Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Maar toch niet in de mate dat die echt plat gedraaid werd zelfs door de mainstream dj's?

Haha, Seven is niet eens meer grijs, zó vaak is die gedraaid. Absoluut 1 van de grootste hits van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister 'pas' 2,5 jaar Hardstyle, dus kan het nog niet heel goed oordelen. Maar ik hoop echt dat we nu op het dieptepunt zitten.
Waar 1,5/2 jaar geleden nog best leuk spul uit kwam voor mij, wat vooral wat harder spul was, komt er nu voor mij bijna niks leuks meer. Bij de mainstream kant lijkt het over het dieptepunt heen, begin het toch wel weer een beetje leuk te vinden. Platen van Noisecult, Cyber etc luisteren lekker weg. Ook lijkt TNT met de laatste 2 platen op een stijgende lijn te zitten, maarja wat zijn 2 platen? :P
Waar ik wel erg naar uitkijk is het album van The Pitcher, in LQ klinkt het meeste echt super. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was een goed jaar voor de raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
b-plan schreef:
Maar toch niet in de mate dat die echt plat gedraaid werd zelfs door de mainstream dj's?

Haha, Seven is niet eens meer grijs, zó vaak is die gedraaid. Absoluut 1 van de grootste hits van het jaar.

Ik denk dat er op Bassface niet eens meer een kleur zit, zo vaak is die gedraaid. Echt nog vaker dan Seven xd maar meer inderdaad ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 01:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik luister 'pas' 2,5 jaar Hardstyle, dus kan het nog niet heel goed oordelen. Maar ik hoop echt dat we nu op het dieptepunt zitten.
Waar 1,5/2 jaar geleden nog best leuk spul uit kwam voor mij, wat vooral wat harder spul was, komt er nu voor mij bijna niks leuks meer. Bij de mainstream kant lijkt het over het dieptepunt heen, begin het toch wel weer een beetje leuk te vinden. Platen van Noisecult, Cyber etc luisteren lekker weg. Ook lijkt TNT met de laatste 2 platen op een stijgende lijn te zitten, maarja wat zijn 2 platen? :P
Waar ik wel erg naar uitkijk is het album van The Pitcher, in LQ klinkt het meeste echt super. :thumbsup:
Jaman, ik kijk ook erg uit naar dat album van de The Pitcher. Die outro melodie in de "Second preview" klinkt veel belovend. Ik heb Tuneboy - Devotion helemaal over het hoofd gezien. Wat een knoepert van een track zeg. Het kan dus nog wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik denk dat er op Bassface niet eens meer een kleur zit, zo vaak is die gedraaid. Echt nog vaker dan Seven xd maar meer inderdaad ook niet echt.

Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox - Red Alert is er helaas ook wel een trouwens. En die is nog niet eens uit, die dat gaat ook nog erger worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik heb de boot medio 2012 eigenlijk al verlaten.

Houd het allemaal niet meer bij, boeit me geen fuck meer door de belabberde kwaliteit van tracks tegenwoordig en die zielloze rawificiatie.

Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Same here. Met name het bijna volledig verdwijnen van de reversed bass en het gebrek aan variatie in kicks laat me afhaken.

Gebrek aan kwaliteit zou ik het overigens niet noemen. Misschien wel als je de opkomende/nieuwe artiesten meetelt maar als je naar de top van het genre kijkt wordt er technisch sterk geproduceerd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 23:08 
 

Daveytl schreef:
b-plan schreef:
Maar toch niet in de mate dat die echt plat gedraaid werd zelfs door de mainstream dj's?

Haha, Seven is niet eens meer grijs, zó vaak is die gedraaid. Absoluut 1 van de grootste hits van het jaar.

Ik heb die, en bassface, laatst nog gedraaid op een "gewoon" feestje. Niemand die die platen kent, maar wel los gaan. Was wel geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

De mainstream zit ook in de lift denk ik met Sound Rush, Sylence en paar platen in Slam Harder 14...

Daarbij Phrantic, Geck-O, Cellrock etc (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

In allebei de jaren kom ik nog heeel veel parels tegen! Ik heb nu al moeite om een top 10 te maken omdat ik heel veel nummers vet vindt. Zelfde geldt voor vorig jaar, er komt nu wel meer muziek uit en natuurlijk zit er meer meuk bij, maar nog steeds ben ik even geïnteresseerd in Hardstyle dan vorig jaar
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen