Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me eigen nooit in zulke lijsten ingeleefd. Het is gewoon het gemiddelde van wat de luisteraars luisteren. En dat kom sowieso nooit overeen met jouw eigen lijstjes.

Ik bepaal lekker zelf wat ik luister, en geen zender die een onderzoek heeft gedaan kan bepalen wat nou de beste artiest is. Alleen wat het gemiddelde is, en dat zijn allemaal meningen stuk voor stuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 12:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
Ik weet niet of naar Fear.FM alleen dagjes mensen luisteren en daarom ook voten.
Maar met 3000 votes kun je wel zeggen dat deze lijst betrouwbaar is.
Voor de dj's die het zeker niet slecht doen maar niet in de lijst voorkomen is het misschien een tip om toch wat meer aan PR te doen?
Ik denk dat Zatox een mooi voorbeeld is van wat een beetje PR kan doen (want Zatox breekt nu door en is niet slecht geweest).

Behalve dan dat ie zijn stijl veranderd heeft en ik er sindsdien niks meer aan vind, net als velen die zijn oude werk wel konden waarderen met mij. Alleen die kicks al.. Nee, dan maar geen plek in een top zoveel en wel muziek blijven maken waar ik van houd :thumbup:

ps de uitkomst was wel voorspelbaar, er valt FearFM hier ook niets te verwijten, enkel de mensen die stemmen op beste artiest terwijl ze maar een handje vol artiesten kennen. Ik heb zoiets van als je de moeite niet neemt om je te verdiepen, waarom stem je dan in godsnaam. Hoe kun je de beste appel uit een mand halen door er 3 te proeven?

Ik had overigens ook bijna headhunterz gestemd, in het begin stond er namelijk meest populaire artiest in het formulier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Tat & Zat - Loops & Things
2. Ambassador Inc - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
3. The R3bels - Bionicle
4. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
5. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
6. Tatanka - Tokyo
7. Psyko Punkz - BassBoom
8. B-Front & Slim Shore - Chemical
9. Ran-D feat. Redixx - Untill We Meet Again
10. Frontliner - The First Cut
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 12:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die mensen die alle appels geproefd hebben zitten vaak op de fora. En laat nu daar juist bijna niemand op deze artiesten stemmen ;) Maar hierboven wordt al The First Cut aangegeven, dat is niet eens 2010. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het was te verwachten natuurlijk, maar het is eigenlijk ook té schandalig voor woorden! Headhunterz, wat heeft hij gepresteerd in 2010? Echt zó zonde dit en als hij wint, dan tja... Ik weet niet wat ik zou gaan doen, maar goed. De dronken vogels kan ik wel begrijpen dat ze erin staan, maar ook dat is onterecht. Wat een baggermuziek maken die lui.


Ben je XQ Headhunterz vergeten begin dit jaar? Incluis Studio Sessions? Dat vond ik toch een knap partijtje werk.

En Wasted Penguinz zijn echt niet zo slecht als jullie allemaal beweren. Anxiety is gewoon een prima plaat bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn, ik zeg alleen dat de verhoudingen dan anders liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn, ik zeg alleen dat de verhoudingen dan anders liggen ;)

Maar moet je alleen rekening houden met een selecte groep of met iedereen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is maar net hoe je het bekijkt, als je een wedstrijd hebt waarin de beste appel gekozen moet worden, dan heb ik liever dat iedereen alles geproefd heeft voordat hij/zij stemt, anders is het resultaat zinloos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:24 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Die mensen die alle appels geproefd hebben zitten vaak op de fora. En laat nu daar juist bijna niemand op deze artiesten stemmen ;) Maar hierboven wordt al The First Cut aangegeven, dat is niet eens 2010. xd


Om even op dit verhaal verder te gaan filosoferen:
Wellicht dat mensen die juist op fora's zitten juist beïnvloed worden. En voornamelijk door de mensen die een sterke mening hebben, en die juist uiten op een forum?

Daarnaast blijft een feit als paal boven water staan: Muziek moet je leren luisteren.
En als jij een leermeester hebt die jou precies laat zien wat goed is of juist het mooie laten horen, dan zul of kun je net een andere mening hebben als degene die van het zelfde houd en even "oppervlakkig" door de muziek luistert.
En dan kom je nu juist op dat punt uit waar ik mee begon, dat je beïnvloed kan worden door een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja de rest van de mensen wordt beinvloed door wat Q-dance aanbied op de mainstages, zo kun je voor alles wel wat vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:48 
 
Hardtraxxer

Dus je mag de conclusie maken dat je er hoog en laag kan blijven zagen maar dat het uiteindelijk puur de belevingswereld is van de luisteraar / stemmer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee eerder dat Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Wildstylez en Zatox de grootste appels zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind NC, Wildstylez en Zatox zeker verdient. HHZ daarintegen heeft dit jaar te weinig laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz verdienen het ook wel, ze hebben zich dit jaar ontzettend ontwikkeld!
Helaas voor mij hield ik meer van het oude stijltje, het niveau van nummers als Overclippin', After MF & vooral Ghostclass :drool: zullen ze nooit meer behalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op nr 9 en 10 na is dat wel een normaal lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Het was te verwachten natuurlijk, maar het is eigenlijk ook té schandalig voor woorden! Headhunterz, wat heeft hij gepresteerd in 2010? Echt zó zonde dit en als hij wint, dan tja... Ik weet niet wat ik zou gaan doen, maar goed. De dronken vogels kan ik wel begrijpen dat ze erin staan, maar ook dat is onterecht. Wat een baggermuziek maken die lui.


Ben je XQ Headhunterz vergeten begin dit jaar? Incluis Studio Sessions? Dat vond ik toch een knap partijtje werk.

En Wasted Penguinz zijn echt niet zo slecht als jullie allemaal beweren. Anxiety is gewoon een prima plaat bijvoorbeeld.


Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Het was te verwachten natuurlijk, maar het is eigenlijk ook té schandalig voor woorden! Headhunterz, wat heeft hij gepresteerd in 2010? Echt zó zonde dit en als hij wint, dan tja... Ik weet niet wat ik zou gaan doen, maar goed. De dronken vogels kan ik wel begrijpen dat ze erin staan, maar ook dat is onterecht. Wat een baggermuziek maken die lui.


Ben je XQ Headhunterz vergeten begin dit jaar? Incluis Studio Sessions? Dat vond ik toch een knap partijtje werk.

En Wasted Penguinz zijn echt niet zo slecht als jullie allemaal beweren. Anxiety is gewoon een prima plaat bijvoorbeeld.


Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg! :thumbup:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het kan op zich best wel wat worden. Deze vind ik bijvoorbeeld wel goed gelukt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tja, het kan op zich best wel wat worden. Deze vind ik bijvoorbeeld wel goed gelukt!



Of het iets kan worden is een ander verhaal, ze zijn niet het beste nieuwe gezicht vind ik.. hun hebben 1 nummer tot nu toe gereleased dit jaar die jij dan bvb goed vind (ik dus echt niet maar dat valt neer op je eigen behoeften en je smaak natuurlijk). Als je dat vergelijkt met bvb de Toneshifterz die al een paar grote releases (2x een 4tracker en collab met NC, NitrouZ en BW) op hun naam hebben staan dan hebben die 'dronken vogels' (nominatie voor slechtste naam van 2010) geen poot om op te staan en dat valt bijna niet te ontkennen. En dan hebben we het alleen nog over de producties.. op welk (groot) feest hebben ze gedraait (op de main) dit jaar?? En dan staan ze tussen PP (Defcon/Qlimax etc.) en Toneshifterz (Magic City/Defcon AU/Fusion TNL) en ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, het zijn ook niet mijn talenten van het jaar hoor ;). Ik zou zelf voor Bioweapon kiezen, al had ik zelf voor Waverider gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nee, het zijn ook niet mijn talenten van het jaar hoor ;). Ik zou zelf voor Bioweapon kiezen, al had ik zelf voor Waverider gekozen.

Ik zou zelf voor Bioweapon kiezen, al had ik zelf voor Waverider gekozen. Hahahaha wtf? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 16:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waverider is niet genomineerd, dus kiest hij nu voor bioweapon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:

Over de HHZ ben ik het met je eens, maar het feit dat jij bij WP maar 1 goede plaat weet op te noemen zegt genoeg! :thumbup:

I'm free is ook best fijn :D

Ik heb het idee dat ze hier vooral gebashed worden omdat ze zich zo achterlijk gedragen in die filmpjes en om hun naam, er wordt niet zonder vooroordeel naar de muziek geluisterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waverider is niet genomineerd, dus kiest hij nu voor bioweapon?

Dat ja. Had zelf Waverider genomineerd, maar die is er niet doorgekomen, dus.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows