Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik denk toch dat hij zn eigen label gaat beginnen. Weet niet wat de procedure daar van is maar dat is denk ik voor mij een van zn weinige oplossingen. Er zijn nog genoeg mensen die nog interesse hebben in het album. Het enige waar ik mijn twijfels over heb zijn boekingen. Die gozer zal gehaat worden door mede artiesten waardoor die wss bijna geen boekingen zal krijgen.

Enige twee opties die ik zie is of nieuwe label, of maar es gaan studeren en terug komen over 4 jaar wanneer iedereen het al vergeten is.

En dan een diploma proberen te stelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Terecht, werd eens tijd dat deze kleptomaan consequenties zou gaan ondervinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik denk toch dat hij zn eigen label gaat beginnen. Weet niet wat de procedure daar van is maar dat is denk ik voor mij een van zn weinige oplossingen. Er zijn nog genoeg mensen die nog interesse hebben in het album. Het enige waar ik mijn twijfels over heb zijn boekingen. Die gozer zal gehaat worden door mede artiesten waardoor die wss bijna geen boekingen zal krijgen.

Enige twee opties die ik zie is of nieuwe label, of maar es gaan studeren en terug komen over 4 jaar wanneer iedereen het al vergeten is.


Maar een organisator zal hem toch moeten boeken, hebben zn collega's weinig mee te doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:26 
 

J oey schreef:
Breaking news: Thyron start eigen label.
Thyrocords - Music stolen without a heart


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Breaking news: Thyron start eigen label.
Thyrocords - Music stolen without a heart



Hahaha, geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
DJ_Tim schreef:
Wat je zegt: een label is een bedrijf en wil winst maken. Met Thyron kun je geld verdienen, zo simpel is het.


Zo simpel is het niet,

Zeehondjes knuppelen geeft geen goede naam aan je bedrijf. dus loop je winst mis door smet op de bedrijfsnaam.

Het is niet alleen Fusion die geen vertrouwen meer heeft he, maar ook de hs artiesten.

Klopt heb je gelijk in maar ik denk wel dat de meeste reacties hier overdreven zijn. Dit soort dingen doven meestal wel uit en dan hoor je er niemand meer over, gaat zeker wel tijd overeen maar om te zeggen dat dit het einde is van Thyron en dat hij zijn toekomst heeft verpest zijn wel erg snel genomen imo. Hij heeft zeker een enorme klap opgelopen maar of het zijn einde is durf ik niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Nuracore schreef:
DJ_Tim schreef:
Wat je zegt: een label is een bedrijf en wil winst maken. Met Thyron kun je geld verdienen, zo simpel is het.


Zo simpel is het niet,

Zeehondjes knuppelen geeft geen goede naam aan je bedrijf. dus loop je winst mis door smet op de bedrijfsnaam.

Het is niet alleen Fusion die geen vertrouwen meer heeft he, maar ook de hs artiesten.

Klopt heb je gelijk in maar ik denk wel dat de meeste reacties hier overdreven zijn. Dit soort dingen doven meestal wel uit en dan hoor je er niemand meer over, gaat zeker wel tijd overeen maar om te zeggen dat dit het einde is van Thyron en dat hij zijn toekomst heeft verpest zijn wel erg snel genomen imo. Hij heeft zeker een enorme klap opgelopen maar of het zijn einde is durf ik niet te zeggen.



Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:07 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon terecht dat ze niet meer met hem verder gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 02:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Don't get me wrong, ik heb hardop zitten lachen toen ik het vandaag hoorde maar man man man wat moet dat ventje zich kut voelen zeg. Keihard falen en duizenden mensen die het zich jarenlang zullen herinneren, kereltje zal stevig in zijn schoenen moeten staan om hier bovenop te kunnen komen. En gezien zijn niet-al-te-beste-keuzes van de afgelopen tijd denk ik niet dat dit een eitje gaat worden voor 'm. Als ik hem was zou ik er even flink tussenuit knijpen en een goeie vakantie pakken, als ie tenminste wat verdiend heeft de afgelopen tijd.

Maar zeker een goede keuze van Fusion. Jong of niet, met zo'n onvolwassen en onbetrouwbare houding verdien je geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:06 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet wat ik erger vindt, Thyron die door z'n eigen fouten weg is bij Fusion of DJ Thera die er zo onprofessioneel op reageert. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Ik weet niet wat ik erger vindt, Thyron die door z'n eigen fouten weg is bij Fusion of DJ Thera die er zo onprofessioneel op reageert. :/


Ja dat wringt bij mij ook een beetje, ik denk dat 99% van de andere producers/dj's het met hem eens is, maar het is niet aan hem om daar nog even op te reageren. Al is het wel z'n goedrecht natuurlijk.

Oja en btw... je had gelijk :$ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Held op Sokken schreef:
Ik weet niet wat ik erger vindt, Thyron die door z'n eigen fouten weg is bij Fusion of DJ Thera die er zo onprofessioneel op reageert. :/


Ja dat wringt bij mij ook een beetje, ik denk dat 99% van de andere producers/dj's het met hem eens is, maar het is niet aan hem om daar nog even op te reageren. Al is het wel z'n goedrecht natuurlijk.

Oja en btw... je had gelijk :$ :thumbup:

Misschien ook iets van steun als label eigenaars onder elkaar? Wel raar dat hij dat zo openbaar doet maarja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar had Thera gereageerd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Waar had Thera gereageerd dan?


Facebook post van Fusion:

https://www.facebook.com/fusionrecords/posts/10152944091718796
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...


1 minuut geleden geplaatst, wat een timing heb ik toch weer :$ En Fusion probeert nu dus ook open kaart te spelen, aantal keren gereageerd over wat hij met the Pitcher geflikt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:33 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen The reason I replied, is that in the past he also proved to us as Theracords to be very untrustworthy, he leaked promo's and stole sounds from a couple of artists from us. This is not the first time he made mistakes, also not the second, not the third, not the fourth, etc etc etc...


1 minuut geleden geplaatst, wat een timing heb ik toch weer :$

Of gewoon helemaal niets te doen :P

Wel netjes dat ie even uitleg geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, laatste dagje op stage, cijfer binnen en weinig te doen. Dus dan maar hardtraxx en facebook uitwonen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoor van vreemde gebeurtenissen dus achter zich latend.. Triest dat het allemaal zo moet. Beste beslissing van Fusion om hem uit het label te zetten. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen nu, want allesomvattend heeft hij het op meerdere plekken al verbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha, laatste dagje op stage, cijfer binnen en weinig te doen. Dus dan maar hardtraxx en facebook uitwonen :thumbup:


Jij ook al :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Tzoine schreef:
Rickzel schreef:
Hahaha, laatste dagje op stage, cijfer binnen en weinig te doen. Dus dan maar hardtraxx en facebook uitwonen :thumbup:


Jij ook al :oh:

Haha, ik heb net mn laatste toets gehad van deze periode dus ga ook mooi lekker niksen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keertje mag dat wel, vind ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is dus niet alleen Fusion waar hij het heeft verpest. Ook The Magic Show (Tartaros), Scantraxx (Atmozfears), Theracords (zie Thera). Dan heb je bij bijna heel de scene wel iets geflikt. Denk ook niet dat de weinige labels die nog over zijn hun betrekkingen met andere labels in gevaar willen brengen, dus ik verwacht niet dat hij ergens nog onderdak zal vinden.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen