Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Bastack schreef:
Met welk programma kan ik het makkelijkst een liveset maken? (Gratis) en Welke is het best als ik ervoor moet betalen?


Hoe wil je een liveset maken?
Je bedoelt zoiets als VirtualDJ?

Makkelijkste is als je een echte draaitafel hebt, en vaak zit hierbij ook al een cd voor een programma. Heb zelf Itch van Serato gehad, is wel een fijn programma..


Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bastack schreef:
SAIN7 schreef:
Bastack schreef:
Met welk programma kan ik het makkelijkst een liveset maken? (Gratis) en Welke is het best als ik ervoor moet betalen?


Hoe wil je een liveset maken?
Je bedoelt zoiets als VirtualDJ?

Makkelijkste is als je een echte draaitafel hebt, en vaak zit hierbij ook al een cd voor een programma. Heb zelf Itch van Serato gehad, is wel een fijn programma..


Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!

Ableton Live is dé DAW voor livesets, live mashups etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Kunnen jullie mij eens helpen met wat input? :)


Da Tweekaz - Drum Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.


1 juli zou daar meer informatie over moeten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastack schreef:
Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!


Premiere Pro voor wat knip en plak werk :$
Maarja, ik zou als ik jou was een goedkoop paneel halen (50/100 euro) en als dat goed lukt kan je na een paar maanden zeggen dat je een professioneel ding in huis haalt. Weet natuurlijk niet jouw economische situatie of hoeveel je wilt uitgeven. Maar als je simpelweg wilt knippen en plakken is een programma alleen ook al voldoende ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt prima controllertjes voor redelijk kleine bedragen, uiteraard plastic meuk dat niet het aller lekkerst aanvoelt, maar zeker aan te raden om mee te beginnen. Niets leuker dan merken dat je steeds beter wordt in het mixen van tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor de input!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?


Ik heb deze ontzettend vaak opstaan, misschien is het wat:

hardstyle/fear-fm-hardstyle-top-40-megapost-t503.html

Alleen niet gekeken of de links nog werken, maar zullen vast nog wel ergens te vinden zijn.


EDIT: en als je echt italiaantjes zoekt, is dit misschien wel wat :$
hardstyle/wootum-technoboy-special-t35304.html
hardstyle/wootum-this-is-italy-t30008.html
hardstyle/wootum-blq-special-t34992.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Diageo schreef:
Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?


Ik heb deze ontzettend vaak opstaan, misschien is het wat:

hardstyle/fear-fm-hardstyle-top-40-megapost-t503.html

Alleen niet gekeken of de links nog werken, maar zullen vast nog wel ergens te vinden zijn.


Thanks! Precies wat ik zoek! Links zijn dood helaas, maar zal eens kijken of ik ze nog ergens kan vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?


Ik heb nog wel een 2005-2008 megamix van FearFM op me laptop staan, ben hem nu aan het uploaden. Alleen de tracklist weet ik echt niet, duurt 3 uur.

edit: http://www.wetransfer.com/downloads/adedd7e70e721fd0531ae970e082f8b020150629181758/369af8

Hier de link
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:38 
 

Diageo schreef:
wootum schreef:
Diageo schreef:
Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?


Ik heb deze ontzettend vaak opstaan, misschien is het wat:

hardstyle/fear-fm-hardstyle-top-40-megapost-t503.html

Alleen niet gekeken of de links nog werken, maar zullen vast nog wel ergens te vinden zijn.


Thanks! Precies wat ik zoek! Links zijn dood helaas, maar zal eens kijken of ik ze nog ergens kan vinden :thumbsup:




verder mss die early hardstyle mixen van technoboy? staan vast nog wel op soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite

Welke track(s) bevatten ook al weer een van de eerste pitchkicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Immeasurably

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Pure, en Immeasurably, die er eerder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 23:12 
 

Delt-A schreef:
Zany - Pure, en Immeasurably, die er eerder was.


Nog eerderder



Verder nog Science & Religion, echt een Zany dingetje lijkt het dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 00:59 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Welke track(s) bevatten ook al weer een van de eerste pitchkicks?


Hardcore, Hardstyle, beide? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Doelde op hardstyle ja (dank voor de antwoorden), maar ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de eerste pitchkicks in hardcore. :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Fothermucker schreef:
Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.


1 juli zou daar meer informatie over moeten komen


En het antwoord: nieuw boekings kantoor http://www.concreteagency.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears, Bass Modulators en Audiotricz hebben zich toch een keer opgesloten in een vakantiehuisje, is daar nog wat uitgekomen, of heb ik daar overheen gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:33 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Doelde op hardstyle ja (dank voor de antwoorden), maar ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de eerste pitchkicks in hardcore. :P :P


https://youtu.be/bcwX6NRoDNY?t=41

Dit zijn de oudste die ik weet, maar er zijn vast nog oudere daar niet van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar gezellige dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar de albumart vandaan komt van Trance Generators - Prepare To Die?
Vind m zo vet :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 19:58 
 
Hardtraxxer

Borcheld11 schreef:
Weet iemand waar de albumart vandaan komt van Trance Generators - Prepare To Die?
Vind m zo vet :P

Afbeelding


De middelste persoon is Baraka van Mortal Kombat, ik gok dat de dames Mileena en Kitana moeten voorstellen.
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen