Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
benieuwd naar jouw feedback :corn:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Addict

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Tune doctor :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoi Allemaal.

Ik heb een preview van een remix die ik met een maat (Lisboa-X) heb gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?

Het is een remix van Audio Damage - Bassface die op Aussie Hardstyle Records gereleased word binnenkort:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxxer

Zo'n kick en dan niet weten hoe je moet pitchen? Eigen kick of rip? Ik stoorde me zo erg aan die pitch dat ik verder niks kan bijdragen qua commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ROD schreef:
Zo'n kick en dan niet weten hoe je moet pitchen? Eigen kick of rip? Ik stoorde me zo erg aan die pitch dat ik verder niks kan bijdragen qua commentaar.


Bedankt voor je reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

we hebben laatst een remix gemaakt van eternal vision :lol:

de skippybal remix!
http://www74.zippyshare.com/v/96395199/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De Duitendiefjez schreef:
we hebben laatst een remix gemaakt van eternal vision :lol:

de skippybal remix!
http://www74.zippyshare.com/v/96395199/file.html


hahaha geweldig. Misschien pitched deze beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Newbie

Outlander - Fire (Energetic's Remix)

[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/41992792/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict

@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 02:06 
 
Hardtraxxer

Wow...echt heeeeeeeel irritant. Ik vind het sowieso al een erg lelijk iets om in een track te stoppen, maar dit gaat echt een stuk te ver...Kick is wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:09 
 
Hardtraxx Newbie

ik moet eerlijk zeggen dat alles hier steeds beter begint te klinken!
let niet op de volume regeling want die haperd wat...
zal later even wat coments geven op de rest heb nu even geen tijd....
sorry :$

Ik heb ook weer een nieuw projectje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

@Energetic veel plak en knip werk gedaan zeker? hele tijd het zeflde..

@Leon_Cuperus heel irritant die fade in het nummer na de eerste niet verder geluisterd...

Hier een track van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audio-Shaker schreef:

Hier een track van mij

Zo das best wel lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:10 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Audio-Shaker schreef:

Hier een track van mij

Zo das best wel lekker! :thumbsup:


Thanks!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Audio-Shaker: Vind je sounds wel leuk, je afwerking en kick wat minder, het klinkt een beetje rommelig, ik denk dat dat aan je reverb ligt. probeer daar aan te werken! Verder is het idee van de track wel leuk :)

Heb zelf ook weer wat nieuws af :whistle:



Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stigmata schreef:
Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.




Je hebt een track gemaakt, dan kan je toch feedback geven op degene boven je?

Van je eigen track kan ik geen soep maken. Alles is gecompressed, teveel reverb, je vocals zijn niet te horen en de EQ klopt van geen kant. Probeer eerst 1 sound te maken en dan daarna de volgende pas. 't klinkt nu allemaal, oh dit zit erin 'omdat het moet'

De kick is ook niet echt best, je hoort eigenlijk geen punch, de tail is wel heel erg gecompressed.

Ik denk dat je wel kan leren van je track. Gewoon opnieuw beginnen en blijven proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Stigmata schreef:
Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.




Je hebt een track gemaakt, dan kan je toch feedback geven op degene boven je?

Van je eigen track kan ik geen soep maken. Alles is gecompressed, teveel reverb, je vocals zijn niet te horen en de EQ klopt van geen kant. Probeer eerst 1 sound te maken en dan daarna de volgende pas. 't klinkt nu allemaal, oh dit zit erin 'omdat het moet'

De kick is ook niet echt best, je hoort eigenlijk geen punch, de tail is wel heel erg gecompressed.

Ik denk dat je wel kan leren van je track. Gewoon opnieuw beginnen en blijven proberen!



@W0uT3R mijn werkgever vind het niet prettig als ik hier de heledag hardstyle luister,,, en had mij n profiel pas sinds gister middag aangemaakt.. vandaar

Bedankt voor je input. waardeer een eerlijke mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben al paar jaartjes aan t produceren

wat vinden jullie van mijn track ? :D

youtube :
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ MindTwwisterz

2 posts hierboven ofzo heb ik 't al gehad over feedback geven op anderen, dan krijg je zelf feedback. Die newbies willen 't maar niet leren.....

Een paar punten van kritiek:

- De opzet van je track is leuk, leuk idee. Vocals zelf opgenomen? Dat lijk ik namelijk wel te horen. Je hebt denk ik een iets te Nederlands accent om een engelse tekst in een track overtuigend over te laten komen.

- Je kick vind ik niet echt prettig om naar te luisteren, 't is heel erg 'poink' in de punch, en de tail is wel echt 'n muur van bass die de rest een beetje wegdrukt.

- Je synth in de climax vind ik te dun, probeer 'm meer layers te geven en iets minder mono te maken.

- Ik zat te wachten op het moment dat de kick ging pitchen, dat deed hij niet. De melodie suggereert dat dat wel moet gebeuren.

- De track als geheel is nogal repetatief, de hele tijd het zelfde. Het is erg gelimiteerd in de sounds, afwisseling.

- Als je een track maakt waarin je de kick niet wil pitchen, is het noodzakelijk dat je andere elementen, sounds, ritmes etc gebruikt om de track interessant te houden en drive te geven.

Hopelijk kan je er wat mee in de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
@ MindTwwisterz

2 posts hierboven ofzo heb ik 't al gehad over feedback geven op anderen, dan krijg je zelf feedback. Die newbies willen 't maar niet leren.....



@W0uT3R Newbie zal best, maar als je even in mijn reactie had gelezen waarom ik nog geen feedback heb gegeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stigmata schreef:
W0uT3R schreef:
@ MindTwwisterz

2 posts hierboven ofzo heb ik 't al gehad over feedback geven op anderen, dan krijg je zelf feedback. Die newbies willen 't maar niet leren.....



@W0uT3R Newbie zal best, maar als je even in mijn reactie had gelezen waarom ik nog geen feedback heb gegeven..


Ik had 't ook niet over jou, maar ik wijs iemand er op, en vervolgens doet de volgende precies 't zelfde. Prima dat je op je werk zit en dan een track upload ( wat ik overigens ook niet helemaal snap, maar goed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Energetic schreef:
Outlander - Fire (Energetic's Remix)

[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/41992792/file.html[/zippy]

Jammer dat het niet je eigen track is, wat dik dit, zo hoor ik ze graag 4 min van hetzelfde erg goed geschreven voor DJ's, van die blije melodietjes word ik nie blij van....gwoon raggen bruut force :yay:

met onderstaande ben ik het dus niet eens

Joeyvg schreef:
@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd


W0uT3R schreef:
@ MindTwwisterz
waaaw prachtige feedback, respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eehm schreef:
Energetic schreef:
Outlander - Fire (Energetic's Remix)

[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/41992792/file.html[/zippy]

Jammer dat het niet je eigen track is, wat dik dit, zo hoor ik ze graag 4 min van hetzelfde erg goed geschreven voor DJ's, van die blije melodietjes word ik nie blij van....gwoon raggen bruut force :yay:

met onderstaande ben ik het dus niet eens

Joeyvg schreef:
@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd


W0uT3R schreef:
@ MindTwwisterz
waaaw prachtige feedback, respect :thumbup:


@outlander Ik vind het lekker klinken, alleen wat eentonig.
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner