Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ook gehoord bij Geck-O @ de Hangar en bij Atmozfears & Code Black bij de main. Bij Geck-O kwam het door het publiek, bij Atmozfears & Code Black startte DV8 hem.


Sloeg volgens mij ook totaal niet aan. Is overigens de enige keer dat ik het hoorde, dus geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4-5 keer hey-ho gehoord tijdens Geck-O & Crypsis/DP in de hangar.


Steffnov schreef:
Over de Hey's en Ho's

Dit weekend op Q-Base welgeteld 1 keer gehoord. Toen ik bij puur toeval langs de radio area liep. Tijdens...onze Belgische vriend Mark met een K. Your turn, Belgen.


Tek = heee hooo + links rechts springen, dus daar is niks nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen in het begin bij de hangar gehoord (zoals hierboven staat), verder heel de dag/nacht niet.
En die keer in de hangar kwam het door het publiek, niet door de MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 09:19 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Alleen in het begin bij de hangar gehoord (zoals hierboven staat), verder heel de dag/nacht niet.
En die keer in de hangar kwam het door het publiek, niet door de MC


boeiend zeg.. Heee Hooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zou er bijna een punthoofd van krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
ik zou er bijna een punthoofd van krijgen


Scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:54 
 
Hardtraxxer

Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..


Het zijn meestal inderdaad buitenlanders, maar nederlanders zijn net zo erg op dat gebied. Hekel aan zulke mensen :thumbdown:

Of mensen die niet geloven als jij nuchter naar een feestje bent (geweest) en dan blijven volhouden met opmerkingen zoals 'Ja dat zeggen ze allemaal' :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Jambekkiee schreef:
Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..


Het zijn meestal inderdaad buitenlanders, maar nederlanders zijn net zo erg op dat gebied. Hekel aan zulke mensen :thumbdown:

Of mensen die niet geloven als jij nuchter naar een feestje bent (geweest) en dan blijven volhouden met opmerkingen zoals 'Ja dat zeggen ze allemaal' :')


Dat is mijn grootste ergernis van alles. Maar laat ze maar lekker denken, jij weet wel beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Zin schreef:
Jambekkiee schreef:
Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..


Het zijn meestal inderdaad buitenlanders, maar nederlanders zijn net zo erg op dat gebied. Hekel aan zulke mensen :thumbdown:

Of mensen die niet geloven als jij nuchter naar een feestje bent (geweest) en dan blijven volhouden met opmerkingen zoals 'Ja dat zeggen ze allemaal' :')


Dat is mijn grootste ergernis van alles. Maar laat ze maar lekker denken, jij weet wel beter :)


Ja doe ik ook, maar soms word je er echt gek van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gebruik idd ook nooit maar gaat het niet een beetje te ver om je zelfs daaraan te ergeren...? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Ik gebruik idd ook nooit maar gaat het niet een beetje te ver om je zelfs daaraan te ergeren...? :huh:


Dat mensen telkens tegen je zeggen: 'dan gebruik je sowieso, want dat doet iedereen daar'. Ja daar erger ik me aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je weet zelf beter toch, ik vind dat altijd wel grappig en lach zulke mensen van binnen uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

In mijn geval kan ik ook hele avond los gaan omdat ik mezelf goed kan doseren. Vergeleken met mensen die iets gebruiken en al hun energie er doorjagen waardoor ze opnieuw moeten gebruiken om verder te kunnen maar dan helemaal vdk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

In mijn geval kan ik ook hele avond los gaan omdat ik mezelf goed kan doseren. Vergeleken met mensen die iets gebruiken en al hun energie er doorjagen waardoor ze opnieuw moeten gebruiken om verder te kunnen maar dan helemaal vdk zijn.


Is bij mij ook het geval. Mensen gebruiken drugs om langer door te kunnen zeggen ze, aan het einde van de avond staat degene die niks pakt nog het hardst te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Grim schreef:
Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

In mijn geval kan ik ook hele avond los gaan omdat ik mezelf goed kan doseren. Vergeleken met mensen die iets gebruiken en al hun energie er doorjagen waardoor ze opnieuw moeten gebruiken om verder te kunnen maar dan helemaal vdk zijn.


Is bij mij ook het geval. Mensen gebruiken drugs om langer door te kunnen zeggen ze, aan het einde van de avond staat degene die niks pakt nog het hardst te springen.


Zo herkenbaar :lol:
En daar staan ze dan half dood met zon lege blik in hun ogen xd
Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:01 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ben ik de enige die zich daar dood aan irriteert?

Niet alleen op de main, maar ook in de blue hoor je het in sommige sets.


Iets irriteert je, of jij ergert je aan iets. Je ergens aan irriteren kan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bumpt een topic om even de Grammarnazi uit te hangen, lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 02:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
p-stylez schreef:
Ben ik de enige die zich daar dood aan irriteert?

Niet alleen op de main, maar ook in de blue hoor je het in sommige sets.


Iets irriteert je, of jij ergert je aan iets. Je ergens aan irriteren kan niet.


En toch ben je aardig op weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 17:29 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
LaBierre schreef:
p-stylez schreef:
Ben ik de enige die zich daar dood aan irriteert?

Niet alleen op de main, maar ook in de blue hoor je het in sommige sets.


Iets irriteert je, of jij ergert je aan iets. Je ergens aan irriteren kan niet.


En toch ben je aardig op weg.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hee hooo verbod bordjes plaatsen bij de ingang van de zaal of gebied :list: mc publiek vragen geen hee hoo te roepen is hier geen ski hut :cry: xd no he ho here :x :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
hee hooo verbod bordjes plaatsen bij de ingang van de zaal of gebied :list: mc publiek vragen geen hee hoo te roepen is hier geen ski hut :cry: xd no he ho here :x :nono:


0k3, raw 4 life togh pik!! hardstylboy w00pw00p.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen