Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 20:48 
 
Hardtraxx Addict

Wat een felle reactie op een normale discussie zeg. Als hij geen zin heeft om te verder te discussiëren, waarom zou hij dat dan doen? Doe toch normaal. Jij bent de enige die zich hier als 5-jarige gedraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 07:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Wat een felle reactie op een normale discussie zeg. Als hij geen zin heeft om te verder te discussiëren, waarom zou hij dat dan doen? Doe toch normaal. Jij bent de enige die zich hier als 5-jarige gedraagt.

Lol.. Draai het anders ff lekker om. Zodra die dude een paar sterke tegenargumenten krijgt houdt hij ineens z'n smoel. Gewoon een teken van zwakte. Dan kun je wat mij betreft een felle reactie verwachten en dat is ook volledig terecht. Als hij dat niet wilt moet hij in de eerste plaats geen discussie aangaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 09:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op de man spelen is net zo goed een teken van zwakte, dwerg.
Ik vind overigens wel dat als je geen zin hebt in een discussie, je hem in eerste instantie ook niet aan moet gaan. Had ik dat stuk ook niet hoeven typen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:31 
 

Hij zegt het zelf, jullie staan lijnrecht tegenover elkaar in deze, dus je kunt er nog dagen, weken, maanden erover discussiëren, heeft toch geen zin, je zult geen steek verder komen. Dus je kunt inderdaad lekker verder discussiëren, of je kapt het hier gewoon af, is zijn eigen keuze toch, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat heb je wel eens in discussies dat je tegenover elkaar staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Hij zegt het zelf, jullie staan lijnrecht tegenover elkaar in deze, dus je kunt er nog dagen, weken, maanden erover discussiëren, heeft toch geen zin, je zult geen steek verder komen. Dus je kunt inderdaad lekker verder discussiëren, of je kapt het hier gewoon af, is zijn eigen keuze toch, of niet?


Dit dus. En dwerg, gave reactie man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het discussieert over het algemeen wel lekker als je tegenstander lijnrecht tegenover je staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 09:45 
 

Lyst schreef:
Dat heb je wel eens in discussies dat je tegenover elkaar staat xd

Goh, nee dat had ik nog niet door. Maar dat hij daar dan verder geen zin in heeft en er niet meer op wilt reageren, mag hij toch voor kiezen, of niet? Daar doelde ik op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij gaat met mij de discussie aan, niet andersom. Doe dat in het vervolg dan niet, scheelt mij weer een heel verhaal om te typen, waar hij toch niet op ingaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Wat Lyst zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 23:35 
 

Maar dat is je specialiteit Lyst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Op de man spelen is net zo goed een teken van zwakte, dwerg.
Ik vind overigens wel dat als je geen zin hebt in een discussie, je hem in eerste instantie ook niet aan moet gaan. Had ik dat stuk ook niet hoeven typen.. :/


Je hield van elke seconde er van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik houd van discussiëren, niet van voor niets stukken tekst typen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé Lyst die bubbel vorming die jij al een paar jaar aan het voorspellen bent. Is dat zich op dit moment niet in de 'raw' aan het afspelen? Ik weet niet of jij al terug bent gekomen op je mening, maar als ik het nu zou moeten voorspellen zou ik over 2/3 jaar weer hardstyle (1 term) voorspellen. Misschien een beetje net als het 2006-2010 werk (mainstream met degelijke kicks, diepe melo's) maar wellicht is dat te romantisch.

Het viel me laatst al eens op (Intents) bij DBSTF; de laatste keer dat ik die heb horen draaien vond ik het enorm kazig, gewoon weinig pit over het algemeen. Hier lag er wel lekker wat drive in, en wat meer agressie in de screeches.

Ik bedoel; hoe lang zal het duren voordat de grote artiesten die 'raw' hype oppikken en dus weer wat pit gaan brengen. En hoelang zal het duren voordat het publiek op Warface/Digital Mindz & Riiho achtig spul is uitgekeken? Een prima moment voor een DBSTF/NC/Frontliner lijkt mij dat om weer eens wat stevige mainstream te gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De raw hardstyle is voor een groot deel een tegenreactie op de mainstream. Weliswaar iets groter dan ik verwacht had, maar dat komt ook deels door de hype die ontstaan is. Maar ook voor die hype geldt, het gaat een keer over. En als ik hier op Hardtraxx kijk is de mainstream kern al minimaal en zijn ook steeds meer mensen de raw zat. Men grijpt nu vooral terug op de tijdmachine, wat voor mij een deja vu is. Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De raw hardstyle is voor een groot deel een tegenreactie op de mainstream. Weliswaar iets groter dan ik verwacht had, maar dat komt ook deels door de hype die ontstaan is. Maar ook voor die hype geldt, het gaat een keer over. En als ik hier op Hardtraxx kijk is de mainstream kern al minimaal en zijn ook steeds meer mensen de raw zat. Men grijpt nu vooral terug op de tijdmachine, wat voor mij een deja vu is. Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.

Helemaal mee eens. Ik persoonlijk ben laatste tijd telkens meer ook naar Subground aan het luisteren, ik zie deze genre ook wel een keer steeds populairder worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Lyst schreef:
De raw hardstyle is voor een groot deel een tegenreactie op de mainstream. Weliswaar iets groter dan ik verwacht had, maar dat komt ook deels door de hype die ontstaan is. Maar ook voor die hype geldt, het gaat een keer over. En als ik hier op Hardtraxx kijk is de mainstream kern al minimaal en zijn ook steeds meer mensen de raw zat. Men grijpt nu vooral terug op de tijdmachine, wat voor mij een deja vu is. Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.

Helemaal mee eens. Ik persoonlijk ben laatste tijd telkens meer ook naar Subground aan het luisteren, ik zie deze genre ook wel een keer steeds populairder worden denk ik.


Ik ben mezelf ook meer aan het verdiepen in andere richtingen. Zit nu ook tegenwoordig liever weer wat platen van 5-7 jaar terug te luisteren of mezelf te verdiepen in Subground of Crossbreed, omdat ik erachter ben gekomen dat ik dat ook wel leuke genres vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 08:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.

Ja oude platen blijven draaien werkt nu eenmaal niet, maar waarom niet over 2 a 3 jaar een nieuwe versie van wat er toen werd gemaakt. Zoals ik al zei; stevige mainstream, met mooie te volgen melo's en stevige (pitch)kicks. Ook al weet ik dat jij het laatste toch nooit op prijs zal stellen, ik denk dat de grote massa dat wel kan hebben straks. Dan bedoel ik kicks als in The Human Soul ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.

Ja oude platen blijven draaien werkt nu eenmaal niet, maar waarom niet over 2 a 3 jaar een nieuwe versie van wat er toen werd gemaakt. Zoals ik al zei; stevige mainstream, met mooie te volgen melo's en stevige (pitch)kicks. Ook al weet ik dat jij het laatste toch nooit op prijs zal stellen, ik denk dat de grote massa dat wel kan hebben straks. Dan bedoel ik kicks als in The Human Soul ofzo.

Een heel goed voorbeeld van een stevige melodieuze track vind ik nog altijd Alpha² & B-Front - Liberate :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette plaat ja, alleen dan zit je alweer in de B-Front (Loudness resident) hoek en Alpha² wat eigenlijk het ‘raw’ alias van Wildstylez is. Ik had in het bovenstaande verhaal eigenlijk expres (grote) mainstream namen gekozen, omdat ik hoop dat die weer een andere kant op zullen gaan. En dan doel ik vooral op een Frontliner/DBSTF/NC eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof Noisecontrollers geen harde kicks meer maakt? Die maakt hardere kicks dan een Crypsis, Ran-D, B-Front of Digital Punk hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was de enige naam waarvan ik twijfelde om hem erbij te zetten ja, maar je hebt gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Maar goed die beweging zal net als de early op een gegeven moment dood bloeden.

Ja oude platen blijven draaien werkt nu eenmaal niet, maar waarom niet over 2 a 3 jaar een nieuwe versie van wat er toen werd gemaakt. Zoals ik al zei; stevige mainstream, met mooie te volgen melo's en stevige (pitch)kicks. Ook al weet ik dat jij het laatste toch nooit op prijs zal stellen, ik denk dat de grote massa dat wel kan hebben straks. Dan bedoel ik kicks als in The Human Soul ofzo.

Zoals ik al zei, deja vu. Ik heb ook heel vaak gedacht dat ze wel weer terug zouden grijpen naar de early sound. En ook daar stonden de artiesten met alle plezier van de wereld op Hardclassics of Remember te draaien. Maar de wens is vaak de vader van de gedachte. Er is gewoon een enorm vacuum ontstaan tussen beide subgenres. Ik denk dat je de situatie als beste kunt beschrijven als twee statische ballonnen, waar niet veel rek meer in zit, maar die, doordat ze groter worden elkaar steeds verder afstoten. De ruimte tussen de ballonnen is waar de identiteit van de nieuwe hardstyle (2006 en later) zou moeten liggen. Maar er zijn nu eenmaal te weinig artiesten die in dat gat durven te springen, omdat ze bang zijn hun huidige fanschare kwijt te raken. En om exact dezelfde reden wordt er vrijwel alleen nog maar eenheidsworst gemaakt binnen beide ballonnen, simpelweg omdat het werkt op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst in het WJD-topic schreef:
Kwam deze net tegen op Harderstate:
[zippy]http://www32.zippyshare.com/v/91488160/file.html[/zippy]
1. Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers (The Machine Rmx)
2. Malice - Respect Me
3. Luminite - Destruction
4. Neroz - Anguish
5. Scary Clowns - 3 O'Clock
6. X-Pander & Neroz - Day 0
7. Raw Output - Nightmare
8. Neroz - Revolt & Fight
9. Solutio ft MC Jeff - Bitchin
10. Deetox - Voodoo
11. Digital Mindz & Bounter - Contemplation
12. B-Front & Frequencerz - Psycho
13. Exilium - Gangsta
14. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
15. Digital Mindz - Darkness
16. The Prophet & The Anarchist - Dark Matter
17. Moridin - Last of Your Kind
18. The Prophet & The Anarchist - IDGAF
19. X-Pander & Zyprus - Legendary
20. Zirkum - The Change
21. Sasha F - Did You Hear


Mooi discussievoer! Alleen al vanwege het feit dat dit tracks zijn van alleen de afgelopen maand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 15:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maak er een mooi debating topic inclusief stelling voor aan zou ik zeggen.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen