Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:22 
 

Magnetron schreef:
Sommige reacties daar :lol: wat een figuren


:corn: haha mafkezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie eigenlijk het hele probleem niet. Koop gewoon via Ticketswap, dat ze niet tegen winst verkocht mogen worden heb ik geen problemen mee.

Q-Dance geldwolven noemen is ook onzin, ze krijgen er zelf geen zak voor. Mensen moet dat SFX belachelijk gaan maken niet Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:03 
 
Hardtraxxer

Viagogo's reactie op docu
Hopelijk gaat Q-Dance hier niet in mee.

EDIT: over het hoofd gezien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:


Hier ook maar even linken dan, hopelijk gaat Q-Dance hier niet in mee.


Staat al in de 1e post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boevenbende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Dat Q-dance gwn een systeem maakt dat je je kaartje bij hun kunt terug verkopen. En da je je geld pas krijgt als de code gecheckt is. En dan maar weer opnieuw verkopen + 10% service fee ofzo krijg je iig geen absurde prijzen.

Zoiets hadden ze inderdaad moeten doen als ze begaan waren met de mensen die al jaren hun feesten aflopen. Nu hebben ze gekozen voor de commerciële optie, en gooi je in mijn ogen je eigen identiteit op straat. Dat is trouwens allang gebeurd toen ze op werden gekocht door SFX, en dat is toen ook door meerdere mensen op dit forum voorspeld.

Door dit soort overnames kunnen voor trouwe bezoekers nooit goed uitpakken. De visie richt zich van 'hardere dance voor een trouw publiek' naar 'muziek op een hoog tempo voor ieder die daar zin in heeft, en er genoeg voor wil betalen'.

Ik zag iemand op Geenstijl reageren met: "dit is dan wel weer een kans voor jonge inventieve organisaties, dát is dan ook weer kapitalisme". Ik kan eigenlijk maar hopen dat er goede alternatieven opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Q-Dance geldwolven noemen is ook onzin, ze krijgen er zelf geen zak voor. Mensen moet dat SFX belachelijk gaan maken niet Q-Dance.

Het is jou totaal ontschoten dat SFX onlangs de hele boel heeft opgekocht? B2s, Q-Dance (die onder ID&T vallen) en daarnaast Awakenings, Paylogic en Vianogo? Zo ja; lees je dan eens in voordat je onzin verkondigt. Zo nee; dan begrijp je er gewoon geen snars van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik zag iemand op Geenstijl reageren met: "dit is dan wel weer een kans voor jonge inventieve organisaties, dát is dan ook weer kapitalisme". Ik kan eigenlijk maar hopen dat er goede alternatieven opstaan.


Dat hoop ik ook, alleen zijn de contactjes en dealtjes achter de schermen veel te verworven met de scene om er een écht grote speler bij te kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Q-Dance geldwolven noemen is ook onzin, ze krijgen er zelf geen zak voor. Mensen moet dat SFX belachelijk gaan maken niet Q-Dance.

Het is jou totaal ontschoten dat SFX onlangs de hele boel heeft opgekocht? B2s, Q-Dance (die onder ID&T vallen) en daarnaast Awakenings, Paylogic en Vianogo? Zo ja; lees je dan eens in voordat je onzin verkondigt. Zo nee; dan begrijp je er gewoon geen snars van.


Nee man daar wist ik helemaal niets van >.<

In de reactie van Q-Dance op het hele gedoe staat een vraag of Q-Dance er iets aan over houd. Daar staat in dat Q-Dance niet krijgt van het verkopen van die kaartjes.
De mensen noemen mensen geldwolven omdat ze denken dat Q-Dance een deel van die opbrengst van die kaartjes krijgen.

Edit: op een of andere manier is een keer die dat stuk waar ik het over had verwijderd uit het bericht van Q-Dance :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Edit: op een of andere manier is een keer die dat stuk waar ik het over had verwijderd uit het bericht van Q-Dance :/


Ik moest het opzoeken om het te geloven, maar het is echt zo :lol: wat een grote grap zeg :lol:

Dit was in ieder geval de verwijderde tekst:
Citaat:
"Verdient Q-dance geld aan de secundaire verkoop van tickets via Viagogo?"
Q-dance verdient niet direct geld aan de verkoop van tickets via Viagogo. Wel is het zo dat SFX, ons Amerikaanse moederbedrijf, een deal heeft gemaakt met Viagogo. Hier lees je meer over deze deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Edit: op een of andere manier is een keer die dat stuk waar ik het over had verwijderd uit het bericht van Q-Dance :/


Ik moest het opzoeken om het te geloven, maar het is echt zo :lol: wat een grote grap zeg :lol:

Dit was in ieder geval de verwijderde tekst:
Citaat:
"Verdient Q-dance geld aan de secundaire verkoop van tickets via Viagogo?"
Q-dance verdient niet direct geld aan de verkoop van tickets via Viagogo. Wel is het zo dat SFX, ons Amerikaanse moederbedrijf, een deal heeft gemaakt met Viagogo. Hier lees je meer over deze deal.


Hmm.. Dat is dan wel opvallend. Maar eigenlijk is het dan gewoon zo: SFX verdient eraan, maar omdat SFX het moederbedrijf is verdient Q-Dance er toch een soort van aan. Dus is het inderdaad zoals ze zeggen niet direct maar indirect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Hmm op zich is het originele stukje tekst van q gewoon de waarheid. "niet direct" = "indirect" dus is gewoon de waarheid wat ze schreven.

Maar het is recht lullen wat krom is, dat is het probleem

Qre8ive schreef:
Mensen reageren gewoon veel te heftig op iets wat helemaal niet zo heftig is... screenshotjes maken van tickets die 300 euro per stuk kosten en boe roepen terwijl er meerdere onder 100 te koop staan.

Buiten het feit dat al die tickets van +/- €90 na service fee en de verstuurkosten van de e-tickets (lolwat) ook alweer boven de €100 liggen, gaat het hier om het punt dat Q-Dance eerst jarenlang probeert de zwarte markt en woekerprijzen tegen te gaan, en nu júist gaat samenwerken met een dergelijke speler. Beetje hetzelfde als eerst jarenlang proberen het te snel rijden tegen te gaan, om het dan op te geven en zelf maar met je Porsche gemiddeld 220 km/h te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Mensen reageren gewoon veel te heftig op iets wat helemaal niet zo heftig is...


Kijk anders eerst even die documentaire over o.a. Viagogo. 75% van alle aangeboden tickets op Viagogo zijn van Viagogo die deze heeft opgekocht door dealtjes te sluiten met organisatoren. Zij bepalen de prijs; als alle tickets van de normale consumenten zijn verkocht blijven dus alleen die tickets over die teringduur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Hmm op zich is het originele stukje tekst van q gewoon de waarheid. "niet direct" = "indirect" dus is gewoon de waarheid wat ze schreven.

Hahah ja taalkundig gezien klopt het net zoals ik zeg niet wit = zwart. Het vervelende is alleen dat niet wit ook groen, paars, roze e.d. zou kunnen zijn.

Hetgeen wat jij quote is een vraag zorgvuldig geselecteerd, of misschien zelfs zelfbedacht, waar een antwoord op kan worden gegeven dat een grote groep mensen zal slikken. Als jij nou enigszins kritisch naar het antwoord gaat kijken kun je jezelf afvragen, wat is niet direct?

In dit geval betekent niet direct dus dat de winst die Vianogo hierop pakt als bedrijf niet rechtstreeks als winst naar Q zal gaan (dus ook geen percentage). Het zal echter wel rechtstreeks toekomen aan het moederbedrijf waar Q ook onder valt.

Niet direct in dit antwoord is dus in jip en janneketaal correct. Niet direct zou in juridische zin (als het bijvoorbeeld om zwart geld zou gaan) al geen stand houden. Als het geld namelijk via het moederbedrijf bij Q terecht zou komen, en Q zou het willens en weten gebruiken, zou de rechter het zien als direct.

Vooral de manier van antwoorden van Q, het selecteren van vragen en het ontzettende scheve beleid storen mij op de een of andere manier echt verschrikkelijk terwijl ik er waarschijnlijk zelf never nooit mee te maken zal krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Wat verwacht je dan dat Q zou antwoorden? Ze kunnen niet zeggen of ze er geld aan verdienen of niet, want dat geld gaat naar SFX en die beslissen waar het geld naar toe gaat. Wie weet beland er helemaal niets van dat geld bij Q.

Wat ik verwacht doet er niet toe. Zij geven scheve antwoorden, en die beoordeel ik.

Zij kunnen exact zeggen wat ik net gezegd heb gecombineerd met wat jij nu quote om het wat makkelijker te maken.

Verdient Q direct geld hieraan?
Het geld dat hiermee verdient wordt komt toe aan het bedrijf Vianogo. Dat bedrijf is onderdeel van SFX, waar ook wij onderdeel van uitmaken. Dat betekent dat het zou kunnen dat het geld uiteindelijk wél bij ons terecht komt.

Wat ze ook hadden kunnen doen is op hun facebookpagina op de meest gewaardeerde comments kunnen gaan reageren. Bijvoorbeeld op de vraag; wat is er mis met ticketswap, en waarom zijn jullie daar niet mee in zee gegaan? Nou; omdat Vianogo overgenomen is door SFX met oog op de toekomst en de ontwikkeling in Amerika.

Qre8ive schreef:
Anyways, als mensen de prijzen van viagogo niet aanstaan kunnen ze gewoon gebruik maken van concurrentie. Het lijk mij dat ze nu geen kaartjes ongeldig gaan maken omdat ze bij concurrentie staan.

Als dat zo is het hele gebeuren sowieso een storm in een glas water, maar dan hadden ze ook gewoon kunnen zeggen; joh bezoekers onderling kunnen kaartjes aan elkaar verkopen (voor maximaal zoveel procent, wettelijk blabla) en dat kan via allerlei sites zoals ticketswap, marktplaats, faceboook. ECHTER; wij bieden garantie door middel van de site Vianogo waar je welliswaar over het algemeen meer betaalt, maar je wel sowieso binnen komt. Dan ben je eerlijk en duidelijk richting je achterban die je al jarenlang steunt. Nu ben je niet eerlijk en probeer je het op een diplomatieke wijze op te lossen wat op enorme schaal mislukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja een 'sponsor deal' kan natuurlijk alles inhouden, maar beide partijen zullen er altijd (hopen ze) beter van worden. Misschien is de een technisch gezien niet van de andere, maar ze hebben er beide baat bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ik vrees dat Q dat niet mag van SFX, want de deal die SFX heeft gesloten zal vast wel gelden voor alle dochterbedrijven van SFX en een clausule bevatten die zorgt dat concurrentie van viagogo in ieder geval niet door SFX promotie zal krijgen.

Ja exact dit is er dus aan de hand. En dus komt Q met een verklaring naar buiten waarin ze niet kunnen zeggen wat er echt aan de hand is en dus met ontwijkende marketing antwoordjes moeten komen. Ik heb het al eerder aangegeven; op commercieel bedrijfstechnisch niveau is het meer dan logisch. Op het niveau van liefhebbers van creativiteit en vrijheid (waar Q in mijn ogen de laatste jaren voor heeft gestaan, of heeft gezegd te staan) raakt het kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ik antwoord heb gekregen op mijn mail i.v.m. viagogo zal ik het hier ook even plaatsen.


Citaat:
Beste Q-Dance,

Leuk dat jullie gaan samenwerken met een website om kopers van een tweedehands kaartje te garanderen dat ze effectief een geldig kaartje krijgen en niet ter plaatse teleurgesteld worden.
Ik stuur dit mailtje omdat ik ook enkele bedenkingen heb bij jullie keuzes en de manier waarop de website viagogo werkt.

Ik vind het oprecht spijtig dat jullie met viagogo (voor velen onbekend, incl. mezelf) in boot gaan en niet met het populaire en welbekende Ticketswap wat ook nog eens een bedrijf van eigen bodem is. Uiteraard snap ik de keuze van viagogo vanwege het overkoepelende moederbedrijf en het internationaler karakter van viagogo. Echter vind ik de website van viagogo een echte soep en duurt het, vergeleken met Ticketswap, lang om er iets op terug te vinden. Dit komt voornamelijk vanwege de 'overload' aan informatie die je op de startpagina te zien krijgt terwijl je simpel en snel naar een evenement naar keuze wilt zoeken.

Nog een groot minpunt waar vele het met mij eens zijn zijn de woekerprijzen die gevraagd kunnen worden op de website. Jullie willen zo weinig mogelijk zwarthandel maar promoten wel een medium waar dit perfect mogelijk is. Als grote organisatie moet je toch kunnen afdwingen om kaarten voor je evenementen te laten verkopen met een maximum meerprijs van pakweg 10% originele ticketprijs. Op deze manier loont het niet echt meer om hier in te handelen puur voor de winst. Tegelijkertijd geeft dit de mensen de mogelijkheid om hun kaartje zonder verlies weer door te verkopen omdat zij niet kunnen gaan vanwege bijvoorbeeld ziekte. De mensen die dan het kaartje overkopen hebben dan alsnog toegang tot het evenement voor een minimale meerprijs.

Op deze manier minimaliseer je de mogelijkheid tot handel in kaarten met enkel de bedoeling tot winst maken en maak je de mensen blij omdat ze alsnog een kaartje hebben kunnen kopen zonder zich afgezet te voelen.

Ik hoop dat jullie mijn feedback appreciëren en gebruiken om de ervaring voor ons, de evenement bezoekers, te blijven verbeteren.


Met vriendelijke groet

Stef



Q-Dance schreef:

Beste Stef,

Hartelijk dank voor je mail. We hebben alle feedback online gelezen en zijn goed op de hoogte van alle vragen en zorgen.

Op dit moment kunnen we niet ingaan op je vragen, maar we kunnen je wel verzekeren dat het ook ons bezighoudt.

Houd onze berichtgeving op Q-dance.com en social media in de gaten voor de laatste updates.

Grtz
Q-dance


Ben benieuwd of er ook effectief nog nieuwe informatie naar buiten komt of dat het enkel wordt gezegd en niet uitgevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey grappig, op 2 letters na kreeg ik exact dezelfde mail xd moet een makkelijke zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat je vergeet is dat Q-Dance bijna geen macht heeft gehad over deze deal.

Dit omdat SFX niet Q-Dance maar ID&T en daarmee Q-Dance heeft overgekocht.
De beslissing voor dit zal dus grotendeels bij ID&T hebben gelegen en niet Q of B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfs al waren die dure tickets niet zo'n issue, dan nog is Viagogo een faalsysteem.

Je moet namelijk een creditcard hebben om je ticket er op te kunnen verkopen. Volgens mij ben ik lang niet de enige die geen creditcard heeft dus hoeveel mensen vallen er dan al wel niet buiten de boot?
Beter waren ze iets aangegaan met Ticketswap ofzo ja.

Op VPRO ook al een artikel:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/okto ... agogo.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Nederlandse dancefeesten hopen de wereld te veroveren met steun van de Amerikaanse miljardair Robert Sillerman. Maar de vrees bestaat dat zijn bedrijf SFX wel heel erg veel macht vergaart, blijkt aan de vooravond van het Amsterdam Dance Event. 'Hollands glorie gaat verloren.'

Rond het festivalterrein van Awakenings in Spaarnwoude lagen eind juni op een paar plekken flyers, verspreid door ongeruste liefhebbers. Zij ageerden tegen de overname van de bekende technofeesten door SFX, het entertainmentbedrijf van miljardair Robert F.X. Sillerman. Een week eerder had Rocco Veenboer van Monumental, het bedrijf achter Awakenings, bekendgemaakt dat hij de boel had verkocht aan SFX.

Ook op sociale media waren veel ongeruste reacties te horen, variërend van 'doodzonde' en 'jammer, Hollands glorie die verloren gaat,' tot de opmerking dat Veenboer zijn ziel aan de duivel had verkocht.

De overname is er één uit een lange rij door SFX in de Nederlandse dancescene. Vorig jaar kocht Sillerman al grote dancefeestorganisatoren als ID&T, Q-Dance en Back to School. Dit jaar kwam daar naast Monumental ook Air bij. Voor de regio Amsterdam betekent dit dat heel veel grote festivals in handen zijn van de Amerikanen, zoals Sensation in de Amsterdam Arena, Mysteryland op het Floriadeterrein, Awakenings in Spaarnwoude, Amsterdam Open Air in het Gaasperpark en Welcome to the Future in 't Twiske. Veenboer bezwoer in juni, toen de overname bekend werd, dat het geen gevolgen zou hebben voor Awakenings in Nederland. Hij blijft nog zeker 5 jaar de baas van het festival. 'We blijven gewoon een eigen unit binnen SFX, dus mensen, houd moed en vertrouwen en het komt goed!!!' schreef hij op Facebook.

Ook Duncan Stutterheim, voorheen eigenaar van ID&T en inmiddels ceo van SFX Europa, probeert de zorgen van ongeruste danceliefhebbers weg te nemen. Zowel hij als Veenboer willen dance naar de rest van de wereld exporteren. Dat is zonder steun van een grote speler als SFX bijna onmogelijk.

Eelco Couvreur, hoofdredacteur van DJBroadcast, begrijpt de vrees van sommige danceliefhebbers wel. 'Veel reacties zijn op emoties gebaseerd, in de trant van: 'SFX moet van onze dancescene afblijven.' Maar voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.' Bovendien is het publiek niet gek. 'Als SFX volgend jaar de kaarten voor Mysteryland 50 euro duurder maakt, gaat er niemand meer. Dan kiezen ze voor één van de andere festivals.'

Een deel van de emoties komt voort uit het feit dat Amerikanen vooral dol zijn op electronic dance music (EDM), een stroming binnen de dance waar een populaire dj als David Guetta symbool voor staat. Hij combineert vaak een zanglijntje met een flinke beat. Die heeft weinig te maken met de donkere, duistere technodreun die op Awakenings de boventoon voert.

'Veenboer wil techno juist wereldwijd bekendmaken, zodat we niet met die Amerikaanse troep zitten,' zegt Couvreur. Volgens hem zullen veel bezoekers vaak niet doorhebben dat ze op een SFX-feest staan.

Valse kaartjes
Begin deze maand werd de invloed van SFX echter ineens wel degelijk gevoeld door het publiek. Feestorganisator Q-dance sloot een deal met de tweedehandsticketmarktplaats Viagogo. Q-dance wilde zo de handel in valse kaartjes tegengaan op zijn feest X-Qlusive en verbood het doorverkopen van kaarten via andere kanalen als Marktplaats en Ticketswap. De kaartjes verschenen soms voor meer dan het dubbele van de prijs op Viagogo. De hoge prijzen en servicekosten van 17,50 euro bij Viagogo plus het verbod op doorverkoop via andere sites leidden tot veel boze reacties. Saillant detail: SFX sloot deze zomer een wereldwijde sponsordeal met Viagogo. Stutterheim erkent dat de eerste reacties op het systeem met Viagogo niet positief waren. 'We zijn nu goed aan het kijken hoe we dat moeten introduceren in Nederland.' De verzekering van hem en Veenboer dat er niets gaat veranderen betreft vooral de eigen feesten en laat de rest van de scene buiten beschouwing. Die scene staat bekend om zijn geslotenheid. Organisatoren, dj's en betrokkenen praten liever niet over collega's. De meeste mensen wilden niet antwoorden op vragen over de invloed van SFX.

Eén clubeigenaar uit de regio Amsterdam wil anoniem wel reageren. Hij wijst erop dat SFX een monopoliepositie dreigt te krijgen. 'Voor de kleinere organisatoren wordt het, denk ik, lastiger om de grotere namen te boeken. Tot nu toe konden ze grotere dj's nog binnen halen door creatief te zijn, maar die spectaculaire boekingen zullen nu wel voorbij zijn. Op de SFX-feesten ga je de grote namen zien die daarbij horen. Dan krijgen ze een contract voor bijvoorbeeld Mysteryland en Welcome to the Future en zijn ze voor de andere festivals niet meer te krijgen.'

De verantwoordelijkheid voor waar ze draaien ligt bij de dj's, zegt Kolja Verhage, host bij TrouwAmsterdam en eigenaar van feest-organisator Les Enfant Terribles. 'Dj's beslissen zelf waar ze draaien.'

Mojo
Maar volgens de clubeigenaar hebben de Amerikanen 'het hele spel in handen.' 'Ik verwacht dat ze ook boekingskantoor William Morris gaan kopen. Dan hebben ze alle grote dj-namen. Ze gaan ook de beveiligingsbedrijven kopen, gok ik. Ze maken het helemaal van hen, net zoals Sillerman deed in de jaren '90 met livemuziek.' Sillerman kocht toen tientallen concertorganisatoren in de VS en Europa, waaronder Mojo in Nederland.

De clubeigenaar hoopt dat danceliefhebbers als Veenboer zorgen dat de muziek centraal blijft staan. 'SFX heeft niets met dancemuziek te maken, het is gewoon keiharde autohandel: goedkoop inkopen en duurder verkopen.'
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
'SFX heeft niets met dancemuziek te maken, het is gewoon keiharde autohandel: goedkoop inkopen en duurder verkopen.'

Hopen dus dat Q voldoende soeverein kan blijven om haar eigen waardes in stand te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat SFX op de lange termijn zeer vervelende gevolgen kan hebben. Wij hebben hier ons de afgelopen jaren druk gemaakt om commercialiteit bij Q op bijvoorbeeld Qlimax. Het verschil is altijd nog dat er bij Q mensen zitten die de opkomst van hardstyle meegemaakt hebben, of op een andere manier binding ermee hebben. Bij SFX natuurlijk niet.

Ik weet niet precies hoe het business model in elkaar spreekt, en hoeveel inspraak Q blijft hebben. Maar indien een bedrijf overgenomen wordt moet er natuurlijk op de een of andere manier toch macht en inspraak ingeleverd worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Waarschijnlijk een bepaald beleid doorgevoerd worden wat dingen gaat veranderen.

In mijn ogen zeg je helemaal niets.

Ik zeg dat de overname van Q door SFX voor ons (voor het 'Nederlandse liefhebbers' segment) minder voordelen op zal leveren dan nadelen. Jij zegt dat SFX zich zal richten door het product te gaan exploiteren in Amerika. Volgens mij proberen een aantal grote artiesten dat al een aantal jaren, hetgeen ik daarvan heb ondervonden is een shitload een niet boeiende house bootlegs/remixes.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen