Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2260, 2261, 2262, 2263, 2264, 2265, 2266 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Waarom moet alles zich zonodig afscheiden :/

Waarschijnlijk omdat 'Dr. Rude' z'n platen nauwelijks positief worden ontvangen door het Hardstyle publiek, en constant de vergelijking wordt gemaakt. Nu kunnen artiesten Harddrop releasen en alle kritiek weerleggen gepaard met kreten als 'het is harddrop GEEN hardstyle' en 'doe het dan zelf als je het beter kunt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Waarom moet alles zich zonodig afscheiden :/

Waarschijnlijk omdat 'Dr. Rude' z'n platen nauwelijks positief worden ontvangen door het Hardstyle publiek, en constant de vergelijking wordt gemaakt. Nu kunnen artiesten Harddrop releasen en alle kritiek weerleggen gepaard met kreten als 'het is harddrop GEEN hardstyle' en 'doe het dan zelf als je het beter kunt'.

Helemaal geen probleem mee, maar dan wil ik het ook niet op een hardstyle feest/festival zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook niet elke track vet, maar z'n set op Qult was erg vermakelijk, en een stuk meer "hardstyle" voor mijn gevoel dan de meeste hardstyle (sets) van tegenwoordig. Lees: recht toe recht aan dansplaten, niet moeilijk doen met zangbreaks, pop, dood en verderf, etc. Beetje meer richting early eigenlijk, maar wel met een andere sound natuurlijk. Schrijf het niet te snel af zou ik zeggen - al wordt het met dat hele #harddrop gedoe te makkelijk gemaakt om dat wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals jij het omschrijft klinkt het goed, maar mijn kader wordt op dit moment gevormd door wat ik in de podcasts en promo's hoor en dat klinkt m.i. echt niet interessant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mischien handig om dit allemaal in het discussie topic te plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh sorry.

Hard driver heeft een nieuwe helm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 18:04 
 

TiMOTHYb schreef:
Oh sorry.

Hard driver heeft een nieuwe helm.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:13 
 

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Waarom moet alles zich zonodig afscheiden :/

Waarschijnlijk omdat 'Dr. Rude' z'n platen nauwelijks positief worden ontvangen door het Hardstyle publiek, en constant de vergelijking wordt gemaakt. Nu kunnen artiesten Harddrop releasen en alle kritiek weerleggen gepaard met kreten als 'het is harddrop GEEN hardstyle' en 'doe het dan zelf als je het beter kunt'.

Helemaal geen probleem mee, maar dan wil ik het ook niet op een hardstyle feest/festival zien.


en ik wil niet van die kut driekwart hardcore bagger op een hardstyle evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Ik vind ook niet elke track vet, maar z'n set op Qult was erg vermakelijk, en een stuk meer "hardstyle" voor mijn gevoel dan de meeste hardstyle (sets) van tegenwoordig. Lees: recht toe recht aan dansplaten, niet moeilijk doen met zangbreaks, pop, dood en verderf, etc. Beetje meer richting early eigenlijk, maar wel met een andere sound natuurlijk. Schrijf het niet te snel af zou ik zeggen - al wordt het met dat hele #harddrop gedoe te makkelijk gemaakt om dat wel te doen.


precies dit, alleen jammer dat die Dr.Rude heel geforceerd een sub genre probeert te maken. Het is gewoon hardstyle. Iedere artiest heeft een andere stijl, daar is toch geen nieuw genre voor nodig. Moet een beetje aan Kygo denken. Die maakte house die heel tropisch klinkt. Nu is 'Tropical House' ineens een heel genre :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:22 
 

Het is natuurlijk ook gewoon leuke marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vato Gonzalez met z'n DIrty House was vroegâh ook helemaal de bom in de plaatselijke kroeg >.< Marketingtechnisch inderdaad wel slim, maar van mij hoeft het allemaal niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh sorry.

Hard driver heeft een nieuwe helm.


Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh sorry.

Hard driver heeft een nieuwe helm.


Wat?


Hij maakt een mopje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:02 
 
Hardtraxx Crew

Scantraxx Recordz schreef:
Who's up for new Adrenalize music? More information soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:

Hij maakt een mopje


Ow, nu dacht ik dat er nog eens een (serieus) WJD'je voorbij kwam.
Had het nog wel tof gevonden, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wasted Mind schreef:
Due to personal circumstances I'm unfortunately won’t be able to perform at Supersized Kingsday Festival next 27/4

Wederom niet aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wasted Mind schreef:
Due to personal circumstances I'm unfortunately won’t be able to perform at Supersized Kingsday Festival next 27/4

Wederom niet aanwezig dus.


mooi kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:26 
 

ben nu wel benieuwd wat er met aan de hand is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:12 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Audiofreq

DAT ORIGINALITY DOE. Code Black ‪#‎bioweapon‬
=_=

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:14 
 
Hardtraxxer

Negatieve reclame is ook reclame :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:15 
 
Hardtraxxer

https://soundcloud.com/biotunez/biotune ... ll-version

wat een schaamteloze en tergend slechte rip van The Heretic zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe slecht het ook is, het wordt wel weer opgeblazen hoor...al is dat tegenwoordig zelden nog verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:32 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Hoe slecht het ook is, het wordt wel weer opgeblazen hoor...al is dat tegenwoordig zelden nog verrassend.

In een scene die zo verzadigd is als deze, mogen dit soort situaties van mij prima opgeblazen worden als signaal naar de rest dat dit echt niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Steffnov schreef:
Hoe slecht het ook is, het wordt wel weer opgeblazen hoor...al is dat tegenwoordig zelden nog verrassend.

In een scene die zo verzadigd is als deze, mogen dit soort situaties van mij prima opgeblazen worden als signaal naar de rest dat dit echt niet kan.


Ook in die situatie is het beter om de heren lekker in de anonimiteit (iets bereiken zal ze toch niet lukken) rond te laten dobberen tot ze er geen zin meer in hebben, dan door openlijk ze aan de schandpaal te nagelen. Laten we namelijk ook niet doen alsof Bioweapon de meest originele naam ooit :P (en ja, ik weet dat er veel meer gekopieerd is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat 'Hardnews' wel lachen moet ik zeggen. Zijn er altijd als de kippen bij, beetje photoshoppen doen nog is wat onderzoek.
Vorige  1 ... 2260, 2261, 2262, 2263, 2264, 2265, 2266 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen