Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2343, 2344, 2345, 2346, 2347, 2348, 2349 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die reactie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Thyron waarschijnlijk niet terug naar Fusion

Afbeelding

Ah bevestigd, kan daar ook een streep doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/deletedj/photo ... =1&theater

Delete caps. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
SAIN7 schreef:
@Facebook Gunz for Hire
We are working on a lot of new material for the No Mercy tour. We will give away some old tracks you've been waiting for the coming months, like Dopeman and Bassdrum Junky. So keep an eye out for that!


Hopen op Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg) :worship:


Dopeman!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thyron waarschijnlijk niet terug naar Fusion

Afbeelding

Ah bevestigd, kan daar ook een streep doorheen.


En toch vind ik het niet chique van een groot label als Fusion om daar nu nog zo'n reactie op te geven. Vrij logisch dat dat weer breed uitgemeten wordt. Die jongen heeft sinds z'n vertrek niks meer bereikt en zal daar dagelijks over in de rats liggen, het is niet nodig om nog een trap na te geven, en zelfs in de comments van Hardnews nog even populair te gaan doen.

Hij is al genoeg publiekelijk aan de schandpaal genageld zonder hem nog weer eens te herinneren aan z'n (vele) fouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nog altijd meer respect voor Thyron dan voor Fusion dat nu de freestyle kant op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reactie van fusion is gewoon kinderachtig, je verwacht wel meer niveau van een professioneel bedrijf :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Heb nog altijd meer respect voor Thyron dan voor Fusion dat nu de freestyle kant op gaat.

Wat is dit nou weer voor onzin, omdat Zany naar de freestyle gaat en dr Phunk erbij zit? :/
Fusion wordt gewoon veel diverser. Er staan ook nog gewoon een Titan, Requiem, Donkey Rollers, Jack of Sound, Omegatypez en The Pitcher onder contract hoor.

Verder vind ik het ook n sneue reactie van Fusion, het had veel netter gekund. Het was totaal niet nodig om er op deze manier op te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Heb nog altijd meer respect voor Thyron dan voor Fusion dat nu de freestyle kant op gaat.

Ik word ook niet bepaald blij van die muziek en vind niet dat zoiets bij Fusion past, maar waar slaat dit nou weer op? xd
Je hebt dus meer respect voor een beginnende artiest die bestanden jat van een andere artiest, dan voor Zany die zijn eigen ding doet, en Dr. Rude die toevallig een plaat op Fusion uit heeft mogen brengen? Ik vind het ook jammer dat Zany deze richting heeft gekozen, maar hij moet vooral maken wat hij zelf mooi vind. Snap wel dat je iets anders gaat proberen als je je draai niet meer zo kan vinden in de huidige scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat er nog veel meer gebeurd is dan dat wij weten, of dat er onlangs nog iets is voorgevallen ofzo. Anders lijkt het mij dat je als volwassene een half jaar later niet via de bedrijfspage gaat zitten trappen. Vind het trouwens wel weer iets om het gelijk af te kraken. Laat zo'n organisatie iets menselijks zien is 't weer niet goed. Dat Scantraxx doofpot gebeuren irriteerde mij ook mateloos anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:37 
 

#TeamFusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat er nog veel meer gebeurd is dan dat wij weten, of dat er onlangs nog iets is voorgevallen ofzo. Anders lijkt het mij dat je als volwassene een half jaar later niet via de bedrijfspage gaat zitten trappen. Vind het trouwens wel weer iets om het gelijk af te kraken. Laat zo'n organisatie iets menselijks zien is 't weer niet goed. Dat Scantraxx doofpot gebeuren irriteerde mij ook mateloos anders.


Open kaart spelen met je publiek is wat anders dan een tiener publiekelijk af te branden die zijn portie wmbt al lang en breed voor de kiezen gehad heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens, doe maar precies ertussenin. Al geloof ik dus niet dat er weinig aanleiding voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Eens, doe maar precies ertussenin. Al geloof ik dus niet dat er weinig aanleiding voor is.


Fair enough, maar dat is natuurlijk pure speculatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk was Peter Aldenzee vergeten uit te loggen op het Fusion account. Vind dit echt zo'n opmerking voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"If youurrrrrrrrrrrrrrrrrr ex chew of yourrrrrrrrr..."
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Waarschijnlijk was Peter Aldenzee vergeten uit te loggen op het Fusion account. Vind dit echt zo'n opmerking voor hem.


Inderdaad ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iets met van een mug een olifant maken, reactie was leuk verzonnen.

De shit waar mensen over kunnen huilen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Phuture noize gaat uit elkaar, laatste optreden q-base.
bron: fb van phuture noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
To all of our fans, we’d just like to thank you for all of your support over the years, it’s been awesome.

Over the past few months, we have been reflecting on what’s best for us and our future and unfortunately we have come to the conclusion that our paths have grown too far apart to continue Phuture Noize as a duo.

Therefore, Marco will continue the Phuture Noize project as a solo act.
The productions won’t change at all and you can still expect the signature Phuture Noize sound!
A lot of brand new material is in the works and already lying in anticipation to blow you away with the sounds of the “Phuture”.

Our final performance together as a duo will be at Q-BASE on the 12th of September at the Dirty Workz area, so make sure you are there to give Antoine the best farewell!

Once again, thank you all for your support and understanding and hope to see you soon!


Volledige bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:16 
 

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:29 
 
Hardtraxxer

Hm vrij onverwacht, vind t best wel jammer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
TiMOTHYb schreef:
"If youurrrrrrrrrrrrrrrrrr ex chew of yourrrrrrrrr..."

?


Let's get rrrrrrrrocking cause he is rrrrrrrripping it!!

Gaat er echt geen belletje rinkelen?
Vorige  1 ... 2343, 2344, 2345, 2346, 2347, 2348, 2349 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen