Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 10:53 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)


Early hardstyle gedraaid door Dr Peacock ? Dat lijkt me echt heul raar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 11:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)


ieder zijn eigen manier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Miwer schreef:
Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)


Early hardstyle gedraaid door Dr Peacock ? Dat lijkt me echt heul raar!

De set staat wel online ;) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1798235050
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxx Addict

robin92 schreef:
Miwer schreef:
Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)


Early hardstyle gedraaid door Dr Peacock ? Dat lijkt me echt heul raar!

naja officieel door steve-d maar dat is de zelfde persoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken


Dat heb je hier in Belgiƫ overal. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.


De hangar was te vol om te bewegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Martin schreef:
The Venator schreef:
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.


De hangar was te vol om te bewegen

Back In Time niet wil je zeggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Martin schreef:
The Venator schreef:
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.


De hangar was te vol om te bewegen

Back In Time niet wil je zeggen? :P


Ben daar niet binnen geweest stond er buiten voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
The Venator schreef:
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.


De hangar was te vol om te bewegen


In de vooravond midden achteraan in de hangar was voldoende plaats (een paar meter voor licht/geluid/vip deck).
Later op de avond is onze groep verhuisd naar linksachter en daar ook steeds voldoende plaats en niet te warm omdat je dicht bij de uitgang stond. Enige minpunt daar was dat je bij einde/begin van setjes best wel wat binnenkomend/uitgaand verkeer( xd ) had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
In de vooravond midden achteraan in de hangar was voldoende plaats (een paar meter voor licht/geluid/vip deck).
Later op de avond is onze groep verhuisd naar linksachter en daar ook steeds voldoende plaats en niet te warm omdat je dicht bij de uitgang stond. Enige minpunt daar was dat je bij einde/begin van setjes best wel wat binnenkomend/uitgaand verkeer( xd ) had.


Best wel wat....? Toevallig stond ik ook daar linksachter langs de VIP decks, maar dat was niet 'best wel wat' verkeer. Het was echt schijt irritant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ok, op sommige momenten was het best wel erg. :D

Als je iemand daar snoeihard hebt zien stampen/maaien/zagen/snoeien/tuinieren met een loudness t-shirt dan was ik dat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:09 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.

Daar was ik lachend onderdeel van:)
Idd veel mensen zien stampen daar was mooi om te zien. Heb zelfs wat lui konijnendansjes zien doen waarop ik dacht wtf, en vervolgens zetten dezelfde mensen een zwaar dikke stampsessie neer. Mooie dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Konijnendans ook gezien bij de Qult area. Ik vind t maar niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Konijnendans? xd
Heb het waarschijnlijk wel al eens gezien maar kan iemand een voorbeeld geven (youtube ofzo). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/antikonijnendans?fref=ts

staan wel een paar goeie filmpjes op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

Zolang het bij de (bigroom) house blijft is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:05 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

Zolang het bij de (bigroom) house blijft is het goed.


:lol: konijnendans op bigroom house?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

Zolang het bij de (bigroom) house blijft is het goed.

Techno bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doen ze toch ook gewoon overal tegenwoordig, niet enkel techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

Zolang het bij de (bigroom) house blijft is het goed.

Ik denk dat je techno en dergelijke bedoelt? Daar komt het volgens mij vandaan... Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niks tegen heb... Wanneer hij goed gedaan wordt vind ik het zelfs wel leuk om te zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:51 
 
Hardtraxx Elite

Hmm k vind et er wel leuk uit zien ^^ zeker op deep house oid. snap niet wat er mis mee is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed gedaan is vind ik het ook nog wel vet, net zoals shuffle.

Heb de 'konijnendans' wel nog maar enkel online gezien aangezien ik het laatste halfjaar enkel hardstyle feesten heb bezocht en je het daar niet ziet. Het past ook niet echt bij hardstyle imo.

Wat is trouwens de echte naam van deze dans?

PS: we zijn een beetje offtopic aan het gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:

PS: we zijn een beetje offtopic aan het gaan

een twee stampen! (zo beter? :P )
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen