Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2123, 2124, 2125, 2126, 2127, 2128, 2129 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie een klein beetje moeite wilt doen kun je via I'm In app tickets voor Ground Zero winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag in de nieuwe HWS de premiere van Hard Driver - #WUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Minus Militia schreef:
Militants, It's finished, done, fin, fertig! In a month it will be yours, when we release it at Supremacy!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alibum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DOMINATOR 2014 AFTERMOVIE

The highly anticipated Dominator - ‘The Metropolis of Massacre’ aftermovie has arrived.
40.000 dedicated hardcore fanatics witnessed the strength of the worlds biggest hardcore festival.

Relive it now!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Alibum?


Dat is gewoon een L hoor.
Alleen beetje tagging geschreven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Vrijdag in de nieuwe HWS de premiere van Hard Driver - #WUT

Krijgt ook een release op HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:08 
 
Hardtraxxer

NU live op Radio FreshFM met Ophidian & Hamunaptra! Tune in op www.fresh.fm of kijk live mee op de video stream op http://goo.gl/n5Uqh9.

Stuur ons je vragen! Vermeld ze in de reactie op https://www.facebook.com/groundzerofestival of stuur ze naar @GroundZeroFest op Twitter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
NU live op Radio FreshFM met Ophidian & Hamunaptra! Tune in op http://www.fresh.fm of kijk live mee op de video stream op http://goo.gl/n5Uqh9.

Stuur ons je vragen! Vermeld ze in de reactie op https://www.facebook.com/groundzerofestival of stuur ze naar @GroundZeroFest op Twitter!

Mijn vraag is of ze dit nummer eraf willen zetten, wat een kutplaat blijft dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Gaaf filmpje, lijkt me echt een sympathieke kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gaaf filmpje, lijkt me echt een sympathieke kerel.


Is hij ook wel. Hij stond met Defqon buiten de Blue stage en was ook gewoon in voor een praatje. Hij is ook echt altijd vrolijk volgens mij, want dat was echt het eerste wat me opviel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ACTI Facebook schreef:
I made too many new tracks actually, I should make an album an release them all...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:14 
 

@Delt-A toch nog even: De kwaliteit van zijn tracks is natuurlijk niet beter als hij losse releases doet.. Maar ik bedoel meer van, een album is echt een speciaal iets. Daar hebben we het over een paar jaar nog over normaal gesproken (ik wel in ieder geval). Dus, zou het goed zijn als Warface nog even wacht met het maken van een album, want ik vind dat hij er wel hard op vooruit gaat maar dat niet al zijn tracks helemaal lekker afgewerkt klinken. Dat zou de herinnering aan een mogelijk album wat minder maken in de toekomst.
Ik ben best wel fan van Warface geworden en een album werkt aardig voor je naamsbekendheid zoals we het afgelopen jaar hebben gezien (Noisecontrollers is weer hot stuff, Phuture Noize hebben er een paar dikke boekingen aan overgehouden, Radical Redemption staat inmiddels overal na 2 albums). Daarom hoop ik wel dat hij met een album komt, maar niet nu meteen al. Beetje vergezocht/ingewikkeld uitgelegd misschien maar zo kijk ik er tegenaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
wootum schreef:
Gaaf filmpje, lijkt me echt een sympathieke kerel.
Hij is ook echt altijd vrolijk volgens mij, want dat was echt het eerste wat me opviel :lol:

Ik zou d'r ook geen ruzie mee willen hebben eigenlijk hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
@Delt-A toch nog even: De kwaliteit van zijn tracks is natuurlijk niet beter als hij losse releases doet.. Maar ik bedoel meer van, een album is echt een speciaal iets. Daar hebben we het over een paar jaar nog over normaal gesproken (ik wel in ieder geval). Dus, zou het goed zijn als Warface nog even wacht met het maken van een album, want ik vind dat hij er wel hard op vooruit gaat maar dat niet al zijn tracks helemaal lekker afgewerkt klinken. Dat zou de herinnering aan een mogelijk album wat minder maken in de toekomst.
Ik ben best wel fan van Warface geworden en een album werkt aardig voor je naamsbekendheid zoals we het afgelopen jaar hebben gezien (Noisecontrollers is weer hot stuff, Phuture Noize hebben er een paar dikke boekingen aan overgehouden, Radical Redemption staat inmiddels overal na 2 albums). Daarom hoop ik wel dat hij met een album komt, maar niet nu meteen al. Beetje vergezocht/ingewikkeld uitgelegd misschien maar zo kijk ik er tegenaan ^^

Radical Redemption stond na zijn eerste (behoorlijk slecht gemasterde) album al op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben nu oprecht benieuwd naar Flip Uhm Op Z'n Kantje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 10:15 
 
Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
AndyAsteroids schreef:
@Delt-A toch nog even: De kwaliteit van zijn tracks is natuurlijk niet beter als hij losse releases doet.. Maar ik bedoel meer van, een album is echt een speciaal iets. Daar hebben we het over een paar jaar nog over normaal gesproken (ik wel in ieder geval). Dus, zou het goed zijn als Warface nog even wacht met het maken van een album, want ik vind dat hij er wel hard op vooruit gaat maar dat niet al zijn tracks helemaal lekker afgewerkt klinken. Dat zou de herinnering aan een mogelijk album wat minder maken in de toekomst.
Ik ben best wel fan van Warface geworden en een album werkt aardig voor je naamsbekendheid zoals we het afgelopen jaar hebben gezien (Noisecontrollers is weer hot stuff, Phuture Noize hebben er een paar dikke boekingen aan overgehouden, Radical Redemption staat inmiddels overal na 2 albums). Daarom hoop ik wel dat hij met een album komt, maar niet nu meteen al. Beetje vergezocht/ingewikkeld uitgelegd misschien maar zo kijk ik er tegenaan ^^

Radical Redemption stond na zijn eerste (behoorlijk slecht gemasterde) album al op Decibel.


Gewoon slecht geproduceerd. Lijkt me sterk dat alleen de mastering de tracks zo slecht heeft laten klinken. Slecht geproduceerde tracks kunnen gewoon niet gefixt worden door mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je toelichting Andy :)

En met Phase 2 eens hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Radical Redemption stond na zijn eerste (behoorlijk slecht gemasterde) album al op Decibel.

Die albumpresentatie bij XXLerator Rauwe Piraatjes was zó slecht :lol: Een uur lang alleen maar geblaas uit die speakers gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Distinctive schreef:
AndyAsteroids schreef:
@Delt-A toch nog even: De kwaliteit van zijn tracks is natuurlijk niet beter als hij losse releases doet.. Maar ik bedoel meer van, een album is echt een speciaal iets. Daar hebben we het over een paar jaar nog over normaal gesproken (ik wel in ieder geval). Dus, zou het goed zijn als Warface nog even wacht met het maken van een album, want ik vind dat hij er wel hard op vooruit gaat maar dat niet al zijn tracks helemaal lekker afgewerkt klinken. Dat zou de herinnering aan een mogelijk album wat minder maken in de toekomst.
Ik ben best wel fan van Warface geworden en een album werkt aardig voor je naamsbekendheid zoals we het afgelopen jaar hebben gezien (Noisecontrollers is weer hot stuff, Phuture Noize hebben er een paar dikke boekingen aan overgehouden, Radical Redemption staat inmiddels overal na 2 albums). Daarom hoop ik wel dat hij met een album komt, maar niet nu meteen al. Beetje vergezocht/ingewikkeld uitgelegd misschien maar zo kijk ik er tegenaan ^^

Radical Redemption stond na zijn eerste (behoorlijk slecht gemasterde) album al op Decibel.


Gewoon slecht geproduceerd. Lijkt me sterk dat alleen de mastering de tracks zo slecht heeft laten klinken. Slecht geproduceerde tracks kunnen gewoon niet gefixt worden door mastering.

Heb je een punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zin schreef:
wootum schreef:
Gaaf filmpje, lijkt me echt een sympathieke kerel.
Hij is ook echt altijd vrolijk volgens mij, want dat was echt het eerste wat me opviel :lol:

Ik zou d'r ook geen ruzie mee willen hebben eigenlijk hahaha


Ik ook niet nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Warp Brothers .. The Comeback!!! October 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Van RR z'n Facebookpagina:

Citaat:
Ik krijg dagelijks van mensen te horen dat ze m'n muziek kut vinden, of dat ze wat ik doe in het algemeen niet vet vinden. Ik vind het geen enkel probleem dat mensen dat zeggen. Het feit dat mensen wel en niet houden van een bepaalde stijl muziek, maakt en houdt muziek interessant. Ik respecteer hun mening.

Daarnaast, ieder weekend sta ik op verschillende locaties. Discotheken, clubs, festivals, in binnen en buitenland. Overal waar ik kom gaat het ontzettend los, hebben mensen het naar hun zin. Die heeft een Radical shirt, de ander een Radical vlag en weer een ander een Radical tatoeage.

Dan zou ik wel stom zijn als ik die paar mensen die het niet vet vinden, laat opwegen tegen de massa die ieder weekend uit hun dak loopt te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er een FB rel geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is er een FB rel geweest?


Klein relletje tussen iemand die hardstyle maar niks vond en een aantal RR fans. Vond het het delen waard omdat hij hier ook vaak bekritiseerd wordt en dit dus zijn eigen kijk daarop is. Vind het zelf een slechte reactie omdat hij hier in mijn ogen dus bevestigt zijn muziek slechts voor de massa aantrekkelijk te maken en dus eigenlijk niet veel geeft om bijvoorbeeld de mening van enkele liefhebbers die hem bekritiseren.
Vorige  1 ... 2123, 2124, 2125, 2126, 2127, 2128, 2129 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen