Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2125, 2126, 2127, 2128, 2129, 2130, 2131 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heeft hij sowieso het afgelopen jaar uitgespookt? Weinig boekingen etc toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft hij niet House gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Denk dat het succes van RR ook wel veel te maken heeft met het feit dat hij een eigen sound heeft. Er is niet veel wat in die straat ligt. Zou hij met de kwaliteit van producties mainstream hardstyle maken zou het denk ik anders zijn geweest.


Ooit van Angerfist en Masters Of Hardcore gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 15:42 
 

Conzpiracy schreef:
Heeft hij niet House gemaakt?


https://www.facebook.com/LowandLee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat heeft hij sowieso het afgelopen jaar uitgespookt? Weinig boekingen etc toch?

Focus lag meer op de House samen met één van de twee Alter Egosz dacht ik. Blij dat hij terug zin in de HS kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf! Al is zijn house plaat 'exito' ook erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Phase 2 schreef:
Denk dat het succes van RR ook wel veel te maken heeft met het feit dat hij een eigen sound heeft. Er is niet veel wat in die straat ligt. Zou hij met de kwaliteit van producties mainstream hardstyle maken zou het denk ik anders zijn geweest.


Ooit van Angerfist en Masters Of Hardcore gehoord?


sound is niet hetzelfde als een soundbank he, wat je met een soundbank doet is jouw eigen interpretatie en zo kan je je eigen stijl (hence ''sound) creeeren. RR heeft hoog wss veel van die soundbank gebruikt maar zo heeft hij wel een typisch RR stijl gecreert die toch anders is dan die van angerfist of van crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Hardstyle Top 100 Summer 2014 Edition

1. Coone - Survival Of The Fittest (Defqon.1 Anthem 2014)
2. Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
3. Da Tweekaz - #Tweekay14
4. Audiofreq - Warcry (Original Mix)
5. Code Black & Atmozfears - Accelerate (Official XXlerator Anthem 2014)
6. Code Black and Atmozfears - Starting Over
7. Frontliner and Mc Stretch - Wake Up
8. Atmozfears & Energyzed – Rapture
9. Crystal Lake - BVRN! (Original Mix)
10. Adrenalize - Island Of Adventure (WiSH Outdoor Anthem 2014)

Full list at https://www.facebook.com/hardstyletop100 & https://twitter.com/hstop100

Wat een lijst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 08:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Broken Balance schreef:
Phase 2 schreef:
Denk dat het succes van RR ook wel veel te maken heeft met het feit dat hij een eigen sound heeft. Er is niet veel wat in die straat ligt. Zou hij met de kwaliteit van producties mainstream hardstyle maken zou het denk ik anders zijn geweest.


Ooit van Angerfist en Masters Of Hardcore gehoord?


sound is niet hetzelfde als een soundbank he, wat je met een soundbank doet is jouw eigen interpretatie en zo kan je je eigen stijl (hence ''sound) creeeren. RR heeft hoog wss veel van die soundbank gebruikt maar zo heeft hij wel een typisch RR stijl gecreert die toch anders is dan die van angerfist of van crypsis.


Hoe je het ook zegt het gros van zijn platen klinken gewoon naar versloomde Angerfist/MOH platen.
En alleen een lager tempo is niet een eigen stijl. Net als in MOH zelf eerder maakt een iets ander riedeltje en wat andere vocalen geen verschil, T-Junction, Dyprax, Tomcat & Rudeboy, Outblast, Korsakoff & Angerfist leken destijds enorm veel op elkaar. Daar zat geen "eigen stijl" verschil tussen.
Dat hij ten opzichte van Crypsis en CR anders klinkt dat is natuurlijk wel zo. Maar RR is meer de Crypsis van deze tijd. Toen die begon klonk het ook naar de MOH Soundbank, onderhand al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het ook maar een rare lijst, en sowieso die lijsten over het algemeen.. er kunnen alleen maar releases in dus wat deze zomer hot en happening is kan vaak pas in de voorjaarslijst van 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klein stukje Q-dance @ Mysteryland op BNN afgelopen weekend. Interview met MC Villain, paar nummers van Frontliner en Noisecontrollers met Come Wake Up. Verder nog een paar hardstyle plaatjes in zo'n tent waar het publiek zelf mocht draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Klein stukje Q-dance @ Mysteryland op BNN afgelopen weekend. Interview met MC Villain, paar nummers van Frontliner en Noisecontrollers met Come Wake Up. Verder nog een paar hardstyle plaatjes in zo'n tent waar het publiek zelf mocht draaien.

Is dat ergens terug te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://www.npo.nl/bnn-presents-mysteryl ... _101363640
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface morgen in de studio met freqeuncerz aan de gang gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Dark Menace Show
For those who still want to win a copy of Dj Thera Studio Sessions, 2 give aways left and more info soon about how you can win one.

Did we tell you that all of these albums are signed by Thera personally? Hmmm... no? Well there you have it

Keep an eye on us!

ps. The more you share the more likely you win hihi!

https://www.facebook.com/TheDarkMenaceShow
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:36 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Citaat:
The Dark Menace Show

Did we tell you that all of these albums are signed by Thera personally? Hmmm... no? Well there you have it



Vet. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Phrantic
4 minutes ago · Edited
I have to disappoint all you guys that expect tracks with the hardness of Road Warrior or Spells from me but I feel my inspiration coming much more from other directions. I'm really getting sick of all the recent raw hardstyle productions. 95% of all tracks are starting to sound the same which makes the genre boring to listen. As also the hardstyle spirit gets lost as everything moves so close to hardcore I really feel like going a new direction instead of following the hype. In the future I will continue to follow the fresher, housier side of hardstyle as you know it from my recent productions. I still hope that a lot of you will continue to check out my future tracks and listen with open minded ears! Nevertheless thanks to all of you for your support, and I hope I can take my music to another level in the near future!


kan dit alleen maar toejuichen, vind lang niet al zijn nummers vet de laatste tijd, maar zoals hij zegt, hij probeert wel z'n eigen ding te doen!

al moet ik zeggen dat Ammunition ook wel heel dik was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
It's been 6 years. Now we're back... and we're never leaving. Previews and announcements are coming soon. Really soon.

- Decepticon


http://www.facebook.com/MindHunterzOfficial

They're back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Phrantic
4 minutes ago · Edited
I really feel like going a new direction instead of following the hype. In the future I will continue to follow the fresher, housier side of hardstyle



House in hardstyle is geen hype zeker.... Als je echt meer wil experimenteren doe dat dan gewoon met een muziekstijl die nog niet (veel) in hardstyle te vinden is.. (en house heeft nog minder met hardstyle te maken als hardcore naar mijn mening dus dat argument vind ik ook een beetje raar van Phrantic)

Verder moet hij gewoon maken wat ie wil hoor.. maar vind dit statement gewoon een beetje raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja denk niet dat je de typische house bootlegjes bij hem moet verwachten he, weet niet of je z'n afgelopen releases hebt gehoord? je kunt wel een soort van house elementjes er in horen, maar vind het verder best een leuk uniek stijltje die hij soms weet op te brengen toch?

denk dat je house niet te letterlijk moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Phrantic
4 minutes ago · Edited
I have to disappoint all you guys that expect tracks with the hardness of Road Warrior or Spells from me but I feel my inspiration coming much more from other directions. I'm really getting sick of all the recent raw hardstyle productions. 95% of all tracks are starting to sound the same which makes the genre boring to listen. As also the hardstyle spirit gets lost as everything moves so close to hardcore I really feel like going a new direction instead of following the hype. In the future I will continue to follow the fresher, housier side of hardstyle as you know it from my recent productions. I still hope that a lot of you will continue to check out my future tracks and listen with open minded ears! Nevertheless thanks to all of you for your support, and I hope I can take my music to another level in the near future!


kan dit alleen maar toejuichen, vind lang niet al zijn nummers vet de laatste tijd, maar zoals hij zegt, hij probeert wel z'n eigen ding te doen!

al moet ik zeggen dat Ammunition ook wel heel dik was :$


Zo, die kan ik ook afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zo, die kan ik ook afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks als Mind Dimension, Yeah, Awakening, Take Control, LSD & In the Mix :worship:
Ik blijf t een baas vinden, al moest ik wel even wennen aan dit nieuwe stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:02 
 
Hardtraxxer

Luister eens naar de laatste platen van Phrantic. Ga nou niet zeggen dat je dit al een keer ergens gehoord hebt. Phrantic, je bent een held. Doe je ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 00:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben het 110% eens met hem dat al de raw hardstyle tracks op elkaar beginnen te lijken. Maar aan de andere kant heb ik vrij weinig met z'n recente releases, wat me dus niet echt enthousiast maakt na dit bericht. Tracks als Road Warrior en Spells doen me juist erg veel en komen in ieder geval op mij over als frisse en originele tracks, dus vind het erg jammer dat ie van dit stijltje af stapt. Desalniettemin, verras me maar :D
Vorige  1 ... 2125, 2126, 2127, 2128, 2129, 2130, 2131 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen