Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Axora schreef:
The Indicator schreef:
Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...


dat

Ja, de tok is nog een beetje expirimenteel :x . Word nog aan gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:32 
 
Hardtraxxer

wildenberg schreef:
Axora schreef:
The Indicator schreef:
Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...


dat

Ja, de tok is nog een beetje expirimenteel :x . Word nog aan gewerkt


Denk dat 't wel meevalt als het wat lager pitched, de tok vind ik ook vrij hoog :) Maar qua sounds erg vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:34 
 
Hardtraxxer

@wildenberg Je moet idd nog wat aan je kick werken! je synth mag ook nog wat voller vind ik!
voor de rest klinkt het goed ^^

Ik verveelde me dus heb ik een remix gemaakt van Bioweapon - The Weapon :P



Ben benieuwd wat jullie er van vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bitstylez in de break :P? Lekker kick trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:10 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
@wildenberg Je moet idd nog wat aan je kick werken! je synth mag ook nog wat voller vind ik!
voor de rest klinkt het goed ^^

Ik verveelde me dus heb ik een remix gemaakt van Bioweapon - The Weapon :P



Ben benieuwd wat jullie er van vinden ^^


Maak je eigen shiiiiiit, met die sounds kun je veel meer dan 'n remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:


beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen


Klinkt erg lekker man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:11 
 
Hardtraxx Newbie



Nog niet klaar .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:43 
 
Hardtraxxer

Rewindz schreef:


Nog niet klaar .


Fijne reversebass :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:49 
 
Hardtraxxer

The_Trial schreef:
Rewindz schreef:


Nog niet klaar .


Fijne reversebass :thumbup:


ik zou alleen mn god niet weten hoe je zoiets maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:47 
 
Hardtraxxer

Axora schreef:
toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.


Ye, dat valt mij ook op. Niet echt een community hierzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Axora schreef:
toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.


Welkom op hardtraxx, ik zeg er ook vaak genoeg wat over... er wordt gewoon niet naar gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:33 
 
Hardtraxxer

@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

@ Authentic: Klinkt zeer volwassen, vooral een erg fijne kick. Kijk uit naar eigen nummers, want ik vond Misson terminated een fijne track.

@ Rewindz: Er zit een vervelende hoge tik aan het eind van je clap. Verder is je synth/screech erg droog. Vocals zijn niet helemaal mijn smaak en je kick is verder prima in orde. Alles zelf gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stallion schreef:
@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

@ Authentic: Klinkt zeer volwassen, vooral een erg fijne kick. Kijk uit naar eigen nummers, want ik vond Misson terminated een fijne track.

@ Rewindz: Er zit een vervelende hoge tik aan het eind van je clap. Verder is je synth/screech erg droog. Vocals zijn niet helemaal mijn smaak en je kick is verder prima in orde. Alles zelf gemaakt?


dankje man, goeie feedback, ga er zo snel mogelijk wat mee doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxx Newbie

Stallion schreef:
@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

@ Authentic: Klinkt zeer volwassen, vooral een erg fijne kick. Kijk uit naar eigen nummers, want ik vond Misson terminated een fijne track.

@ Rewindz: Er zit een vervelende hoge tik aan het eind van je clap. Verder is je synth/screech erg droog. Vocals zijn niet helemaal mijn smaak en je kick is verder prima in orde. Alles zelf gemaakt?



bedankt voor je reactie.
- het is eigenlijk mijn eerste begin van een hs track. moet nog veel leren wat dat betreft.

ik zal er aan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
The_Trial schreef:


beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen


Klinkt erg lekker man :thumbup:


Donders fijne intro! Nice sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:04 
 
Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:

Maar hoe zou jij het vinden als ik allemaal kots tekens bij jouw nummers zou plaatsen? Je hoort overduidelijk dat die jongen net begonnen is met muziek maken.


Als je net bent begonnen hoef je toch niet gelijk alles hier op te knallen? Dan kan je gewoon verwachten dat je zulke reacties krijgt. Je hoeft diegene niet gelijk te troosten hoor. Hij bepaald of hij het post of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rewindz schreef:


Nog niet klaar .


In het vervolg misschien eerst feedback geven op de vorige, is wel zo netjes.
Ik ben opzich niet zo een fan van reversed, maar vind deze wel goed klinken.


Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 09:23 
 
Hardtraxx Newbie

Beste hardtraxx gebruikers,

Wat vinden jullie hier van?
Check ook mijn andere producties!! Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 09:38 
 
Hardtraxx Newbie

Gidi schreef:
Rewindz schreef:


Nog niet klaar .


In het vervolg misschien eerst feedback geven op de vorige, is wel zo netjes.
Ik ben opzich niet zo een fan van reversed, maar vind deze wel goed klinken.


Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.


Hey gidi,

Idd wel zo netjes om een reply tegeven op de vorige:)

Je skreetz klinkt erug vet!! Kick miss iets verbeteren dmv layer of extra distortion. Melo zou ik persoonlijk nog wat uitbreiden, zodat i wat pakkender wordt! Suc6!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Excavator schreef:
Hey gidi,

Idd wel zo netjes om een reply tegeven op de vorige:)

Je skreetz klinkt erug vet!! Kick miss iets verbeteren dmv layer of extra distortion. Melo zou ik persoonlijk nog wat uitbreiden, zodat i wat pakkender wordt! Suc6!


Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:


Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excavator schreef:
Beste hardtraxx gebruikers,

Wat vinden jullie hier van?
Check ook mijn andere producties!! Gr.

Klinkt wel lekker hoor! :thumbsup: Misschien alleen iets meer die vocal naar voren laten komen in de break?

Gidi schreef:
Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.

Die sounds zijn best lekker! Die kick bevalt me alleen niet zo haha. Maar ben zelf ook geen held in kicks maken, dus veel succes er mee haha.

Rewindz schreef:

Nog niet klaar .

Kick is lekker! Vocal vind ik wat minder. Klinkt beetje vaag haha. Heb je zelf ingesproken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:


Haha :lol:[/quote]


Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk's ^^ haha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!

keep it Up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Excavator schreef:
Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:


Haha :lol:


Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk's ^^ haha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!

keep it Up!!


Thanks, ja klopt de filter laat het wat hard uitkomen, ik zal eraan werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag dit gemaakt. Gisteren de melodie en vandaag de rest.
http://www28.zippyshare.com/v/48733677/file.html
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner