Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil je best een sticker geven hoor Timothy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb altijd een hekel aan verzoekjes, maar ik vind t eigenlijk wel een erg tof idee om Therafied er weer eens in te doen ! (Gezien t een LIVE act is, wil ik m dan wel live mash-uppen met Goddamn xD)

I like where this is going... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 16:11 
 

Norther66 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd! Hoe/wat ga je trakteren? :cool:


Stickers plakken

prijzen pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor mij destijds echt favorieten waren zijn de releases van Geck-O en Catatonic Overload. Het jammere is dat beide inmiddels niet meer releasen op TC xd
Zo zijn de Make Raw Not War EP's van CO2 wat mij betreft echt fenomenaal. Ook de Geck-o collabs met Thera echter zijn die vaak wel wat aan de extreem harde kant :P .

Je zou ook de set van Geck-o op decibel kunnen checken ;) . Zitten eigenlijk alleen maar pareltjes tussen.
Of Theracords radioshows terugluisteren, daar zijn ook echt heel veel sets van. Die was vroeger wekelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het ligt er heel erg aan wat je smaak is! Tegenwoordig zijn onze releases iets meer in de (melodic) rauwe hardstyle kant. Tracks als een Prefix & Density - Contrast Degos & Re-Done - Madness, Dj Thera - The Paranormal / Desolation kun je dan wellicht waarderen. Dat is ook wel een beetje de kant die t nu op gaat met hardere uitstapjes naar een Delete & Deetox - Fatal.

Ben je juist meer van t oude smijt en gooi werk dan is de catalogus van alle Catatonic Overload releases ideaal, maar als je juist meer euforisch geïnteresseerd bent, dan zijn veel oudere Geck-o en Phrantic tracks juist het beluisteren waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Chris One releases op Theracords :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het in je straatje ligt, maar dit vind ik persoonlijk de vetste Theracords/Therabyte tracks:












Vast nog een heleboel vergeten, maar dat mag de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch jammer dat zo'n getalenteerde producer/dj als Chris One weg is bij Theracords. Volgens mij nu labelloos, aangezien niemand echt weet hoe het staat met Tillt. Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P


Dat zou zo gruwelijk vet zijn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 23:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
iRon schreef:
Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P


Dat zou zo gruwelijk vet zijn! :woot:


Hij koos er zelf voor om bij ons weg te gaan. We willen graag gemotiveerde artiesten die ook echt blij met ons zijn. Niet die zodra er n beetje interesse van n ander label is meteen weg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 05:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Indyy schreef:
iRon schreef:
Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P


Dat zou zo gruwelijk vet zijn! :woot:


Hij koos er zelf voor om bij ons weg te gaan. We willen graag gemotiveerde artiesten die ook echt blij met ons zijn. Niet die zodra er n beetje interesse van n ander label is meteen weg gaan.

Hij is dus niet meer ?
Sorry, die moest even. xd Heb al 2 dagen dat stuk op 2:46 in mijn hoofd.
Ik snap je wel maar dat is toch wel jammer. Zijn laatste solo release is al meer dan een jaar geleden en vond ik echt ontzettend goed en staat nog regelmatig aan.
Hopelijk released die binnenkort weer eens iets (waar dat ook mag zijn).

Zijn er al plannen voor http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/degos-re-done-next-level-t49452.html? Vond ik echt heel tof klinken maar verder nog niks over gehoord. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar "Welcome" genoeg om een remix EP uit te brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Blijkbaar "Welcome" genoeg om een remix EP uit te brengen :P

Hahah ja dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat je wederom actief(ver) bent hier, Pieter. :thumbup:
Tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet tot het einde kunnen blijven bij kings of hardstyle :cry: Op Qbase maar ff inhalen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Als eigenlijk niet heel erg Theracords fan.., heb ik een vraag aan jullie!!
Welke van al de gereleasde tracks op Theracords moet je echt gehoord hebben om eigenlijk fan te worden.
Ik merk aan mezelf dat m'n muzieksmaak echt aan het veranderen is en wil dit label dan ook een kans geven.

Ik zeg niet dat ik alles kut vond, want vooral de oudere Degos & Re-Done releases op Theracords vond ik echt top!!
Toendertijd was het overig echt niet mijn smaak, maar misschien zitten er nu juist wel platen tussen die ervoor kunnen zorgen dat ik ook iets meer een Theracords fan word!!

Hopelijk zijn jullie een beetje soepel voor me en boren jullie me niet gelijk de grond in haha.., maar waar kan ik dit beter vragen dan bij de ECHTE fans!!

Alvast bedankt..

Mijn smaak is misschien niet het beste uitgangspunt, maar er staan vrij veel theracords/therabyte tracks in mijn top40's, inclusief link naar een sample.
http://musicae.net/top40/top40.php?year=2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Toch jammer dat zo'n getalenteerde producer/dj als Chris One weg is bij Theracords. Volgens mij nu labelloos, aangezien niemand echt weet hoe het staat met Tillt. Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P

Of bij SYSQ als Dimavi. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kwam van de week deze release weer tegen. Ik vond deze releases toentertijd zo lekker fris. Helaas nog nooit live gehoord :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die twijfelen om een studiosessie te boeken, zeker doen. Heb er 2 uur gezeten en heb er heel veel aan gehad. Informatief en lekker luchtig werd alles stap voor stap uitgelegd. Zowel voor mij als een beginner als voor een maat van mij (blaer hier op HT) die al wat verder is. Zeker geen spijt van gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik beamen. 3 jaar geleden twee keer een studiosessie gehad, was zowel erg leerzaam als erg gezellig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook dat kan ik bevestigen! Het is inderdaad erg leerzaam en gezellig maar het allerbelangrijkste: Er wordt duidelijke uitleg gegeven! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks guys! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit al een tijdje aan zo'n sessie te denken, misschien maar eens doen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het momenteel eigenlijk met Exit Mind? Heeft in mijn ogen wel vette platen gemaakt en draaide altijd leuke setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Hoe zit het momenteel eigenlijk met Exit Mind? Heeft in mijn ogen wel vette platen gemaakt en draaide altijd leuke setjes.


Net nog een (geniale) Q-dance presents: NEXT podcast afgeleverd. En stond nog gewoon op Defqon. Is mij nog steeds een raadsel wat er met hem aan de hand is/was. En dat gaat ons misschien ook helemaal niks aan. Maar voor m'n gevoel is hij langzaam wel weer terug aan het keren.

Misschien kan Thera daar wat over kwijt?
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen