Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 23:39 
 
Hardtraxxer

Iedereen kent de gevestigde waarden in de scene, ik laat erbuiten of ze al dan niet achteruit gegaan zijn de laatste jaren. Maar wie vinden jullie een producer die een grote toekomst voor zich heeft?

Persoonlijk, Omi, Wasted mind, Crossfiyah, Stereotype en Bodyshock. Omwille van het gevoel ze in een plaat kunnen creeën. De drive... Verfrissende ideen of trucjes die (voor mij) werken. Ik besef wel dat de namen die ik opnoem al wel een aantal jaar meedraaien in de scene maar toch "nieuw" zijn...

Maar er moeten er toch meer zijn die een wenkbrouw de hoogte in doen gaan met hen remixes of eigen werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 00:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omi: Weet inderdaad veel gevoel in de melodie te leggen bij zijn tracks.
Wasted mind : Is productiewijs wat bekender door z'n wat diepere kicks maar doet voor de rest niks speciaals
Crossfiyah : Gebruikt Angerfist zijn sound van 2010 - 2012
Stereotype : Is hetzelfde als Noize Suppressor omdat hij zijn protegé is.
Bodyshock : Zelfde verhaal als Crossfiyah

In de hardcore komen amper nog goeie nieuwe producers omdat de meesten toch voor hardstyle gaan, en zodra ze voor hardcore gaan richt bijna iedereen zich op die TiH zooi.

Als ik even wat andere nieuwen af ga buiten Next Cyclone Records en Adrenaline Records om, want dat zijn alleen maar Neophyte Records en Traxtorm Records klonen met minder kwaliteit.

Wat andere nieuwen zijn.
Destructive Tendencies : Productiegewijs echt bagger imo. Simpele producties.
N3ar : Is in principe Lowroller nummer 2.
The Punisher : Destructive Tendencies maar dan beter, heeft wel een veel hardere achtergrond.
Decipher & Shinra : Ook Angerfist klonen
The Empire : Maakt veel verschillende dingen sommige tracks zijn wel vet maar niet alles blijft steken.
Amada : Nee
NeoX : Goeie producer imo, goeie diepe kicks en meestal goeie melodieën, vooral de remix van WTFisThis.
Hatebusters : Redelijk mainstream duo, maken een paar goeie tracks als My Hell.
Pandorum : In mijn ogen de enige echt goede opkomende hardcore producer.
The Beatkrusher : Enorm slechte kwaliteit en veel teren op Paul Elstak zijn oude stijl.

Ik vind dan ook Omi, NeoX, Stereotype en Pandorum de enige goeie uit deze selectie.

Zo ver ik weet zijn er niet echt veel, bekende, nieuwe dj's.
Als je wat verder wil zoeken zou je op labels als Important Hardcore, Dutch Gabber Network of Derailed Traxx Black en dergelijken moeten zoeken maar die zijn kwalitatief meestal enorm achter de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 00:25 
 
Hardtraxxer

Ah, Pandorum was ik vergeten. Heeft inderdaad wel alles in huis om het nog ver te schoppen. Bij de andere namen, volg ik je helemaal. Ik hoop alleen maar dat ze hun eigen ding blijven doen en niet achter TiH aangaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is volgens jullie zo vreselijk aan het TiH project als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Wat is volgens jullie zo vreselijk aan het TiH project als ik vragen mag?


Het is voornamelijk allemaal (op een paar namen als Tieum en Unexist) slappe hap. Kicks die niet klinken, veel nadruk op de meer toegankelijke elementen als vocals (danwel zang, danwel Zatox / Psyko Punkz-achtig stoer, met een nadruk op "ok, blijf lekker zeiken, boeit me niet", zoals Evil Activities - Guess What en Sythax - Never Gonna Change) en kazige melo. Bovenal, producers die voor het TIH project constant erg sterk waren (dan kijk ik vooral naar het Traxtorm gedeelte met Amnesys, Placid K, Mad Dog, Alien T en Meccano Twins, maar ook Tha Playah wel) zijn sindsdien tracks aan het uitbrengen die zwaar onder hun maat zijn. Daarnaast is er ook geen 1 onder dit project daadwerkelijk beter geworden.

En het slaat nog aan ook, bij het publiek dat de kaas wel slikt. Beste voorbeeld vind ik nog het huidige 'hitje' Mad Dog - Rewind, een track die ik werkelijk alleen maar aan de vocals kan herkennen, niks speciaals heeft en waar de kick afschuwelijk zwak en lelijk is. En dat is dan nog een voorbeeld wat niet de huidige 'low tempo' trend aandoet. "This Is Hardcore" is vaak ook amper nog hardcore...

Wat ook niet helpt, is dat ze op veel festivals juist de hardcore area hosten, bijvoorbeeld Q-Base en The Qontinent. Dan krijg je dus 2 keer bijna exact dezelfde line-up, met artiesten van slechts 2 labels, die veel dezelfde shit draaien.


Oh, en achter elke track "#TIH" zetten is gewoon kinderlijk kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:46 
 
Hardtraxxer

Niet alle tracks van zijn TiH slecht maar ze proberen teveel van 2 walletjes te eten. Zo lijkt het toch... Tragere hardcore tracks maken die dichter bij hardstyle aanleunen, om het toegankelijker te maken en allemaal voor het grote(re) geld. Ok, daar draait de wereld rond dezer dagen maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Steffnov vooral zegt. En wat mij dan het meeste irriteert is dat ze het This Is Hardcore noemen en het durven uit te brengen rond de 148 - 155 bpm.

Daarom vind ik het ook begrijpelijk dat veel mensen die vooral naar (raw) hardstyle luisteren de tracks wel goed vinden. Dat is ook het voornaamste publiek dat je zal vinden daar.
Het is voelt voor mij bijna als een soort van verraad aan je eigen publiek door met een geheel label wat vroeger zulke kwalitatief goeie platen leverde ze allemaal aan de kant te duwen om de commercie op te zoeken.

Kijk de tracks zijn gratis (in radio edit) dus ik verwacht er geen wereld van kwaliteit in, maar als ze de tracks gewoon op normaal tempo hadden gemaakt en niet in het stijltje van anticlimax is popi e.d. zoals de house en (raw) hardstyle tegenwoordig werken dan had het voor mij al een wereld van verschil uitgemaakt.

Zodoende zie ik alleen MoH van de grote 3 nog als een serieus ECHT hardcore label.

Met inderdaad uitzonderingen van een paar artiesten. Want sommige maken nog wel een goeie plaat. Als ik over de twee kijk zijn Unexist, Meccano Twins, Tieum, The Stunned Guys, The Viper, Alien T en Tommyknocker de enige die zich nog enigzins aan hun eigen stijl vasthouden.

Hoewel The Viper zijn tracks sloom waren hebben ze veel oldschool invloeden en een stevige kick. Wat de track voor mij al een stuk aantrekkelijker maakt want als je een tragere hardcore track maakt, dan hoort daar vaak wel een iets stevigere kick bij omdat die op laag tempo goed uit de verf komen (Art Of Fighters - Redemption). En de tracks van TSG zijn imo vet, de een is traag maar enorm catchy en werkt ook op dat tempo en de ander heeft hoger tempo, mindere kicks maar een geniale melodie en is ook enorm catchy imo. TSG heeft zich nooit echt gefocust op harde kicks en dat werkte altijd nog (Behalve You Will Die en Rhythm Rock Shocker, harde kicks).
Zulke zelfde dingen zaten ook in de rest van de tracks van degene die ik opnoemde, het zijn nou kwalitatief soms niet de meest denderende nummers, maar het houd zich wel aan het concept van hardcore. In tegenstelling tot het andere gros wat liever hardstyle maakt heb ik het idee.

Met als grootste voorbeeld en ergenis deze. Dit is echt 100% een hardstyle nummer met een slappe hardcore kick.


Vergelijk dit eerste album (toen de trage hardcore net opkwam met Endymion zijn spul en Amnesys - The Purest) https://soundcloud.com/officialtih/sets ... -the-album

En dit tweede waar bijna 3/4 vertraagd is en bijna alles op elkaar lijkt.
https://soundcloud.com/officialtih/sets/rebellious
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:


Dit had inderdaad zo als Hardstyle bestempeld kunen worden, maar wat een kinderachtige melodie ook :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vergelijk dit eerste album (toen de trage hardcore net opkwam met Endymion zijn spul en Amnesys - The Purest) https://soundcloud.com/officialtih/sets ... -the-album

En dit tweede waar bijna 3/4 vertraagd is en bijna alles op elkaar lijkt.
https://soundcloud.com/officialtih/sets/rebellious


Om dit toch in het teken van het nieuwe staat kun je dit best wel vergelijken hoe erg iedereen met de trend meegaat.
Om even te vergelijken met het eerste en het tweede album.

Het eerste album dat uitkwam. Waar toen nog met anticipatie op werd uitgekeken. En wat, na mijn mening en observatie, voor een gratis album goed werd ontvangen. Maar het was wel de "catalyst" die de slome hardcore aan de man bracht. Er voor hadden Endymion en Amnesys wel dergelijke tracks uitgebracht maar die waren niet immens populair bij andere genres. Toen de tijd ergerde mensen zich meer aan de enorme kaas nummers van Evil Activities en Kasparov. Wat wel gewoon tot mainstream hardcore behoorde, geen trage hardcore o.i.d.. Tot dus de ene track op dit album The Purest.

Ik kan het effect van de track wel uitleggen maar je ziet het geheel wel als je het 1e en het 2e album naast elkaar legt bij elke artiest.

Citaat:
Amnesys
1e : The Purest - Immens ontvangen door het hardstyle publiek, was toen ook best een goeie plaat, origineel.
2e : The Troublemaker - In principe een gefaalde tweede poging tot The Purest.

The Viper
1e : Get Lit - Slomere plaat die het compenseert met een hardere kick en veel oldschool sounds. Goeie track.
2e : Heat Blaster - Hetzelfde principe als Get Lit.

Evil Activities
1e : Guess What? - Een gewone mainstream plaat eigenlijk met het kazige randje van Evil Activities, Not bad.
2e : Dead Man Walking - Klonk als een oprecht hardere mainstream plaat van EA a la Vengeance, was een hele positieve verassing.

Anime
1e : Become A God - Een gewone mainstream plaat, typisch AniMe.
2e : Bitches - Meer mainstream gericht dan Become A God verder typisch AniMe

Furyan
1e : Conflict - Typische Neophyte Records mainstream plaat van die tijd, opzich een goeie plaat.
2e : The Ap3x - Wederom enorm vertraagd. Verder niet veel over te zeggen.

Kasparov
1e : Living The Dream - Enorme kaasplaat, zoals Kasparov ze toen maakte samen met EA. Best slecht.
2e : Infected By Madness - Klinkt als een gewone mainstream EA track, klonk goed.

Mad Dog
1e : Agony - Typische Mad Dog plaat uit die tijd. Goeie track.
2e : Rewind - True, het is een gewone mainstream track, maar dit klonk totaal niet meer als Mad Dog, meer als een versnelde Phuture Noize

Art Of Fighters
1e : Tears Of Blood - Typische wat zachtere kicks van AoF toen de tijd, verder goeie mainstream plaat.
2e : Stukken trager, klinkt als een hardstyle plaat met hardcore kicks.

Panic
1e : Doing It All - Geen speciale plaat, deze man produceert ook bijna niet meer en dit klinkt typisch Neophyte.
2e : Was er niet.

Unexist
1e : Danger - Typische Unexist track uit de tijd, veel minder ruig en snel als voorheen maar toch focus op kicks.
2e : Disconnected - Zelfde principe als Danger, veel drive en focus op kicks.

Nico & Tetta - Restart The Part (Geproduceerd door AoF)
1e : Restart The Party - Hier begon het festijn van AoF met trage nummers een beetje. Te traag vond men, maar was niet slecht.
2e : Was er niet.

Neophyte
1e : The Remedy - Ook al redelijk traag voor Neophyte zijn begrippen, en verder heel standaard.
2e : No Fucking Game - Nog trager dan de eerste en gebouwd om het deuntje van TiH. Gare vocalen incl.

Meccano Twins
1e : WTFisThis - De slappere kicks van AoF maar voor de rest typisch Meccano Twins des tijds. Goed nummer.
2e : Fracture - Hetzelfde principe als WTFisThis.

Nexes
1e : Stardust - Klinkt als een gewone Tha Playah plaat, maar met Nexes zijn tintje. Standaard mainstream.
2e : Was er niet.

The Stunned Guys
1e : Dancefloor Dictator - The Stunned Guys hun eigen stijltje, geen snelle track maar het geheel klonk gewoon goed en je herkende gewoon het typische TSG er in.
2e : Shock The Audience - Sneller dan de eerste, mindere kick dat wel. Maar je hoort weer dat het puur hun eigen stijl is. Plus de melodie is heel sterk.

Alien T
1e : The Victory - Het was een jammer van de kicks maar dit is verder een typische goeie mainstream hardcore track
2e : Invisible World - Heeft de boel omgedraaid, hardere kicks maar veel slomer.

Tommyknocker
1e : Today Is The Day - Destijds begon Tommyknocker wat meer een mix van eigen en Amnesys zijn stijl te maken, wat leide tot dit soort tracks. Gewoon mainstream nummer.
2e : Before You Go - Klinkt helemaal niet meer als Tommyknocker, meer een Lowroller track.

Endymion
1e : Be A God (Endymion Remix) - Typisch voor Endymion destijds om een track te remix in ter plaats van zelf een te maken maar het was een gewone mainstream track, klonk niet slecht.
2e : Let The Bass Fuck Up This Place - Net als Rewind lijkt dit meer op een versnelde Phuture Noize track. Maar Endymion had altijd al de neiging om hardcore met dubstep/electro fx te combineren. Eigen stijl dus.

Placid K
1e : Come Down - Typisch Placid K zijn stijltje die hij had gevestigd bij Traxtorm toen de tijd. Was iets softer.
2e : Bring That Beat Back - Dit klonk meer als oude Placid K, het is veel trager dan de eerste, maar bij deze kon je dat wel vergeven gezien Placid K zijn gehele stijl pre Traxtorm.

Tha Playah
1e : The Impact - Typisch Tha Playah nummer. Sterke mainstream plaat.
2e : Der Craft - De grootste teleurstelling, enorm vertraagd en klinkt totaal niet meer als Tha Playah

The Sickest Squad
1e : Children Of Core - Als je Frenchcore verwacht dan was het niks, dit was meer een Unexist nr2 nummer.
2e : Radioactive - Klinkt weer meer als Frenchcore. Maar echt hard klinkt het niet.


Dan komen we dus bij de nieuwkomers. Die alleen op het tweede album staan en je ziet gelijk waar alle nieuwen voor gaan.

Citaat:
Synthax
Never Gonna Change - Rechtstreekse poging om AoF zijn stijl te pakken met wat elementen van Amnesys.

Nevaro
Insanity - Wederom een versnelde AoF.

The Melodyst
Drunk & High - Kijk deze track klinkt dan als mainstream track niet verkeerd maar wederom weer dat trage.

N-Vader
A New Era - Amnesys - The Purest + 20 BPM

Advanced Dealer
War God - Art Of Fighters + 5 bpm hooguit.

X-Cite
Invasion - De intro klinkt alleen al als Tonight. Voor de rest klinkt het meer als een vertraagde Tha Playah.

System Shock
Revelation - Ja kijk dit klinkt er al iets meer naar, gewoon tempo, maar klinkt nog precies hetzelfde als de rest.

Koozah
Revelation Zero - Klinkt oprecht als iets goeds maar het heeft wel veel weg van Meccano Twins.

Kyuzo (Rare naam gezien die hierboven, beetje hetzelfde)
Die For Something - Klinkt als een serieus geweldig mainstream nummer min het tempo tot de climax. Typisch een raw hardstyle nummer dit.

Tieum (Ervaren)
Lock Me Down - Deze man is natuurlijk allang bekend door zijn hardere nummers. En valt eigenlijk niet onder deze categorie. Maar hij was nog niet bij Neophyte Records ten tijde van het eerste album. Over de track : Standaard Tieum track. Kicks zijn goed, de rest is oke.

Prankster
The Movement - Doet ook al even mee. Desondanks klinkt dit letterlijk als Neophyte records mixed met Traxtorm records. Beetje jammer van het tempo wederom.

The Fuze
Hybrid - De definitie van wat er mis is met dit album samen met die van Kyuzo. Typisch hardstyle nummer met hardcore kicks.


Je ziet duidelijk het verschil tussen een en twee. Waar een een gratis album was met gratis mainstream tracks die elk wel wat aantrekkelijks hadden maar allemaal redelijk standaard voor de tijd waren. De grootste klacht op dat album was dan ook dat de hardere kanten van hardcore niet werden getoond en de andere stijlen van mainstream. Voor de rest was de titel dan ook gewoon gepast in zekere zin. Dit is hardcore zoals Traxtorm en Neophyte Records het maakte.

Dan zie je het tweede album. Wat je kan opdelen in 4 delen.
1. De artiesten die bij hun stijl zijn gebleven en ook niet echt veranderd zijn (The Stunned Guys, The Viper, AniMe, Unexist, Evil Activities) dat is dan ook nog gewoon "This Is Hardcore"
2. De artiesten die de commercie van The Purest willen volgen en hun eigen stijl er voor verwerpen
(Tha Playah, Art Of Fighters, Mad Dog, Neophyte, Amnesys, Alien T, Furyan)
3. De nieuwkomers die toch bij het eerste This Is Hardcore concept willen blijven en gewone mainstream hardcore maken, dan wel wat lijkt op de rest van de artiesten van het "parent label". Kortom vrij onorigineel.
(Koozah, System Shock, N-Vader, Nevaro)
4. De nieuwkomers die The Purest achterna willen jagen en vervolgens dus de stijlen van AoF en Amnesys gebruiken of zelfs iets wat op Phuture Noize o.i.d. lijkt (The Fuze, Kyuzo, X-Cite, Synthax, Advanced Dealer)

Zo zie je dus heel duidelijk waarom er nog geen nieuwe goeie mainstream artiesten komen. Omdat het gros graag de populariteit volgt en dus de stijlen van de al succesvolle artiesten pakken. Dit geld bij TiH dus net zo voor alle grote artiesten die hun eigen stijl bijna verwerpen voor deze halve hardstyle die bij een groter publiek aanslaat.

En daarom ben ik zo tegen TiH. Word je bekend met je eigen stijl en wil je het groter opzoeken (Headhunterz) ga je gang, dat is alleen maar ambitie. Wil je bekend worden met iemand anders zijn stijl en jezelf daarmee in de spotlights zetten heb je van mijn kant 10000 zo weinig respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat vinden jullie van F. Noize en Andy the Core? Ook nieuwkomers imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Advanced Dealers, hun remix van The Flow is vet, de rest niet zo heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 21:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
En wat vinden jullie van F. Noize en Andy the Core? Ook nieuwkomers imo.

Gaat meer richting een mix van Partyraiser spul, Wat imo niet helemaal onder mainstream valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
stefan_helmond schreef:
En wat vinden jullie van F. Noize en Andy the Core? Ook nieuwkomers imo.

Gaat meer richting een mix van Partyraiser spul, Wat imo niet helemaal onder mainstream valt.


Pandorum is anders ook niet echt mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 21:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pandorum maakt zowel mainstream als het hardere spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
stefan_helmond schreef:
En wat vinden jullie van F. Noize en Andy the Core? Ook nieuwkomers imo.

Gaat meer richting een mix van Partyraiser spul, Wat imo niet helemaal onder mainstream valt.


Pandorum is anders ook niet echt mainstream


Noem mij eens een plaat van Pandorum die niet onder de mainstream valt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 00:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Destructive Tendencies :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pandorum is de enige producer op dat gebied die mij echt kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 16:59 
 
Hardtraxxer

F.Noize zijn stijl doet me niet zoveel eigenlijk. Teveel piep en te weinig gevoel. Maar das mijn mening...
Andy The Core, zelfde gevoel als bij F.Noize. Eentje springt er wel uit vind ik, Remote lobotomy...
Destructive tendencies kan me eigenlijk ook niet boeien, ook weer mijn mening...

Ik heb ook is gekeken bij important hardcore records.

Thorax vind ik ook best meevallen eigenlijk. Maakt best goeie mainstream. Hier krijg ik hetzelfde gevoel bij als bij The Hatebusters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
En wat vinden jullie van F. Noize en Andy the Core? Ook nieuwkomers imo.

Hersenloos naar een heel nummer lang dezelfde kick luisteren zonder dat er verder wat interessants gebeurt in tracks. Verder vooral erg pauper en bovenal best wel heel erg kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:34 
 
Hardtraxxer

Andy The Core is niet echt een nieuwkomer maar misschien wel in de 'Partyraiser scene' (weet niet hoe ik die muziek moet noemen want heeft niet zoveel met main hc te maken). Vind eerdere producties soms best gaaf zoals deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:48 
 
Hardtraxxer

Hard-Tex is ook wel een goede nieuwe producer. Dit is een lekkere track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:25 
 
Hardtraxxer

Heb hard tex is opgezocht, klinkt best wel ok, standaard mainstream maar daar is niks mis mee. Ben benieuwd wat hier in de toekomst nog van uitkomt. Heeft blijkbaar een collab met embrionyc op stapel staan. Ben ik wel benieuwd naar want Embrionyc is best wel iemand met een gevarieerde stijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Number99 schreef:
Heb hard tex is opgezocht, klinkt best wel ok, standaard mainstream maar daar is niks mis mee. Ben benieuwd wat hier in de toekomst nog van uitkomt. Heeft blijkbaar een collab met embrionyc op stapel staan. Ben ik wel benieuwd naar want Embrionyc is best wel iemand met een gevarieerde stijl...


Wat is nou het verschil tussen de andere "issen"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 06:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Wat is volgens jullie zo vreselijk aan het TiH project als ik vragen mag?


Vooral de kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kick, tempo en sounds.
Kicks zijn slap
Tempo ligt op hardstyle niveau
en de sounds hebben veel weg van raw hardstyle tracks.

Als de kicks goed zouden zijn zou dat al een heel stuk fixen voor TiH. Want harde kicks komen lekker tot hun recht op een lager tempo, kijk maar naar de Industrial of oudere slomere mainstream tracks.
De sounds zouden dan ook niet echt een probleem zijn maar het valt wel op.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen