Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Het zou denk ik best handig zijn als Thyron nog 1 maal een berichtje hier zou plaatsen mbt het verwijderen van berichten en eerdere fouten.

Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.

Nu ettert het redelijk door namelijk.


Nee, laat hem maar mooi even wegblijven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.


Hoe vaak moet het nog gezegd worden :lol:. 1 keer een fout; oke. 2 keer wordt al klote, 3 keer is belachelijk en 4 keer is hopeloos. Genoeg kansen gehad denk ik zo? -.-

(Ja zou er eigenlijk niet op in moeten gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Duke schreef:
Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.


Hoe vaak moet het nog gezegd worden :lol:. 1 keer een fout; oke. 2 keer wordt al klote, 3 keer is belachelijk en 4 keer is hopeloos. Genoeg kansen gehad denk ik zo? -.-

(Ja zou er eigenlijk niet op in moeten gaan)


En dan? Die jongen gaat niet opeens stoppen met producen / optreden. Je zal er hoe dan ook geconfronteerd mee blijven worden, dus dan kan het net zo goed een klein beetje nog opgelost worden toch?

(Ik vind overigens net zo dat Thyron enorm fout is en dat leeftijd zeker geen rol speelt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
En dan? Die jongen gaat niet opeens stoppen met producen / optreden. Je zal er hoe dan ook geconfronteerd mee blijven worden, dus dan kan het net zo goed een klein beetje nog opgelost worden toch?


En dan? Ja dan vergeef ik hem niet.. Ik word ergens niet mee geconfronteerd als ik dat wil, luister de huidige Hardstyle niet eens meer voor zover dat dit hier iets mee te maken heeft.

Edit: En dit laatste zeg ik, omdat jij insinueert alsof 'wij' (ht) sws met hem geconfronteerd gaan worden, wantja 'hij produceert nog steeds'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 00:23 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Duke schreef:
Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.


Hoe vaak moet het nog gezegd worden :lol:. 1 keer een fout; oke. 2 keer wordt al klote, 3 keer is belachelijk en 4 keer is hopeloos. Genoeg kansen gehad denk ik zo? -.-

(Ja zou er eigenlijk niet op in moeten gaan)


En dan? Die jongen gaat niet opeens stoppen met producen / optreden. Je zal er hoe dan ook geconfronteerd mee blijven worden, dus dan kan het net zo goed een klein beetje nog opgelost worden toch?

(Ik vind overigens net zo dat Thyron enorm fout is en dat leeftijd zeker geen rol speelt).


Zolang wij met hem worden geconfronteerd, blijven wij hem ook confronteren met het stelen. Dit is echt iets dat nooit mag worden vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 01:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sprak hij het bericht direct naar jouw? Of heeft hij dat de laatste uren gedaan? Heeft hij jouw persoonlijk geconfronteerd?

Doe niet zo stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 01:46 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Sprak hij het bericht direct naar jouw? Of heeft hij dat de laatste uren gedaan? Heeft hij jouw persoonlijk geconfronteerd?

Doe niet zo stoer.


Wat lul je nou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 04:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Zolang wij met hem worden geconfronteerd, blijven wij hem ook confronteren met het stelen. Dit is echt iets dat nooit mag worden vergeten.


We zijn niet een of andere lord of the rings rebellion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 09:24 
 
Hardtraxx Addict

Als hij gewoon goede tracks uit gaat brengen dan is dit gedoe snel niet meer belangrijk. Het gaat uiteindelijk om de muziek. Hij zal mogelijk wel langer problemen hebben om samen te werken met een aantal artiesten, maar goed dat moet je gewoon accepteren als je zoiets doms hebt gedaan. Beste voor hem is dit gebeuren gewoon te negeren dan is iedereen er zo over uitgesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 13:06 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Het zou denk ik best handig zijn als Thyron nog 1 maal een berichtje hier zou plaatsen mbt het verwijderen van berichten en eerdere fouten.

Uitleg, spijt betuigen en vanaf nu een nieuwe start en echt geen fouten meer maken. Dan wordt het hem wel vergeven.

Nu ettert het redelijk door namelijk.


Of die reacties heeft verwijderd dat weet ik niet, ik moet je hier maar op je woord geloven. Echter kan ik dat enigzins wel begrijpen. Als er (haat) comments worden gepost of vragen die iets uit willen lokken dan kan ik begrijpen dat hij die verwijderd om het topic schoon te houden voor de serieuze vragen? Of denk ik hier nu heel gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
Als er (haat) comments worden gepost of vragen die iets uit willen lokken dan kan ik begrijpen dat hij die verwijderd om het topic schoon te houden voor de serieuze vragen? Of denk ik hier nu heel gek?


Om het topic schoon te houden? xd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:

Of die reacties heeft verwijderd dat weet ik niet, ik moet je hier maar op je woord geloven. Echter kan ik dat enigzins wel begrijpen. Als er (haat) comments worden gepost of vragen die iets uit willen lokken dan kan ik begrijpen dat hij die verwijderd om het topic schoon te houden voor de serieuze vragen? Of denk ik hier nu heel gek?

Even voor de beeldvorming. Het was in Wist je dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 13:12 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Held op Sokken schreef:

Of die reacties heeft verwijderd dat weet ik niet, ik moet je hier maar op je woord geloven. Echter kan ik dat enigzins wel begrijpen. Als er (haat) comments worden gepost of vragen die iets uit willen lokken dan kan ik begrijpen dat hij die verwijderd om het topic schoon te houden voor de serieuze vragen? Of denk ik hier nu heel gek?

Even voor de beeldvorming. Het was in Wist je dat.


euwwwwwww :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:55 
 
Hardtraxx Newbie

Deed me hier aan denken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 05:34 
 
Hardtraxxer

Het is me allemaal wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Destination schreef:
Het is nu wel bijzonder stil op de social media van Bas, normaal gesproken postte hij meerdere malen per dag wel een berichtje :whistle:

Dit dacht ik dus ook al. Hij plaatste bijna elke dag wel iets.


Dit had hij al veel eerder moeten doen mbt dit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Welnee, wat moet hij zeggen dan? Sorry? Niemand zal dat meer serieus nemen, gewoon stil blijven en langzaam in de vergetelheid raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:12 
 
Hardtraxxer

en het aller ergste is nog dat ik the curse niet kan luisteren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
en het aller ergste is nog dat ik the curse niet kan luisteren :cry:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik weer wat actiever ga worden op hardtraxx. Wat heb ik de laatste 10 minuten veel gelachen zeg.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 15:34 
 
Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
Ik denk dat ik weer wat actiever ga worden op hardtraxx. Wat heb ik de laatste 10 minuten veel gelachen zeg.

:lol:


haha ja duurde even, maar meeste gezien, wat een "choas".
Om er ook maar even op in te haken. wat ie als 14 jarig jochie gedaan heeft boeit me echt niks.
Het hele gebeuren met de track van B-front en het verwijderen van de (negatieve) comments, kan inderdaad gewoon niet. Uiteindelijk maakt het (denk ik) geen moer uit wat wij er van vinden, natuurlijk geven wij onze meningen, en is dat ook belangrijk aangezien vele hier hun gal willen spuwen.
Voor de rest ligt de bal bij Fusion neem ik aan? Mocht het echt iets ergs zijn dan zullen zij er wel naar handelen.
Verder heb ik niet het gevoel dat ik Thyron helemaal links laat liggen, ik vind veel tracks vet van zijn opkomende album en de muziek boeit mij meer dan zijn acties (in zekere mate natuurlijk).

Lijkt mij niet dat mensen Thyron nu gaan boycotten (om het zo maar te zeggen), als ik op een feest sta bij een set van hem (zonder dit hele gebeuren te weten) en iemand verteld me dit, dan zou ik zeggen kan mij het schelen want het beukt momenteel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
2014.. Whát a year it has been!

My first as a Fusion Records artist has been a giant collercoaster.

My biggest dreams have come true (and are still coming true) and I can't tell you how unreal it feels to be living the life I've always dreamed of.

I don't think I can describe last year with words so I chose to share my dreamworld through pictures. Still, I'd like to highlight some of the best moments of 2014 for me:

- I've played at 25 events this year, of which events hosted by the biggest organisations in the scene;
- I've played at a full packed mainstage of the Heineken Music Hall, showcasing my debut album 'Lucid Dreams';
- I've played at 5 international events;
- I've made the official anthem for 'Total Blackout 2014' (Sweden);
- I've collaborated with some of my personal heroes, which also happen to be some of the biggest names in the scene;
- I'm the youngest producer ever to be releasing a hardstyle album on a renowned label;
- I've got support from almost all big names in the scene;
- and of course I've met lots of amazing people!!

All in all 2014 has been the best year of my life so far.

So THANK YOU ALL for being a part of my 2014!!

Special thanks to:

- Inceptum & Avana, for driving me to all my gigs and for all the great fun we had this year;
- Zany, for mastering my tracks and for always taking the time to give feedback on new music;
- Titan, for all the great moments and support and taking care of me during my first international gig in Scotland;
- Mc DV8, for always making me feel like a little kid when he introduces me on stage (only two more months untill I'm allowed to drink beer!!);
- All organisations who booked me this year, for giving me the opportunity to show what I'm made of;
- My parents, for their everlasting support;
- the FUSION RECORDS CREW! For their input and support and for helping me to make all of this happen!

Without all of you, I would never be where I am today.

I'm already working on some exciting stuff for 2015 so let's make sure next year is going to be even better!

For now, I want to wish you all an amazing Christmas and all the best wishes for 2015!

PS: There's a surprise coming at the end of this year! Can you guess what it is?!


Geen woord over B-Front viel me op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[/quote] geen woord over B-Front viel me op..[/quote]

Klopt, hij zit nog in collercoaster
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 05:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee dat is slim natuurlijk je grote fout weer publiekelijk op Facebook dumpen. My brains...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee dat is slim natuurlijk je grote fout weer publiekelijk op Facebook dumpen. My brains...

Klopt, maar ik had hem wel verwacht tussen de artiesten die hij bedankt, voor dat foutje van Thyron was B-Front toch een van de acts die Thyron het meest supporte.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen