Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@TVDS
Stuk voor stuk dikke platen. Niet allemaal mijn stijl, maar de sounds zijn zeker in orde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 06:47 
 
Hardtraxxer

@DirtyNoizeZ
ik vind de intro wel aardig klinken.
bij de melodie vind ik die belletjes niet helemaal bij het nummer passen.
wat ik ook vet vind is de opbouw van het nummer.
keep going :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 08:53 
 
Hardtraxxer

@trial Thanks. :thumbup: klinkt lekker man, energieke intro! De climax zou wat meer uitgewerkt mogen, zodat hij er wat meer in klapt, en de kick klinkt een beetje alsof hij clipt, maar klinkt zeker goed hoor ^^ . Is wel een subje waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:31 
 
Hardtraxx Newbie

Oeps sorry gasten, heel dom van me om geen feedback te geven! :$

@DirtyNoizeZ, de track zit qua opbouw goed in elkaar, ik vind het een vrolijke , opzwepende track.
Er zijn ook een paar dingen die ik wat minder vind. Afmix kan wat beter, en ik vind de kick niet helemaal lekker doorkomen, zit net niet genoeg power in zegmaar. Wel merk ik dat jullie (of jij) het erg tof vind om te producen, dat kan je echt wel horen! Keep up the good work,

______________

Sorry voor de dubbelpost, maar hier is dan nog een keer mijn nieuwe track:

Ben er erg lang aan bezig geweest, en ben er trots op. Hopelijk ontvang ik wat feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:26 
 
Artiest

FreakshowDJ ,

Quit producing, and make the world a better place..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

Dan ben ik wel erg benieuwd naar jouw perfect afgemixte, super-ultra perfecte kick en een lead die me doet wegsmelten! Show me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn nieuwe track ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:22 
 
Hardtraxxer

eXitium schreef:
Mijn nieuwe track ^^



Goede en strakke sounds! Vind alleen de intro/eerste knalsessie erg rommelig klinken. En dus ook hetzelfde voor de outro, die precies zelfde is!

Verder leuk gedaan, ga zo door:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:40 
 
Artiest

FreakshowDJ schreef:
Dan ben ik wel erg benieuwd naar jouw perfect afgemixte, super-ultra perfecte kick en een lead die me doet wegsmelten! Show me!


http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=mhee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:58 
 
Hardtraxxer

@ The Trial

Klinkt echt goed man kan er weinig op aanmerken eerlijk gezegd ;)

Enigste wat ik zou veranderen is de overgang van de anti naar de melodie want die komt in een keer uit het niets erin.

:thumbup:

@ doolittle

Klinkt ook zeker netjes.

Weinig op aan te merken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

@doolittle,

ok klinkt wel redelijk, maar geeft dat je de reden om andere producers af te zeiken die minder goed zijn?, ik ben pas 6 mnd bezig, zonder monitoren. Als je mensen af wilt zeiken ga je maar lekker op geenstijl.nl haten, dit forum is bedoeld om tracks te delen, en daar ondersteunende feedback op te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:37 
 
Hardtraxxer

Doolittle schreef:
FreakshowDJ ,

Quit producing, and make the world a better place..

Alsjeblieft, hou je mond :)
(and make the world a better place..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

ScavengerDJ schreef:
Doolittle schreef:
FreakshowDJ ,

Quit producing, and make the world a better place..

Alsjeblieft, hou je mond :)
(and make the world a better place..)


:o De haat.

@tvds Goed, maar liever Rip the Jacker / Living for the future o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:23 
 
Artiest

FreakshowDJ schreef:
@doolittle,

ok klinkt wel redelijk, maar geeft dat je de reden om andere producers af te zeiken die minder goed zijn?, ik ben pas 6 mnd bezig, zonder monitoren. Als je mensen af wilt zeiken ga je maar lekker op geenstijl.nl haten, dit forum is bedoeld om tracks te delen, en daar ondersteunende feedback op te geven.


Ik geef vaak genoeg feedback, maar dan moet het (voor mij) wel 'feedback waardig' zijn.
Als je zelf zegt dat je track aardig goed is, dan neem ik het niet echt serieus. Ik hoop dat je zelf wel kunt horen hoe vals het is.. Maar goed, als je echt feedback wilt, wil ik het best geven hoor..:

Intro:
Dit is nog aardig ok, al vind ik die kick persoonlijk niks, veel ste modderig en te lange tail.

Vocals: leuk bedacht, dat dan weer wel.

Melo: Niet te volgen en erg radom.

Build up : erg saai, en wederom niet te volgen, haalt totaal de drive(die er al nouwelijks is) weg.

Climax : Weet niet hoe ik het moet benoemen maar, als je 6 mnd produced, moet je toch zeker wel horen dat dit eigenlijk nergens naar klinkt. Kick is vals als de neter. Wat jammer is, want die climax kick heeft zelf opzig wel potentie.

Outro..: tsjah.. zelfde verhaal eigenlijk, erg cheesy, en een beetje van 13 in het dozijn.

Zeker als je al 6 mnd hardstyle produceerd moet je het toch echt wel horen, dat het geheel gewoon niet juist klinkt. Qua sound design..: het is ok, daar zit wel potentie in, mixdown is ook redelijk, kan wel veel beter.

Maar komop, die climax.. Dat is toch gewoon niet om aan te horen? Sorry dat ik het zeg hoor.. Maar iedereen kan toch horen dat dit vals is..?

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Kijk, nou praten we. Dit is pas feedback! Ookal is het niet erg positief, maar nu weet ik hoe ik ervoor sta, snap je? Als iemand zegt, ja stop maar klinkt nergens naar, denk ik van ja ok maar kun je het beter dan. In dit geval is dat inderdaad ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:32 
 
Hardtraxxer

FreakshowDJ schreef:
Oeps sorry gasten, heel dom van me om geen feedback te geven! :$

@DirtyNoizeZ, de track zit qua opbouw goed in elkaar, ik vind het een vrolijke , opzwepende track.
Er zijn ook een paar dingen die ik wat minder vind. Afmix kan wat beter, en ik vind de kick niet helemaal lekker doorkomen, zit net niet genoeg power in zegmaar. Wel merk ik dat jullie (of jij) het erg tof vind om te producen, dat kan je echt wel horen! Keep up the good work,

______________

Sorry voor de dubbelpost, maar hier is dan nog een keer mijn nieuwe track:

Ben er erg lang aan bezig geweest, en ben er trots op. Hopelijk ontvang ik wat feedback!


thnx hehe ^^ Ja ik doe me best wordt beter en beter en ik vindt zeker weten tof om te producen zodra ik de kans heb duik ik achter me computer en begin ik lekker aan trackjes te werke en me sounds te verbeteren ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:53 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
Nou mensen hier istie dan mn nieuwe track ik zeg nooit over mezelf dat een track dik vindt maar deze echt bruut :woot:

alle feedback is welkom :D

klinkt lekker, maar zitten er hhz fx in? Een stukje deed me denken aan Eternalize:P verder n bazenplaat :thumbsup:

vind dicht niet bepaald een bazenplaat sorry :p kicks kunnen veel beter en ook de afmix, al begrijp ik wel dat dat heel lastig is voor de meesten, kan ook beter, opbouw is verder niks mis mee en het idee is er.. nu de uitvoering nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FreakshowDJ schreef:
Hey gasten,

ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,


graag wat feedback?!

grtz

Leuke originele plaat zeg! grappige vocals erin gedaan. :)
Ik hou namelijk zelf ook van zombies. :P
Als ik je 1 tip mag geven, je kick die kan nog veel meer kracht gebruiken dan is het echt een goede plaat.


Nu mijn plaat, dit keer heb ik een edit gemaakt van Future Shock.
Waarom? Omdat er in het origineel geen climax zit met de melodie terwijl dat toch wel erg
gaaf zou zijn dus die heb ik maar zelf gemaakt. :P
Ik heb alleen een klein probleempje met vocals wat ik weet niet hoe dat moet. ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 01:35 
 
Hardtraxx Newbie

@Fusionmania

Eerst wilde ik proberen je ongelijk te geven dat future shock geen qlimax heeft maar naar mijn verbazig klopt het gewoon :O ondanks dat ik 2 versies daar van heb ! geniaal dat je daar aan hebt gedacht dus :D

Ik vind het nummer wat je hebt gemaakt / gemixd echt relxd alleen denk ik dat je synth iets voller moet klinken.
Het is natuurlijk niet makkelijk om de synth na te maken wat hun gebruiken maar dat geeft wel het beetje extra ;)

Verder om mijn nummer te aan te kondige :
Alle feedback is van harte welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 11:50 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
FreakshowDJ schreef:
Hey gasten,

ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,


graag wat feedback?!

grtz

Leuke originele plaat zeg! grappige vocals erin gedaan. :)
Ik hou namelijk zelf ook van zombies. :P
Als ik je 1 tip mag geven, je kick die kan nog veel meer kracht gebruiken dan is het echt een goede plaat.


Nu mijn plaat, dit keer heb ik een edit gemaakt van Future Shock.
Waarom? Omdat er in het origineel geen climax zit met de melodie terwijl dat toch wel erg
gaaf zou zijn dus die heb ik maar zelf gemaakt. :P
Ik heb alleen een klein probleempje met vocals wat ik weet niet hoe dat moet. ;(


Je lead in je build-up staat veel te hard en er zit veel te veel laag in.
Je synth mist lagen en is veel te droog
Je kick mist bass en is lelijk gedistort.
Dit alles zorgt ervoor dat je niet aan een degelijke afmix kunt toekomen, omdat 80% van wat in een hardstyle plaat moet zitten, mist.

Kan er niks anders van maken, sorry. Wel 'n leuk idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

Beste Hardtraxxers.

Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.

Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.



Met vriendelijke groet, Sephyx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:32 
 
Hardtraxxer

Sephyx schreef:
Beste Hardtraxxers.

Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.

Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.



Met vriendelijke groet, Sephyx

wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben man :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ok tnx iedereen! K ga wat met jullie feedback doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

EvilSpaghettiNL schreef:
Sephyx schreef:
Beste Hardtraxxers.

Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.

Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.



Met vriendelijke groet, Sephyx

wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben man :P



ik heb de track 1x gehoord. en ik heb 4 foutjes gevonden. het scheelt maar een paar toonhoogtes, maar het klinkt nu een stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:21 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
EvilSpaghettiNL schreef:
Sephyx schreef:
Beste Hardtraxxers.

Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.

Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.



Met vriendelijke groet, Sephyx

wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben man :P



ik heb de track 1x gehoord. en ik heb 4 foutjes gevonden. het scheelt maar een paar toonhoogtes, maar het klinkt nu een stuk beter :)


Bij welke bedoel je die van mij of van die ander? :P
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner