. En inderdaad ben ik niet tevreden over de dist op de tail van mijn kick, daar ga ik nog ff wat aan veranderen! Vals, daar kan ik me totaal niet in vinden, misschien hier en daar wat verkeerde timing, maar vals zeker niet! Noten zijn namelijk exact hetzelfde als de laatste maat van mijn melodie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:08 
 
Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
@Scavenger, alles klinkt inderdaad lekker vol,
al vind ik je melodie te veel lijken op NC - Astral

Melodiestructuur vind ik totaal anders eigenlijk :P
En merk ook nu pas dat ongeloofelijk irritant geluid als ie omhoog pitched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict

@ScavengerDJ, klink goed zeg.
Lekkere melodie en de kick is ook goed, alleen als hij pitched (bijv rond 1:08) klinkt hij een beetje raar.

@Imation, erg lekkere kick :)
het gedoe er omheen vind ik wat minder :P


Was zelf wat aan het kloten met screeches en kreeg deze kut herrie eruit :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
@ScavengerDJ, klink goed zeg.
Lekkere melodie en de kick is ook goed, alleen als hij pitched (bijv rond 1:08) klinkt hij een beetje raar.

@Imation, erg lekkere kick :)
het gedoe er omheen vind ik wat minder :P


Was zelf wat aan het kloten met screeches en kreeg deze kut herrie eruit :P



Klinkt lekker, de track in het geheel klinkt ook best proffesioneel, heb d'r niks op aan te merken! Ga zo door!

Hier een wannebe Gunz4Hire/B-front iets denk ik :P en dan doel ik op de 2e climax :yes:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner