Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Vritzy schreef:
Ben met één van de melodietjes van Supernatural (producers-corner/midipack-t24228.html) aan de gang gegaan :)


hoe krijg je die toon vanaf 0.14 erdoorheen? :drool:



Nexus > hardstyle expansion > yamato ergens onderaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:14 
 
Hardtraxxer

Vritzy schreef:
Ben met één van de melodietjes van Supernatural (producers-corner/midipack-t24228.html) aan de gang gegaan :)




OMFG OMFG OMFG! Uitwerken die shit, ik sta hier met een stijve paal rond te springen, wat een heilige meuk is dit, doet me erg denken aan Melochodinges van Wasted Penguinz. En nou opschieten POTVERDORIE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
zal ik doorgaan met deze melodie?
(ik weet dat me synth bagger is :X)
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/77670427/file.html[/zippy]


Kies eerst een fatsoenlijke synth die niet vals is, kan geen lijn in de melo horen omdat ie zo naar is om aan te horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 10:56 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
zal ik doorgaan met deze melodie?
(ik weet dat me synth bagger is :X)
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/77670427/file.html[/zippy]


Deze is wel heel erg vals zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:32 
 
Hardtraxxer

Een keer wat minder vrolijk deuntje dus niet echt mijn ding maar denk dat dit me tog wat beter afgaat.
Kheb me best gedaan op me afmix dit keer zou graag van jullie willen horen of t ook echt beter klinkt nu dan mijn voorgaande tracks.
Enjoy!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Socializers: Die melodie is echt vals tot in het extreme... Hoor je dat nou zelf niet??

@DirtyNoizeZ: Wederom goede sounds, opbouw enz. lang niet slecht alleen de afmix/volumes hoe je het dan ook wilt noemen is wederom zeer beroerd en alles clipt en overstuurd..

Heb zelf even een synth gebouwd bij een van Supernaturals melo's en een kickje die ik zelf nog niet zo geweldig vind maar misschien hebben jullie een andere mening.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
@Socializers: Die melodie is echt vals tot in het extreme... Hoor je dat nou zelf niet??

@DirtyNoizeZ: Wederom goede sounds, opbouw enz. lang niet slecht alleen de afmix/volumes hoe je het dan ook wilt noemen is wederom zeer beroerd en alles clipt en overstuurd..

Heb zelf even een synth gebouwd bij een van Supernaturals melo's en een kickje die ik zelf nog niet zo geweldig vind maar misschien hebben jullie een andere mening.



Ik denk dat deze melodie echt om een emotionelere synth vraagt. Veel voller en misschien nog wel wat euforischer. De kick iets te veel op de voorgrond... maargoed met wat EQ is dat zo verholpen :)Kick klinkt overigens nog iets te mechanisch en wat meer accent op de tail zou 'm denk ik ook wel ten goede komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:54 
 
Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Ik denk dat deze melodie echt om een emotionelere synth vraagt. Veel voller en misschien nog wel wat euforischer. De kick iets te veel op de voorgrond... maargoed met wat EQ is dat zo verholpen Kick klinkt overigens nog iets te mechanisch en wat meer accent op de tail zou 'm denk ik ook wel ten goede komen!

Thund3R schreef:
@DirtyNoizeZ: Wederom goede sounds, opbouw enz. lang niet slecht alleen de afmix/volumes hoe je het dan ook wilt noemen is wederom zeer beroerd en alles clipt en overstuurd..


Ik heb echt me best gedaan op de afmix t klinkt echt perfect op mijn speakers nu mischien begint t dan tog echt tijd te worden om wat monitoren aan te schaffen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DirtyNoizeZ schreef:
W0uT3R schreef:
Ik denk dat deze melodie echt om een emotionelere synth vraagt. Veel voller en misschien nog wel wat euforischer. De kick iets te veel op de voorgrond... maargoed met wat EQ is dat zo verholpen Kick klinkt overigens nog iets te mechanisch en wat meer accent op de tail zou 'm denk ik ook wel ten goede komen!

Thund3R schreef:
@DirtyNoizeZ: Wederom goede sounds, opbouw enz. lang niet slecht alleen de afmix/volumes hoe je het dan ook wilt noemen is wederom zeer beroerd en alles clipt en overstuurd..


Ik heb echt me best gedaan op de afmix t klinkt echt perfect op mijn speakers nu mischien begint t dan tog echt tijd te worden om wat monitoren aan te schaffen :(


Dat denk ik ook, weet niet wat je nu hebt staan maar op mijn simpele Creative 2.1 setje klinkt t al niet goed afgemixt... denk dat je met monitoren een heel stuk verder komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:05 
 
Hardtraxxer

kheb nu 1 speakertje van trust ( moeilijk te geloven ) met een verrot subwoofertje hahah nognieteens 2.1 haha 1.1 Jonguuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DirtyNoizeZ schreef:
kheb nu 1 speakertje van trust ( moeilijk te geloven ) met een verrot subwoofertje hahah nognieteens 2.1 haha 1.1 Jonguuuu


Oké, das wel heel erg pleb, hoe kom je aan 1 speaker? das echt raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:12 
 
Hardtraxxer

t was ooit een 5.1 maareee... Dat versterkertje is naar ze gallemieze dusja 1 poort doet t nogmaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Vritzy schreef:
Ben met één van de melodietjes van Supernatural (producers-corner/midipack-t24228.html) aan de gang gegaan :)




OMFG OMFG OMFG! Uitwerken die shit, ik sta hier met een stijve paal rond te springen, wat een heilige meuk is dit, doet me erg denken aan Melochodinges van Wasted Penguinz. En nou opschieten POTVERDORIE!

RUSTIG RUSTIG :P Hij was gisteren al af maar was te lui op hem te uploaden :) Zie -> gratis-tracks-prod/renounze-supernatural-original-mix-t24459.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
W0uT3R schreef:
Ik denk dat deze melodie echt om een emotionelere synth vraagt. Veel voller en misschien nog wel wat euforischer. De kick iets te veel op de voorgrond... maargoed met wat EQ is dat zo verholpen Kick klinkt overigens nog iets te mechanisch en wat meer accent op de tail zou 'm denk ik ook wel ten goede komen!

Thund3R schreef:
@DirtyNoizeZ: Wederom goede sounds, opbouw enz. lang niet slecht alleen de afmix/volumes hoe je het dan ook wilt noemen is wederom zeer beroerd en alles clipt en overstuurd..


Ik heb echt me best gedaan op de afmix t klinkt echt perfect op mijn speakers nu mischien begint t dan tog echt tijd te worden om wat monitoren aan te schaffen :(


haha dat probleem begin ik ook te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben met nog een melodie van Supernatural aan de gang gegaan vandaag.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 01:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vritzy schreef:
Ben met nog een melodie van Supernatural aan de gang gegaan vandaag.


Klinkt al goed, alleen als je kick naar beneden pitcht klinkt er iets niet helemaal lekker, kijken of je dat er uit kunt filteren :).

Laatst al een stukje dance gepost, beetje meer gaan kutten. Nu dit :P :

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 11:34 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Hardphonic schreef:
Laatst al een stukje dance gepost, beetje meer gaan kutten. Nu dit :P :



Klinkt als vertraagde Hardstyle :P. Op 140 bpm zou die mooier zijn denk ik.


Niet mee eens, dit is best tof, zou alleen het resonerende en distorte gedeelte van de kick wat wijzigen, daardoor klinkt het meer hardstyle achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 11:45 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Cruelty schreef:
Hardphonic schreef:
Laatst al een stukje dance gepost, beetje meer gaan kutten. Nu dit :P :



Klinkt als vertraagde Hardstyle :P. Op 140 bpm zou die mooier zijn denk ik.


Niet mee eens, dit is best tof, zou alleen het resonerende en distorte gedeelte van de kick wat wijzigen, daardoor klinkt het meer hardstyle achtig.


Ik vind juist dat dit meer een house track moet worden! :P goede melodie ervoor en de kick komt er al aardig in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net 3 dagen aan de slag in cubase, en dit is het resultaat tot nu toe! xD



vanaf 1.40 :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow had niet verwacht dat er zo serieus op gereageerd zou worden haha.
Kijk wat ik wil bereiken met die tail is meer dit:
(Dit is van een vriend van me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:44 
 

Socializerz schreef:
zal ik doorgaan met deze melodie?
(ik weet dat me synth bagger is :X)
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/77670427/file.html[/zippy]


moeten wij hier serieus op in gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardphonic schreef:
Wow had niet verwacht dat er zo serieus op gereageerd zou worden haha.
Kijk wat ik wil bereiken met die tail is meer dit:
(Dit is van een vriend van me)

Fucking vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
wow dit is echt lekker man! :corn:
2 Melodiën die ik (met hulp van een tutorial) heb gemaakt, samen met me nieuwe synth (ook van een tutorial) en me nieuwe kick (tutorial lol)
Feedback is altijd welkom:)
[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/61469228/file.html[/zippy]
Edit: bij de 2e staat me volume veel lager en me bpm op 155 :huh:


Sorry, maar die synth vind ik echt niks. Het is net n ontspoorde kermisattractie om. De melodieen zijn hierdoor ook moeilijk te beoordelen.

Misschien na wat aanpassingen in de sound zou je er wel zon melodie als in de Rage remix van kunnen maken maar met deze melodieen klinkt ie echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
hmm, in me track zit ie gelayerd dus miss dat je hem dan beter vind klinken
kheb me nummer gemaakt met m'n nieuwe kick, melodie en synth (allemaal met hulp van tutorials)

Feedback is altijd welkom:)
http://www37.zippyshare.com/v/65972512/file.html


De melodie is best lekker, daar is het dan ook wel mee gezegd, veel werk aan de synth en kick jongeman
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxxer

@Socializerz
zoals hardphonic al zij je moet echt aan je kicks werken!
De rest van je sounds klinken ook allemaal heel droog en slecht afgemixt!
probeer daar aan te werken ;)


Hier een strukje van mij nieuwe track waar ik mee bezig ben :)

Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner