Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
B-Freqz - Psycho

Eigenlijk nooit wat aan gevonden....


Citaat:
Nummers die je eerst wel tof vond maar nu niet meer aan kunt horen.


Tjsa, logisch dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kon het topic "overgewaardeerde tracks" niet vinden :P Als dat bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Ik kon het topic "overgewaardeerde tracks" niet vinden :P Als dat bestaat.


Good one ;). En over die track heb je gelijk trouwens. Veel Freq'z tracks zijn overgewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n topic hebben we volgens mij wel eens eerder gehad en dat liep toen binnen no time uit de hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat kan ik me wel voorstellen ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zo'n topic hebben we volgens mij wel eens eerder gehad en dat liep toen binnen no time uit de hand :P

Die was er inderdaad. En ja, dat liep uit de hand :lol:
OT: Eigenlijk alles binnen de 'Raw' Hardstyle scene. Eerst was het vet en leuk. Nu niet meer. Daarom begin ik me ook weer meer op de mainstream te richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Eigenlijk alles binnen de 'Raw' Hardstyle scene. Eerst was het vet en leuk. Nu niet meer. Daarom begin ik me ook weer meer op de mainstream te richten.


Ik sta hier voor 110% achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
JeftaElachouri schreef:
Eigenlijk alles binnen de 'Raw' Hardstyle scene. Eerst was het vet en leuk. Nu niet meer. Daarom begin ik me ook weer meer op de mainstream te richten.


Ik sta hier voor 110% achter.


Weinig variatie en originaliteit in de 'Raw' scene tegenwoordig ja, maar mainstream kan me nog minder boeien. Daar worden de tracks volgestopt met ellenlange breaks met teveel vocals en verschillende soorten pitchkicks die richting de maan schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dat pitchkick verhaal is naar mijn idee wat overdreven. 8 jaar geleden werden ze voor het eerst gebruikt, dus ik ben niet anders gewent. Ik kan me er dus ook totaal niet aan storen. En alsof er in de raw scene geen irritante kansloze vocalen gebruikt worden. Bustin Jieber, Natural Born Raver, Psycho en heel veel Radical spul. Stuk voor stuk kansloze vocalen die niets toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Weinig variatie en originaliteit in de 'Raw' scene tegenwoordig ja, maar mainstream kan me nog minder boeien. Daar worden de tracks volgestopt met ellenlange breaks met teveel vocals en verschillende soorten pitchkicks die richting de maan schieten.

Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A Fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat die bepaalde tracks afdoen aan de rest van de raw, en hoe dan mainstream plotseling leuker kan worden.. (Al kan ik het met sets op feesten die voor de helft gevuld zijn met dat soort tracks die je niet leuk vindt wel begrijpen). Ik vind die tracks die iMark noemt zelf btw wel leuk. Bustin' Jieber wel wat matig, maar niet vanwege de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
chas1n schreef:
Weinig variatie en originaliteit in de 'Raw' scene tegenwoordig ja, maar mainstream kan me nog minder boeien. Daar worden de tracks volgestopt met ellenlange breaks met teveel vocals en verschillende soorten pitchkicks die richting de maan schieten.

Juist.


Je snapt wat ik bedoel, de ene pitcht nog hoger dan de andere in tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Dat pitchkick verhaal is naar mijn idee wat overdreven. 8 jaar geleden werden ze voor het eerst gebruikt, dus ik ben niet anders gewent. Ik kan me er dus ook totaal niet aan storen. En alsof er in de raw scene geen irritante kansloze vocalen gebruikt worden. Bustin Jieber, Natural Born Raver, Psycho en heel veel Radical spul. Stuk voor stuk kansloze vocalen die niets toevoegen.


Dus omdat ze 8 jaar geleden al gebruikt werden kan ik me er niet aan storen? Ik stoor me er nog steeds aan. Pitchkicks voegen naar mijn mening (bijna) nooit wat extra's toe. Mysterias is een voorbeeld waarbij niet overdreven gepitcht wordt en dit wel extra drive meegeeft. En jup de Rawscene wordt ook overgoten met kansloze dood en verderf vocalen, maar dat maakt voor mij de mainstream niet aantrekkelijker, waarbij de vocals kaas in het kwadraat zijn. Kortom, beide worden minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
iMark schreef:
Dat pitchkick verhaal is naar mijn idee wat overdreven. 8 jaar geleden werden ze voor het eerst gebruikt, dus ik ben niet anders gewent. Ik kan me er dus ook totaal niet aan storen. En alsof er in de raw scene geen irritante kansloze vocalen gebruikt worden. Bustin Jieber, Natural Born Raver, Psycho en heel veel Radical spul. Stuk voor stuk kansloze vocalen die niets toevoegen.


Dus omdat ze 8 jaar geleden al gebruikt werden kan ik me er niet aan storen? Ik stoor me er nog steeds aan. Pitchkicks voegen naar mijn mening (bijna) nooit wat extra's toe. Mysterias is een voorbeeld waarbij niet overdreven gepitcht wordt en dit wel extra drive meegeeft. En jup de Rawscene wordt ook overgoten met kansloze dood en verderf vocalen, maar dat maakt voor mij de mainstream niet aantrekkelijker, waarbij de vocals kaas in het kwadraat zijn. Kortom, beide worden minder interessant.


Beter gewoon weer een keertje een raw nummer met grappige blije vocalen zoals Delete & Vazard - Let's Get Weird xd

Ik vind dat altijd wel vet imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Kortom, beide worden minder interessant.


Eens. Helaas is er voor mij niet een muziekstroom wat mij qua energie kan vermaken. Toch heb ik voor jou een vraag. Al zou je nu in 2010 leven, welke muziekstroom had dan jou voorkeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
chas1n schreef:
Kortom, beide worden minder interessant.


Eens. Helaas is er voor mij niet een muziekstroom wat mij qua energie kan vermaken. Toch heb ik voor jou een vraag. Al zou je nu in 2010 leven, welke muziekstroom had dan jou voorkeur?


Hmmm lastige, maar dan ga ik denk toch voor de mainstream :P . Al moet ik wel bekennen dat ik mezelf toen nog niet heel erg verdiept had in de hardstyle scene en ik dus nog vrij weinig van de 'Raw' scene afwist op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:31 
 

JeftaElachouri schreef:
Eigenlijk alles binnen de 'Raw' Hardstyle scene. Eerst was het vet en leuk. Nu niet meer. Daarom begin ik me ook weer meer op de mainstream te richten.

Jep.
Tuurlijk vind ik een boel 'raw' nummers (wat een kut term) wel vet, maar de interesse neemt steeds verder en verder af. Met als dieptepunt Outbreak - Bassface. Wat een kansloos nummer. Over overgewaardeerde tracks gesproken, there you go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Acti & Jajox - Satana :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

T-Junction and Angerfist - No better Future
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
JeftaElachouri schreef:
Eigenlijk alles binnen de 'Raw' Hardstyle scene. Eerst was het vet en leuk. Nu niet meer. Daarom begin ik me ook weer meer op de mainstream te richten.

Jep.
Tuurlijk vind ik een boel 'raw' nummers (wat een kut term) wel vet, maar de interesse neemt steeds verder en verder af. Met als dieptepunt Outbreak - Bassface. Wat een kansloos nummer. Over overgewaardeerde tracks gesproken, there you go.


Precies dit dus, 2 jaar terug toen dat hardere gedoe helemaal de shit was en iedereen ook echt een eigen stijl had gemaakt was het nog vet, alleen tegenwoordig is alles hetzelfde (hardcore achtige kicks, screeches en een anti-climax)
Dat is gewoon jammer en zorgt er ook gewoon voor dat mijn interesse minder word net zoals Andy dat heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier hetzelfde probleem ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz for Hire - A Storm Is Coming

Eerst heel vet, laatst weer op een festival gehoord en had eigenlijk een beetje van, meh. Beetje te veel gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fucking Hostile TOA remix is zo'n plaat die ik door de jaren heen ongelofelijk zat ben.
Kan me nog een feest herinneren dat ik deze 5 keer heb gehoord. Op een gegeven moment is het wel een beetje klaar hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Fucking Hostile TOA remix is zo'n plaat die ik door de jaren heen ongelofelijk zat ben.
Kan me nog een feest herinneren dat ik deze 5 keer heb gehoord. Op een gegeven moment is het wel een beetje klaar hoor...

Qore 3.0 2012? :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen