Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q: Ik ga ervan uit dat zo goed als iedereen begonnen is met produceren als gewoon "whenever-it-happens", niet ingeplant maar spontaan (zeg het alsjeblieft als dat bij jou niet het geval is). Was het voor jou moeilijk om de overgang te maken naar gestructureerd sessie-produceren, en heeft het invloed gehad op jouw producties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

-- MGMT --

Beste Hardtraxxers,

A.s. donderdag zou The Prophet graag de Q&A sluiten met een laatste antwoord sessie.
Vraag dus nog even raak, dan kan na donderdag het stokje worden doorgegeven aan een andere artiest.

M.V.G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 07:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vraag, maar een opmerking:

Complimenten voor Hard Attakk! Ik had er een hard hoofd in toen ik de previews hoorde in verschillende podcasts, maar op Defqon was ik positief verrast!
Het ging er goed op in de Blue :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q: Hoezo ben jij de hardstyle ingestapt en heb je er nooit over nagedacht om andere muziek te maken? (Techno/Hardcore) -Ik ken je hele historie niet dus sorry als dit een domme vraag is.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Q: Wat zijn je banden met Amstelveen? Behalve dat je ooit is een boete hebt gekregen op de Bovenkerkerweg (wij rijdt daar dan ook te hard? :$)

Persoonlijke interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Tof dat je deze Q&A doet!

Q: Gaat er nog een "Archives EP" van de Anarchist komen, dat jij weet?
Q: Atmozfears heeft nog een hele stapel platen liggen, zijn daar plannen voor?

Nu staan er veelal producers achter de draaitafels met beperkte dj-vaardigheden. Hierdoor mist een huidige 'dj set' vaak spannende overgangen, merendeel is intro- / outro. Dan vind ik dat je als organisator van een festival je klanten, het publiek, te kort doet. Q: Vind je dat het dj-vak terug zou moeten keren naar de festivals? Q: Waarom, denk je, is het dj-vak verdwenen?

Nog een vraagje, of is meer een stelling.
Mashups; Ja of Nee? Waarom wel of niet?


A: Dankje, ik zou het niet weten :)

A2: Ik denk dat het een idee is om dat aan de artiesten zelf te vragen in plaats van aan mij, ook al ben ik label eigenaar, ik laat de artiesten vrij in wat zij willen.

A3: Ik ben van mening dat het DJ-vak belangrijk is, maar promoters hebben hier hun eigen mening over.

A4: Ja, absoluut zelfs. Waarom; er zijn bepaalde platen die het altijd doen, maar om nou keer op keer die zelfde plaat te draaien wordt eentonig voor een DJ/producer. Dus hij/zij maakt dan vaak een mashup om dan toch net even dat deuntje te kunnen laten horen, waar vaak goed op wordt gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Q: Wat zou jij nog willen leren kwa produceren of mixstijl?
Q: Wat is het belangrijkste punt om bij een bepaald label te gaan, of wat heeft Scantraxx wat andere platenlabels niet te bieden hebben?

Ik ken niet alle vragen uit mijn hoofd dus sorry als ik een dubbele vraag heb gesteld.


A1: Er is altijd een wens om beter te worden en dingen beter onder de knie te krijgen, helemaal gezien de techniek continue evolueert, waar door je steeds weer ge-triggert wordt om de laatste techniekjes goed te beheersen.

A2: Sowieso de drijfveer van de artiest, die voelt zich vaak aangetrokken door een bepaald geluid van een bepaald label.

A3: Scantraxx Recordz zit overal 'bovenop' en loopt overal vooraan; denk aan distributie van muziek, online marketing, social media, aandacht genereren, exclusieve concepten of events, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Q: Welke artiest, uit welk genre dan ook, is jouw grote voorbeeld (geweest)?
Q: Met welke artiest, ook weer uit welk genre dan ook, zou je nog ooit eens een collab willen doen? (kan niet gek genoeg :corn: )

Mochten deze vragen al gesteld zijn, excuus. Tof dat je dit wilt doen!


A1: The Prodigy vind ik heel dik maar voor de rest zijn er in ieder genre genoeg mensen om op te noemen.

A2: Carl Cox & The Prodigy
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Q: Hoe ben je ooit begonnen met Scantraxx?, wat was het idee erachter en wat waren je eerste stappen binnen dit process?

Q: Roland Evers (Bass Modulators) is A&R Manager binnen Scantraxx, hoe is hij zo voor deze functie terecht gekomen, heeft hij goed gehoor voor talent & kwaliteit of was dit een sollicitatie binnen Scantraxx Records? :P

Alvast bedankt ! :thumbup:


A1: Is al eerder beantwoord!

A2: een A&R Manager vind ik vrij moeilijk te vinden. Helemaal iemand die begrijpt wat bepaalde tracks nodig hebben, of juist niet. Wij hadden een nieuwe A&R manager nodig en het leek Roland leuk, dus kreeg hij de baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Q: Ik ga ervan uit dat zo goed als iedereen begonnen is met produceren als gewoon "whenever-it-happens", niet ingeplant maar spontaan (zeg het alsjeblieft als dat bij jou niet het geval is). Was het voor jou moeilijk om de overgang te maken naar gestructureerd sessie-produceren, en heeft het invloed gehad op jouw producties?


A: Ja en absoluut. Vroeger deed je wat je hart je ingaf. Vervolgens merkte je wat de reacties waren van het publiek en trap je er eigenlijk stiekem in dat je gaat maken waar van jij denkt dat het werkt. Gelukkig ben ik er nu achter gekomen dat je toch uit je hart muziek moet maken en dat het in ieder geval mij een goed gevoel geeft, want voor een ander kan je het toch nooit goed genoeg doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Geen vraag, maar een opmerking:

Complimenten voor Hard Attakk! Ik had er een hard hoofd in toen ik de previews hoorde in verschillende podcasts, maar op Defqon was ik positief verrast!
Het ging er goed op in de Blue :D


Dank je! Is altijd goed om te horen als label eigenaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Q: Hoezo ben jij de hardstyle ingestapt en heb je er nooit over nagedacht om andere muziek te maken? (Techno/Hardcore) -Ik ken je hele historie niet dus sorry als dit een domme vraag is.-


A: Misschien is het een idee om mijn discografie er eens bij te pakken. Zie http://www.discogs.com/artist/17428-Prophet-The
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Q: Wat zijn je banden met Amstelveen? Behalve dat je ooit is een boete hebt gekregen op de Bovenkerkerweg (wij rijdt daar dan ook te hard? :$)

Persoonlijke interesse


A: Ik heb een tijd gewoond in Amstelveen, ik heb er op school gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beste Hardtraxxers,

Bedankt voor jullie input in de The Prophet Q&A.
Ik vond het leuk om dit met jullie te doen, jullie waren erg kritisch wat het leuk maakte om hier tijd in te steken.

Door jullie kritische vragen ben ik gaan nadenken over waarom ik bepaalde dingen doe en bepaalde dingen niet. Hopelijk heeft het voor jullie ook helderheid geboden bij de verschillende onduidelijkheden die er hier door de jaren heen geweest zijn. Wie weet gaan we het in de toekomst nog eens doen.

Groetjes Dov!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor dit, Dov! Super dat je dit hebt gedaan, wordt enorm gewaardeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat hij zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzetttend bedankt The Prophet voor je motivatie om meerdere rondes met ons wat vragen door te nemen :). Ik vond het erg informatief! Topic gaat in ieder geval nu van de sticky af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 17:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tov gedaan Dof.

Leuk dat je de tijd er voor nam om meerdere rondes te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Yes, ontzettend bedankt voor je tijd, moeite en de uitgebreide antwoorden die je hebt gegeven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dat je dit gedaan hebt. Zelf geen behoefte gehad om vragen te stellen maar wel alles aandachtig gelezen. In het begin zei je dat je zelf ook wat vragen had voor Hardtraxx. Komen deze er nog nu de Q&A is afgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tov gedaan Dof.

Leuk dat je de tijd er voor nam om meerdere rondes te doen.

Met plezier gelezen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen