Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 99  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
lijst


die radio werkt nooit voor mij :thumbdown: tof dat je dit bijhoudt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Steffnov schreef:
lijst


die radio werkt nooit voor mij :thumbdown: tof dat je dit bijhoudt


Je kunt hem zowel hier als hier proberen, misschien werkt dat wel ;) overigens was het afgelopen uur een pauze, zo gaat het weer verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:40 
 
Hardtraxxer

Zag dit nog nergens staan:
Partyraiser schreef:
Goedemorgen iedereen.

Dit is dan de laatste dag van het jaar.
2014 was een gek jaar voor mij.
Veel plezier, gestoorde agenda's cq drukte, ongelooflijk vette feesten!
Maar zoals altijd helaas ook verdriet!
En diverse andere mindere dingen.
Ik weet ook dat mensen weer het leven gelaten hebben, of ziek zijn geworden of hun baan zijn kwijt geraakt of wat dan ook. Ik wil alle mensen met zulke problemen alle sterkte wensen!
En gelijk zeggen dat ik hoop dat 2015 maar beter mag worden met meer vrede en plezier.
Leven en laten leven is de beste optie!

Ik wil gelijk van deze gelegenheid gebruik maken.
Iets waar ik 3 jaar niet over gepraat heb.
Maar omdat ik de laatste tijd meerdere malen ziek ben geweest en dit af deed met griep of verkoudheid wordt het tijd om nu eens open kaart te spelen. Ik ben nou eenmaal geen type die makkelijk zijn echte prive zaken aan de grote klok wilt hangen.
Maar vind dat nu wel op zijn plaats.
Helaas ben ik de laatste 2 jaar een paar keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. 3 jaar geleden is er bij mij de ziekte van crohn geconstateerd na een lange periode van stress en ongezond leven (weinig slaap, slecht eten, tijds verschillen enz)
Crohn is een chronische darm ontsteking.
Die ontstekingen in het hele maag darmkanaal kan veroorzaken.
Het is een ziekte waar ik wel oud mee kan worden maar die je ontzettend bellemerd in je werk.
Want als je de zogenaamde opvlamming krijgt, onsteken er bepaalde plekken in je darmen en wordt je heel ziek met veel koorts een andere bij komende kwalen.
Dit kan spontaan opkomen, maar vooral tijdens stress of slecht slapen en eten.
Het is niet om sympathie te kweken maar puur om te laten weten wat er speelt.
Maar mijn arts is een topper en ik zit op goede sterke medicatie.
Dus ik laat mij er niet onder krijgen aangezien ik mega veel van mijn vak als Dj hou en ik zal blijven entertainen!
Ben blij dat dit er eindelijk uit is.
Zodat de vraag van, alweer ziek beantwoord is.


Terug naar leukere dingen, ik wil al mijn fans wederom bedanken voor weer een jaar van vertrouwen!
Echt waar het klinkt misschien cliché maar zonder jullie kan dit gewoon echt niet!
Een artiest moet zich dat gewoon beseffen!
Ik heb op de tofste feesten gedraaid, dromen zijn werkelijk uitgekomen.
Bedankt naar die organisaties die dat mogelijk gemaakt hebben.
Ook mijn fijne collega's met wie ik gewerkt heb of samen heb gedraaid.
Jullie zijn toppers!!!!
Een speciale dank voor mijn bookings agency "Platinum Agency" jullie zijn super collega's!

Ben daar heel dankbaar voor en voel me soms een gezegend mens.
Ik hoop dat mijn fans ook blijven los gaan voor mijn neus in 2015, ik beloof gewoon altijd mezelf te blijven, los te gaan en een party te bouwen zoals jullie mij van kennen.

Naast mijn draai carriere wil ik mijn familie en vrienden bedanken dat jullie in mijn leven zijn.
Ik ben een zeer gevoelig persoon en kan er niet eens aan denken nog eens iemand van jullie te moeten missen!
Daarom meen ik oprecht dat ik iedereen alle gezondheid wens, mijn familie, vrienden, fans, kennissen en natuurlijk mijn liefste vrouwtje en dat 2015 maar nog leuker, succesvoller en vooral gezonder mag worden!
Fijne jaarwisseling, wees voorzichtig en ik zie jullie allemaal in 2015 weer, levend en losgaand!!!

Thanks!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Stny schreef:
Steffnov schreef:
lijst


die radio werkt nooit voor mij :thumbdown: tof dat je dit bijhoudt


Je kunt hem zowel hier als hier proberen, misschien werkt dat wel ;) overigens was het afgelopen uur een pauze, zo gaat het weer verder :)

Beide werken niet :aww: Misschien iets nodig wat ik niet op m'n laptop heb staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Beide werken niet :aww: Misschien iets nodig wat ik niet op m'n laptop heb staan?


Ik zou het echt niet weten dan, misschien dat je het via je mobiel af kan spelen? Met de tune-in radio app werkt het sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negative A komt volgende maand met een nieuw album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
*lijst*


Man man, ik heb ook op een aantal Angerfist tracks gestemd, maar staat nu echt zijn volledige album in de top 100?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Steffnov schreef:
*lijst*


Man man, ik heb ook op een aantal Angerfist tracks gestemd, maar staat nu echt zijn volledige album in de top 100?


Zo ongeveer. Dit is echt bizar (complete lijst toegevoegd btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 01:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het even nageteld. Er staan 41 tracks op het Angerfist album en daarvan staan er 28 in deze top 100.
Van die overige 13 zijn er 9 uit 2013 (als ik goed geteld heb), dus dat betekent dat alleen:

Mindscape (with Predator)
When You’re Gone (with Radical Redemption)
Reason To Hate (with Radium)
Chaos & Evil (Andy The Core Remix)

niet in de top 100 staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Steffnov schreef:
*lijst*


Man man, ik heb ook op een aantal Angerfist tracks gestemd, maar staat nu echt zijn volledige album in de top 100?


Staat er 33x in...
Mooi dat frenchcore ook de lijsten heeft gehaald :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 06:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
010. Miss K8 - Too Many Anwers
009. Tha Playah - Eternal
008. Angerfist - Necroslave (N-Vitral Remix)
007. Angerfist - Burn This MF Down
006. Miss K8 - Poison
005. Mad Dog - Rewind
004. Angerfist - Temple of Disease (Tha Playah Remix)
003. Miss K8 Ft. MC Nolz - Metropolis of Massacre
002. Angerfist Ft. MC Nolz - The Deadfaced Dimension
001. Angerfist - Knock Knock


Hmm niet een compleet verkeerde top 10. Knock Knock & The Deadfaced Dimmension is alleen weer een resultaat van de populairste plaat van Angerfist die altijd bovenaan staat. En jammer dat zo'n boutplaat als Rewind er in moet staan omdat hij tig keer gedraaid werd op Defqon en Q-Base.

Ik had zelf liever Temple Of Disease, Eternal en Too Many Answers/Burn This MF Down in de top 3 willen zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is een top 100 en ik moet zeggen dat er wel heel veel Masters of Hardcore artiesten in staan. Daarom neem ik de lijst ook niet serieus. Maar ja, het wordt georganiseerd door MOH.....
Dat Mad Dog met Rewind op 5 staat is lachwekkend.
Angerfist - Necroslave (N-Vitral Remix) is de enige die ik me kan voorstellen in die top 10

Bedankt Steffnov voor het bij houden van de lijst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me opvalt is dat die N-Vitral remix van Necroslave zo hoog staat, dat had ik niet verwacht. Vind 'm zelf ook heel goed :) Voor de rest was het natuurlijk te verwachten dat vrijwel alle Angerfist nummers van dit jaar erin zouden staan, en dat zijn er een hoop dit jaar. Dat het uptempo spul van Partyraiser e.d ook zo populair is, of een Peacock die zo hoog staat, verbaas ik me nog altijd over.
Ik kan er een hoop over zeggen, maar eigenlijk niet anders verwacht dan dat het zo'n soort top 100 zou worden.

The Constructor schreef:
Heb het even nageteld. Er staan 41 tracks op het Angerfist album en daarvan staan er 28 in deze top 100.
Van die overige 13 zijn er 9 uit 2013 (als ik goed geteld heb),

Ik denk dat je een paar remixen hebt meegenomen die op de remix EP stonden van eerder dit jaar in die telling, want op het Angerfist album stonden 13 tracks die al gereleased waren en 28 nieuwe tracks. Van die 13 staat een lijst in het album releasetopic trouwens, When You're Gone en Reason To Hate zijn in elk geval in 2013 uitgebracht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die heb elk label zowat gehad :P

Maakt niet uit, zolag ie maar steengoeie herrie maakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lunatic heeft voor ons ook nog wat in petto:

1) 2 Solo Lunatic tracks ( Enzyme Records) (80%)
2) Lunatic & The Cambion (Enzyme records) Finished and approved
3) Lunatic & Synapse (K7) (60%)
4) Lunatic & Rapture (Enzyme Records) Finished and approved
5) Lunatic vs Physical Damage (Enzyme) Finished and approved
6) Lunatic & Miss Hysteria - PUSSY (Dr Peacock remx) Finished
7) Lunatic & dj darkcontroller (Enzyme) (90%)
9) Lunatic & Miss Hysteria - Suffer & Sacrifice (SRB rmx)
10) Miss Hysteria - Escape (Lunatic & Rapture rmx) (Enzyme) 60%
11) Lunatic & Miss Hysteria - PUSSY Remaster 2014 Finished
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat.... Hardcore TOTY weer actief is, en de eerste 2 weken nu in die sectie staan? :D
Week 1
Week 2
Voorlopig in elk geval toch nog met alle labels :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel het naar mijn weten nog niet officieel is bevestigd.. Ophidian is (hoogstwaarschijnlijk) bezig met een remix voor D-Passion :thumbsup:



Ophidian
I get to remix, what is in my opinion, one of the best tracks ever made by this particular artist (from The Third Movement). Looking forward to working on this one.

D-Passion
That time again! One of my fav HC producers is working on a remix for 1 of my tracks
Guess who
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die was adhv de comments al wel in te vullen :P ben wel heel benieuwd welke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 18:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

...wij maar weer eens een interview online gezet hebben? Check http://bit.ly/1ycMLcC voor het verhaal van Enthorine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
NEWFLASH!


Since 2002 i invaded into the world of hardcore with one goal, to bring you quality and hard music. I wanted to express myself towards the world and it got received very well.

During that period i met some interesting people and my idols became close friends or colleagues. I always got a lot of support by them even my skills weren't as good as theirs.

Now 12 years later i'm finally glad with my sound and i'm ready to set a new goal and level up with one of them. Its a new goal i needed in my life to obtain the challenge towards myself and the scene.

From today i'm part of a new collective with this one artist that has been my support and very good friend from the beginning of Igneon System. This one artist that was my main influence and idol from the start.

As we played several times together we noticed there was a huge connection between us and everything felt so naturally. People noticed this too and were asking for collabs and more sets.

Well it is time!

People,

I'm proud and honored to announce you that me and I:Gor will form a new act called Innominate!

Love your rage, Not your cage!


Facebook Igneon System
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

...wij langs zijn geweest bij de Dj workshop die Lunatic organiseert? Check http://on.fb.me/15Lv8Kx voor een uitgebreid verslag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 01:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De meesten die het aangaan zullen het al wel gezien hebben, maar omdat het noemenswaardig is:

Love HZ/Fracture 4 schreef:
You may already be aware but in case you haven't heard, the next release on Love Hz is 'The Magellan Chronicles' by Neurocore and we are very excited about this one!

We aim to bring you great music with emotion at its heart and 'The Magellan Chronicles' has huge unrelenting waves of it... And the BPM's are all open to interpretation! ;)

1. The Magellan Chronicles (280 BPM)
2. Stigma (290 BPM)
3. Souvenirs Du Futur (500 BPM)
4. The Sinking Ship (165 BPM)


Dat eerste nummer is al super, ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/12845344386311 ... =1&theater

Hmm ik ben zeer benieuwd :D
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 99  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen