Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxx Newbie

ik ben weer aan een nieuw projectje begonnen vandaag ik ben erg benieuwd of dit jullie een beetje trekt
ik heb graag feedback ! al vast bedankt ?http://soundcloud.com/leon-cuperus/teste:) :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderen "hebben" ook graag feedback! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dan zeg ik het gvd ook nog een reactie boven hem.

nerds :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou het iets te maken hebben met de titel: hardtraxx newbie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

het spijt me, :$ ik trek hierbij mijn vraag voor feedback in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dat was niet de opzet! Je mag gerust om feedback vragen hier, maar het is wel de bedoeling dat je anderen ook feedback geeft! Zo leren we het meest van elkaar en sneeuwt niemand onder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:52 
 
Hardtraxx Newbie

ik snap het helemaal!:) zal vanavond eens even gaan rond kijken hier,, ben nog bezig met me project loop een beetje vast nu!, maar aan je naam te zien zit je al even hier :thumbsup: dus zou je dan misschien even willen luisteren ik denk namelijk dat het een beetje te veel in de stream mee gaat inplaats van dat het eigen wordt:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan op dit moment je kicks niet beoordelen, aangezien ik alleen op mijn laptop kan luisteren(mijn moeder is ziek dus ;) )

Screeches klinken best lekker hoor! Gewoon lekker je eigen ding blijven doen! Kick zelf gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:02 
 
Hardtraxx Newbie

aahzo nou beterschap dan maar ! bedankt voor het beluisteren... ja heb alleen de punch van een sample want ik kreeg er niet echt een passend geluid uit.. ik blijf zeker mijn best doen, alleen als je een track 80.000 keer beluisterd wordt het best lastig om je track niet steeds weer aan te gaan passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op een begeven moment moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Beter ga je dan aan een andere track werken en kom je er later een keer op terug ;). Ik zal deze week je kick nog eens even gaan beluisteren op mijn krk's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

is goed ! ik kan je vertellen ze knallen je krk's wel uit!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leon_Cuperus schreef:
is goed ! ik kan je vertellen ze knallen je krk's wel uit!:)


Haha die kicks die moet ik nog tegenkomen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 09:46 
 
Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
ik ben weer aan een nieuw projectje begonnen vandaag ik ben erg benieuwd of dit jullie een beetje trekt
ik heb graag feedback ! al vast bedankt ?http://soundcloud.com/leon-cuperus/teste:) :thumbup:



Klinkt wel cool. Alleen waarom die FX op 0:25 geript? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 10:04 
 
Hardtraxx Newbie

Dankje wel! Dat komt omdat ik eigen vocals aan het bewerken ben .. Dit is een test en had even opvulling nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite

[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/13544170/file.html[/zippy]

Gaat meer om de melodie. Tips? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

je meoldie klinkt wat leeg ik zou wat meer reverb door de sound gooien en even wat met de eq gaan prutsen, zodat hij wat feller word !:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

je meoldie klinkt wat leeg ik zou wat meer reverb door de sound gooien en even wat met de eq gaan prutsen, zodat hij wat feller word !:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Cyril, je kickt pitcht verkeerd!

Leon: Zatox Kick toch :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leon_Cuperus schreef:
Dankje wel! Dat komt omdat ik eigen vocals aan het bewerken ben .. Dit is een test en had even opvulling nodig...


Welke vocals heb je het over? want die vocals uit jou snippet zijn uit een free pack van nikkita :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

nope alleen de punch heb ik uit een of t andere vaag packje vandaan die tail en bass heb ik zelf gemaakt met onder andere drumazon:) jaa klopt! ik ben met eigen vocalen bezig nu die ben ik nu aan het afwerken alleen dat gaat niet echt zoals ik wil :huh: dus heb ik het zo even opgelost zodat ik een soort van indruk krijg hoe het klinkt als met een vocale opvulling :$ moeilijk verhaal hoop dat jullie me snappen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ah oke :)


HIer een iets langere en nieuwe snippet van mijn nieuwe track.
De mid intro is nog best eentonig en kaal maar dat komt omdat ik daar nog mee bezig ben :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

die melodie doet mij goed ! daar heb je vast tijd ingestoken met al die verschillende sounds! echt :thumbup: het intro is inderdaad wel eentonig ik heb daar zelf best wel moeite mee mijn skreeches zijn dik maar het "spelen" wil niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
ah oke :)


HIer een iets langere en nieuwe snippet van mijn nieuwe track.
De mid intro is nog best eentonig en kaal maar dat komt omdat ik daar nog mee bezig ben :D



Klinkt vet man, melodie komt me wel heel erg bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ja ik heb deze eerder gepost xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxx Newbie

erg lastig en met een skreech van 1 toon hoeg je ook niet meer aan tekomen, das meer van die oude :bomb: plaatjes
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner