Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DissOrder schreef:
Dat water is hartstikke drinkbaar

Ik heb dus ooit een keer m'n flesje gevuld in de veronderstelling dat dat wat jij zegt klopt, bleek het dus gewoon echt water rechtstreeks uit het riool te zijn :sick:

Dat water mag je niet eens aanbieden om je handen mee te wassen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DissOrder schreef:
Dat water is hartstikke drinkbaar

Ik heb dus ooit een keer m'n flesje gevuld in de veronderstelling dat dat wat jij zegt klopt, bleek het dus gewoon echt water rechtstreeks uit het riool te zijn :sick:

Wish Outdoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

Wow wat een reacties! helemaal super!

Ben een paar dagen druk bezig geweest met de productie dus had even geen tijd om te reageren.
Maar helemaal top dat jullie allemaal even meedenken en zie toch bij een hele hoop mensen dezelfde ergernissen voorbij komen! Wat dus betekend dat dat precies de punten zijn waar een organisator op moet letten!

Een tijdje na oud en nieuw zal ik eventueel even een link plaatsen naar een Fotoalbum of Aftermovie van het evenement.
Mag je in dit forum trouwens links plaatsen?

In ieder geval iedereen al super bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:12 
 

GlennValley schreef:
Mag je in dit forum trouwens links plaatsen?


Dat hangt er nogal van af
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die aanwezig zijn kun je niet zo veel aan doen, ik denk dat iedere scene op het moment last heeft van de hoeveelheid mensen die wat gebruiken. Als organisator kun je daar ook niet echt op inspringen.

Belangrijkste drijfveer om naar een evenement te gaan is voor mij vooral line-up, locatie en vrienden die mee gaan.
Qua line-up is het natuurlijk heel persoonlijk, maar de locatie kan heel bepalend zijn. Het is bijvoorbeeld voor mij een grote plus als de locatie goed bereikbaar is met het OV! Scheelt denk ik ook veel parkeeroverlast. Anders zou er eventueel een pendelbus kunnen zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een grote productie hebben.

Een echt ergernis op een feest vind ik overvolle zalen. Uiteraard plan je niet of iedereen vooraan wil staan en dergelijke, maar ik heb ook wel eens feesten gehad dat het letterlijk overal druk was, van de WC´s tot de gangen tot de zaal. Nergens was het even rustig. Ik snap dat mensen de totale capaciteit willen benutten, maar het is gewoon vervelend als je niets kan doen zonder overal tegen aan te lopen.
GlennValley schreef:

Een tijdje na oud en nieuw zal ik eventueel even een link plaatsen naar een Fotoalbum of Aftermovie van het evenement.
Mag je in dit forum trouwens links plaatsen?
\

Ik zou als ik jou was een topic in de feesten-sectie plaatsen. Als je zelf de eerste post hebt kun je hem prima aanpassen naar eigen wens. Daar kun je prima ook je aftermovies kwijt en dergelijke. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
DissOrder schreef:
Dat water is hartstikke drinkbaar

Ik heb dus ooit een keer m'n flesje gevuld in de veronderstelling dat dat wat jij zegt klopt, bleek het dus gewoon echt water rechtstreeks uit het riool te zijn :sick:

Wish Outdoor?

Ja toen ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
DissOrder schreef:
Dat water is hartstikke drinkbaar

Ik heb dus ooit een keer m'n flesje gevuld in de veronderstelling dat dat wat jij zegt klopt, bleek het dus gewoon echt water rechtstreeks uit het riool te zijn :sick:

Wish Outdoor?


Dus ze hebben daar een pomp staan die het riool water op pompt, ik denk van niet. Als het toch waar blijkt te zijn dan mogen ze van mij flinke sancties krijgen.

Uiteindelijk is de sfeer van het gehele publiek wel het belangrijkste denk ik(Naast wc's, eten e.d.)
Als er niemand los gaat, dan ga je zelf ook minder los. Gaat iedereen los(normaal, niet van de kaart e.d.) dan zul je zelf ook eerder los gaan of het gezelliger hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat water bij Wish was echt te ranzig voor woorden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Slecht geluid stipt op één.

Een lichttechnicus die de plaatjes niet kent.

Zorg dat er oordopjes te kopen zijn.

Intro's die langer duren als 5 minuten vreselijk. Waarom is dat eigenlijk? Alsof 2 min niet voldoende is. Ik kijk naar jou Reverze.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:04 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Slecht geluid stipt op één.

Een lichttechnicus die de plaatjes niet kent.

Zorg dat er oordopjes te kopen zijn.

Intro's die langer duren als 5 minuten vreselijk. Waarom is dat eigenlijk? Alsof 2 min niet voldoende is. Ik kijk naar jou Reverze.. -.-


Precies! Het liefst zie ik dat er gratis oordoppen worden uitgedeeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een onzin. Als je gehoorbescherming zo belangrijk vind schaf je toch voor het feest een setje aan :')
Zeg dan een stand waar een paar lui van elacin ofzo staan om mensen bewust te maken van gehoorbeschadiging op evenementen met optioneel verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
wat een onzin. Als je gehoorbescherming zo belangrijk vind schaf je toch voor het feest een setje aan :')
Zeg dan een stand waar een paar lui van elacin ofzo staan om mensen bewust te maken van gehoorbeschadiging op evenementen met optioneel verkoop.


Onzin is het echter niet, iedereen zou gehoorbescherming belangrijk moeten vinden imo.. En als een organisatie daarmee een bepaalde boodschap kan overbrengen, waarom niet ? Ik zeg ook niet dat iedereen oordoppen MOET, maar het zou een organisatie wel sieren door dan bijv wat jij zegt met een stand info te geven, en eventueel gratis pluggen kunnen uitdelen. Dan kan jij nog altijd zelf kiezen of je het wilt of niet.
Een heleboel mensen zijn zich ervan bewust en gaan met eigen doppen naar een feest. Maar er zijn ook genoeg mensen die niet eens weten wat voor schade ze oplopen op hedendaagse feesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe wil jij die mensen naar je stand trekken dan? Dat zijn mensen die het (op dit moment) waarschijnlijk geen bal interesseert dat ze gehoorbeschadiging oplopen. Die gaan die gratis dingen echt niet indoen.

Vooraf (in de all you need to knows) en via de algemene media over dit onderwerp communiceren lijkt mij het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
wat een onzin. Als je gehoorbescherming zo belangrijk vind schaf je toch voor het feest een setje aan :')
Zeg dan een stand waar een paar lui van elacin ofzo staan om mensen bewust te maken van gehoorbeschadiging op evenementen met optioneel verkoop.


Niks onzin.

Je weet nooit in wat voor tent je terecht komt. Soms staat het zo bizar hard dat je gewoon weg moet lopen of oordoppen indoen.

Zoals bij de lotto arena, ik droeg nooit oordoppen sinds die dag, maar ik had na een kwartier al pijn in mijn oren. Het feit dat ik dan niet bij een bar simpele herrie stoppers gratis kan krijgen is gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neem van mij aan dat je je oordoppen het beste overál in kunt doen. Dus ook op de verjaardag van je maat in een kroeg. Of tijdens een Carnavalsnacht in de meest foute Brabantse kroeg. Als jij op de hoogte bent van de risico's en je besluit zelf geen oordoppen mee te nemen hoeft een organisatie dat toch niet te dekken door alsnog gratis oordoppen te verstrekken. Je kiest er zelf voor.. wat is nu de moeite om ze gewoon mee te nemen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Neem van mij aan dat je je oordoppen het beste overál in kunt doen. Dus ook op de verjaardag van je maat in een kroeg. Of tijdens een Carnavalsnacht in de meest foute Brabantse kroeg. Als jij op de hoogte bent van de risico's en je besluit zelf geen oordoppen mee te nemen hoeft een organisatie dat toch niet te dekken door alsnog gratis oordoppen te verstrekken. Je kiest er zelf voor.. wat is nu de moeite om ze gewoon mee te nemen? xd


Ik dacht eerst ook dat ik ze niet nodig had. Begon echter steeds vaker op feesten erop te letten, twijfelen of ik niet naar achteren zou lopen enzo, dus begon de gedachte zelf als last te ervaren. Uiteindelijk overstag gegaan en een setje aan laten meten. Beste aankoop die ik op dat gebied heb gedaan. Sindsdien ook in kroegen enzo regelmatig ze in gehad (zitten standaard in mijn portemonnee), echt een ear-saver. Kan het aanraden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Jordi schreef:
wat een onzin. Als je gehoorbescherming zo belangrijk vind schaf je toch voor het feest een setje aan :')
Zeg dan een stand waar een paar lui van elacin ofzo staan om mensen bewust te maken van gehoorbeschadiging op evenementen met optioneel verkoop.


Niks onzin.

Je weet nooit in wat voor tent je terecht komt. Soms staat het zo bizar hard dat je gewoon weg moet lopen of oordoppen indoen.

Zoals bij de lotto arena, ik droeg nooit oordoppen sinds die dag, maar ik had na een kwartier al pijn in mijn oren. Het feit dat ik dan niet bij een bar simpele herrie stoppers gratis kan krijgen is gewoon slecht.

Het feit dat je zo snel al last van je gehoor krijgt vind ik eerlijk gezegd een kwalijkere zaak. Dat is waar de organisatie zich eerder op zou moeten focussen in mijn optiek. Gratis plugs is niet te doen voor het gros van de organisaties, simpelweg omdat dat te veel geld zou kosten. Mensen die om hun gehoor geven bereiden zich voor op het slechtste en nemen hun bescherming mee naar elk feest (INB4 Dirk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik dacht eerst ook dat ik ze niet nodig had. Begon echter steeds vaker op feesten erop te letten, twijfelen of ik niet naar achteren zou lopen enzo, dus begon de gedachte zelf als last te ervaren. Uiteindelijk overstag gegaan en een setje aan laten meten. Beste aankoop die ik op dat gebied heb gedaan. Sindsdien ook in kroegen enzo regelmatig ze in gehad (zitten standaard in mijn portemonnee), echt een ear-saver. Kan het aanraden :)

Ik ook, en ik ook, en ik ook. Maar dit besef komt bij het overgrote deel niet op een feest of helemaal niet. Dit heeft dus niets van doen met gratis oordoppen weggeven aan mensen die vooraf ingeschat hadden dat het niet nodig was. Voor die mensen kun je prima oordopjes tegen (minimaal) de kostprijs verkopen. Zij hebben immers zelf gekozen om ze niet vooraf aan te schaffen / mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Want oordopjes kwijt raken is niet mogelijk?

Enige dat ik zeg is dat je gewoon herrie stoppers o.i.d moet verkopen. Er zijn altijd mensen die denken dat ze het niet nodig hebben en toch verrast worden door de hardheid. Tuurlijk ga je niet met een Elacin stand staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Ik dacht eerst ook dat ik ze niet nodig had. Begon echter steeds vaker op feesten erop te letten, twijfelen of ik niet naar achteren zou lopen enzo, dus begon de gedachte zelf als last te ervaren. Uiteindelijk overstag gegaan en een setje aan laten meten. Beste aankoop die ik op dat gebied heb gedaan. Sindsdien ook in kroegen enzo regelmatig ze in gehad (zitten standaard in mijn portemonnee), echt een ear-saver. Kan het aanraden :)

Ik ook, en ik ook, en ik ook. Maar dit besef komt bij het overgrote deel niet op een feest of helemaal niet. Dit heeft dus niets van doen met gratis oordoppen weggeven aan mensen die vooraf ingeschat hadden dat het niet nodig was. Voor die mensen kun je prima oordopjes tegen (minimaal) de kostprijs verkopen. Zij hebben immers zelf gekozen om ze niet vooraf aan te schaffen / mee te nemen.


Dit omdat mensen niet bewust zijn van het risico wat ze lopen.. Als mensen eenmaal erop gewezen zijn dmv een stand of iets, gaan ze vaak alsnog over tot aanschaf van betere eigen doppen. Op Qlimax was er zo een stand aanwezig om uitleg te geven erover. Daarbij komt dat je bij de EHBO gewoon gratis doppen kan halen, waar dus veel mensen niet vanaf weten. Het gaat hier om die schuim dingen.
Ik denk dat als bijv die 2 de handen in een slaan, je makkelijk een info punt kan hebben en de mensen die zich geïnteresseerd voelen echt wel een zakje met 2 van die schuim pluggen kan meegeven. Gooi bij iedereen 1 euro extra op het kaartje en niemand merkt er wat van, en daarmee wek je het idee toch dat ze gratis doppen weggeven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Want oordopjes kwijt raken is niet mogelijk?

Enige dat ik zeg is dat je gewoon herrie stoppers o.i.d moet verkopen. Er zijn altijd mensen die denken dat ze het niet nodig hebben en toch verrast worden door de hardheid. Tuurlijk ga je niet met een Elacin stand staan..

Natuurlijk. Maar even zwart/wit gezegd; hoezo moeten andere betalen als jij je oordopjes kwijtraakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Basxt schreef:
Want oordopjes kwijt raken is niet mogelijk?

Enige dat ik zeg is dat je gewoon herrie stoppers o.i.d moet verkopen. Er zijn altijd mensen die denken dat ze het niet nodig hebben en toch verrast worden door de hardheid. Tuurlijk ga je niet met een Elacin stand staan..

Natuurlijk. Maar even zwart/wit gezegd; hoezo moeten andere betalen als jij je oordopjes kwijtraakt?


Dit, het is algemeen bekend dat het geluid harder dan normaal staat op een feest. Als jij er voor beslist om dat te negeren is het jouw pakkie an, en niet die van de organisatie. Dat ze doppen verkopen is dan wel een pluspunt voor de mensen die het alsnog willen.

Het is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van een organisatie. Als jij naar een feest gaat met de veronderstelling ik heb ze toch niet nodig maak je daar al de fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ondertussen Staat onze aftermovie online op vimeo en facebook!
De URL staat hieronder!

https://vimeo.com/117595092
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk


lekker boeiend

er zijn vast mensen die jou ook lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

als je je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen