Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:03 
 
Artiest

CosmicDestination schreef:
Zirkum schreef:


Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden ^^
(Unmastered btw)


Lekker duister sfeertje :D
Sound design kan nog een stuk beter, je kick heeft nog flink wat werk nodig en je sounds klinken nog wat dof.
Idee is echt top, doorgaan zo :thumbsup:


Thanks! :thumbup:

Heb je helemaal gelijk in hoor, heb pas geleden nieuwe monitoren aangeschaft! :) Dit is de eerste track die ik er op gemaakt heb. M'n akoestiek is nog niet helemaal top en moet alles dus verhuizen, maar ik doe m'n best en gebruik dit niet als excuus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:38 
 
Hardtraxxer

Yo guys,

Ik heb net zo'n beetje mijn eerste track gemaakt in FL Studio. Super leuk allemaal, maar zodra ik hem als mp3 op sla, kraakt ie als de tering. Met .wav kraakt ie niet, maar dan is het een gigantisch groot bestand (niet ideaal voor versturen e.d.)

Mijn vraag, wat is hier aan te doen?

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Zirkum schreef:
CosmicDestination schreef:
Zirkum schreef:


Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden ^^
(Unmastered btw)


Lekker duister sfeertje :D
Sound design kan nog een stuk beter, je kick heeft nog flink wat werk nodig en je sounds klinken nog wat dof.
Idee is echt top, doorgaan zo :thumbsup:


Thanks! :thumbup:

Heb je helemaal gelijk in hoor, heb pas geleden nieuwe monitoren aangeschaft! :) Dit is de eerste track die ik er op gemaakt heb. M'n akoestiek is nog niet helemaal top en moet alles dus verhuizen, maar ik doe m'n best en gebruik dit niet als excuus! :D


Klinkt best lekker! Ik zag met toeval dat je uit Doetinchem komt, met je sound vraag je om een collab met Degos & Re-Done! Die zitten in Gaanderen he :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:30 
 
Artiest

@Basss27 Thanks man!:) Haha ja klopt, ik woon in Doetinchem! Jij ook dus? Als ik de kans kreeg om met hun een collab te doen dan zou ik daar geen moment over twijfelen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:24 
 
Hardtraxxer

@Zirkum, afmaken die hap!!!

Ik heb vandaag de laatste hand gelegd op mijn nieuwste track.

Enjoy...het is een free release!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

@ROD
Die melodie is nice de rest kan wel wat aandacht gebruiken.

Mn eerste remix van een track

Enjoy!



hier het origineel http://soundcloud.com/verdyboyhardstyle ... the-worlds
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict

CosmicDestination schreef:
Meteen maar even posten dan :P


In het dub/breakbeat stuk zit een foutje met een sound, zo'n beetje halerwege.
Sound hoor je maar eenmalig gelukkig, is fout gegaan met exporteren van de preview bij Glitch :P

Zoals in de beschrijving staat, we zijn bezig aan een album die we gratis weg gaan geven :)
Komende weken maar weer hard aan de slag als ik terug ben in Nederland, dan kunnen we hem weggeven zodra hij af is :D
Kan alleen nog wel even duren, we willen het liever niet overhaasten :)

Maar dat terzijde, feedback is welkom! :D

Je kunt me nu ook volgen op twitter: http://www.twitter.com/#!/SR_Bas :thumbup:


Niemand? :cry:

@DirtyNoizeZ opbouw duurt veel te lang, zit totaal geen drive in en is ook enorm eentonig en leeg.
Sounds zijn ook erg eenvoudig, probeer wat aparte sounds toe te voegen :)
Kick heeft ook nog veel werk nodig, is nu erg slap en niet mooi ;)

Kan verder nog even niet veel zeggen, luister hem slechts vanaf mijn mobiel in Kroatiƫ :D

Hoop dat je hier alvast wat aan hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict

DirtyNoizeZ, hoort die van jou eigenlijk niet in het Test/Snippets gedeelte? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

@DirtyNoizeZ...was dat serieus??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Lihanboutje schreef:
Yo guys,

Ik heb net zo'n beetje mijn eerste track gemaakt in FL Studio. Super leuk allemaal, maar zodra ik hem als mp3 op sla, kraakt ie als de tering. Met .wav kraakt ie niet, maar dan is het een gigantisch groot bestand (niet ideaal voor versturen e.d.)

Mijn vraag, wat is hier aan te doen?

gr


export instellingen veranderen. en misschien t volume wat zachter,
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:54 
 
Hardtraxxer

@ROD ja dat was sirieus mijn mening ik vindt die melodie in die van mirror echt vet alleen t klinkt nog zo kaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

...jammer, dat is mijn "onderschrift". Niet het stukkie wat ik wou laten horen :3...Gierde me al dood hier :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

@ROD

Oja nu zie ik t haha die melo doet me nu ineens denken aan Charly Lownoise en Mental Theo haha.
Dan is nu mijn vraag ? Is dit sirieus een track van je of meer ene probeersel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:13 
 
Hardtraxx Addict

ROD schreef:
@Zirkum, afmaken die hap!!!

Ik heb vandaag de laatste hand gelegd op mijn nieuwste track.

Enjoy...het is een free release!


Melodie is leuk, op de laatste 8 tellen na, vind die niet echt lekker klinken.
Ook jammer dat je geen lead hebt gebruikt maar alleen die piano hebt in de climax.
Origineel, maar erg leeg en eentonig ;)

Je percussie kan ook nog beter ge-EQ'ed worden.
Kick heeft nog veel aandacht nodig, vind hem nog erg slap en niet echt mooi :)

Vind het ook drive en energie missen, klinkt nogal futloos zo.
Ook heb je je snare loop op 1/3 beat terwijl je piano op 1/4 staat ;)

Begrijp me niet verkeerd, kritiek is puur opbouwend bedoeld, hoop dat je er wat aan hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:33 
 
Hardtraxxer

Nauwelijks tijd aan besteed. Leads zijn van Nexus...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=J---aiyznGQ[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:01 
 
Hardtraxxer

@dirtynoisez Klinkt een beetje langdradig aangezien de climax bijna exact hetzelfde is als de intro, en de outro. Zonde, want het klinkt opzich wel gaaf.

Heb een keer wat dubstep/dnb achtig iets geprobeerd met mijn andere alias:



Edit;

Ook even een youtube-channel gemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:48 
 
Hardtraxx Newbie

gilux schreef:
hier ben ik laatste tijd mee bezig geweest. beetje standaard vocals en standaard opbouw vind ik zelf, maar hoor graag jullie mening ;)




De track is op zichzelf niet slecht alleen het masteren van de kick mag wel opnieuw. Je bass drukt de rest van de kick weg beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
@dirtynoisez Klinkt een beetje langdradig aangezien de climax bijna exact hetzelfde is als de intro, en de outro. Zonde, want het klinkt opzich wel gaaf.

Heb een keer wat dubstep/dnb achtig iets geprobeerd met mijn andere alias:



Edit;

Ook even een youtube-channel gemaakt:

ik luister nietzoveel naar dnb of dubstep, maar hetgeen wat ik hoor van jou track vind ik echt wel nice, misschien kan je wat dnb fzo in een hardstyle track gebruiken :D

Kheb een hardstyle track geupload, let me know what you think, ben nog wel niet zo goed in het gebruiken van vele sounds(wat je hoort in intro's van atmozfears,adrenalize,..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 09:46 
 
Hardtraxxer

@Gondrez Ik vindt t allemaal wel leuk enzo maar t is nog zo chaotish in mijn oren. die kick vindt ik erg bruut btw lekker rauw.

En danhier mijn nieuwe track eindelijk af.
Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:16 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@Gondrez Ik vindt t allemaal wel leuk enzo maar t is nog zo chaotish in mijn oren. die kick vindt ik erg bruut btw lekker rauw.

En danhier mijn nieuwe track eindelijk af.
Enjoy!

Mooi gedaan :D, kan je even zeggen wat er chaotisch klinkt aan mijn track, zodat ik in de toekomst beter kan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:08 
 
Hardtraxxer

De intro verloopt niet vloeiend, Tja hoe zeg ik dat... T is niet pakkend zegmaar t vloeit niet echt zo mooi over in mekaar.
Maarja gewoon blijven doen wordt t steeds beter :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:52 
 
Hardtraxx Newbie

@DirtyNoizeZ:
Heerlijke track, goeie screech, FX kick is lekker in de opbouw. Alleen in de melodie klinkt iets het wat te vol? mischien dat je met je EQ of met Izotope 1 van je synths wat harder of zachter moet zetten, wat je pluck sounds worden een beetje onder gesneeuwd door je lead sound maar...wat weet ik er van? xd
Maar zeker een goeie track!

op een ander onderwerp
Het is voor mij de eerste keer dat ik hier iets post (of zowieso iets buiten mijn soundcloud doe).

maar hier zijn mijn 2 laatste tracks die ik afgemaakt heb!



Ben heel benieuwd naar jullie mening ;)

Greetz

Edit: @CosmicDestination, mijn excuses. Had eerst ff wat andere post's moeten bekijken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Eerst feedback geven voor je feedback krijgt.

Vraag me af hoevaak dit ondertussen al is gezegd in het Eigen Producties gedeelte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 18:12 
 
Hardtraxxer

@gondrez Dankjewel man! Het is sowieso handig een ander genre erbij te produceren, leer je veel van. Ik combineer die sounds dan ook af en toe, zal het binnenkort wat opzichtiger proberen! :thumbup: .
Over je track: wat dirtynoisez zegt, klinkt een beetje chaotisch! De screech in de intro klinkt af en toe gewoon random, en de overgangen klinken een beetje vreemd.

@dirtynoisez Begint goed te klinken! Ik moet zeggen, de tweede climax (2.20) klinkt wel erg chaotisch met die screeches erdoorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 09:56 
 
Artiest

Finished en Mastered



Citaat:
Download becomes available at 200 Facebook likes!
http://facebook.com/zirkumflexmusic/
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner