Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jonas schreef:
Die Drop Your Own Area's op Q-base, zijn die echt in bunkers of gewoon in die kleine Ammo's?

Er gaat er maar 1 winnen, en die eindigt in een ammo bunker :thumbup:


Bedankt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ mijn vraag over die font, ik weet het al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 07:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoi,

heb een vraag over een usb 2.0 en 3.0

Ik weet dat een 3.0 sneller werkt maar het aansluit stuk mond of hoe je dat noemt is dat gewoon het zelfde als een 2.0?

En als je op cdj's draaid met usb is er dan een verschil tussen een 2.0 en 3.0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

terryp schreef:
hoi,

heb een vraag over een usb 2.0 en 3.0

Ik weet dat een 3.0 sneller werkt maar het aansluit stuk mond of hoe je dat noemt is dat gewoon het zelfde als een 2.0?

En als je op cdj's draaid met usb is er dan een verschil tussen een 2.0 en 3.0?


Connector van 3.0 is blauw, dat is het enige verschil. Ja de bedrading loopt anders in 3.0 waardoor hogere snelheden worden bereikt en het minder energie kost. Beiden kanten moeten overigens 3.0 zijn. Dus met een CDJ (wat volgens mij tot nu toe allemaal 2.0 is) ga je dus niets merken als je een 3.0 USB gebruikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:21 
 

Jeroentjuh82 schreef:
Iemand de decibel 2014 stream opgenomen?

https://www.youtube.com/watch?v=gLb5rHq8aRE
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hem niet van youtube gedownload (met video) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:09 
 

Weet er iemand of je bij Hardstyle.com ook je geschiedenis kunt zien van wat je al gekocht hebt? Kan het niet zien omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en het e-mail adres wat ik toendertijd altijd gebruikte niet meer klopt, maar alvorens ik ze ga mailen met de vraag het e-mail adres van mijn oude account aan te passen wil ik weten of dit mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Weet er iemand of je bij Hardstyle.com ook je geschiedenis kunt zien van wat je al gekocht hebt? Kan het niet zien omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en het e-mail adres wat ik toendertijd altijd gebruikte niet meer klopt, maar alvorens ik ze ga mailen met de vraag het e-mail adres van mijn oude account aan te passen wil ik weten of dit mogelijk is.

Opzich kun je deze vraag ook in die mail zetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:21 
 

Ja zou ik ook wel kunnen doen, echter hier heb ik wat sneller antwoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Net even vlug gekeken en ja je kan dat zien. :)

TiMOTHYb schreef:
Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.

Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mail sturen naar [email protected], en als je geen antwoord krijgt even de twitter van @bassmodulators en @rudypeters spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.

Ik niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:46 
 

Qlown schreef:
Net even vlug gekeken en ja je kan dat zien. :)

TiMOTHYb schreef:
Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.

Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.

Thanks, ga ze mailen :) Bedankt. En ja inderdaad, kan zeker mailen en dan wachten op antwoord maar goed, dit ging voor mij sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...

Na de Spoontech tijd vond Triax dat Youri genoeg had geleerd en heeft hij het project los gelaten. Dat is in het kort het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Heeft er iemand de tracklist van bovengenoemde set :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:


Heeft er iemand de tracklist van bovengenoemde set :loving: :love:

Voor als je hem nog niet hebt: http://lsdb.nl/set/157566/promo-defqon1 ... 07-14.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Worden de aftermovies hier niet meer aangepast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope - Shimmy Shaker Reloaded, ooit gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 14:00 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Jonas schreef:
Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...

Na de Spoontech tijd vond Triax dat Youri genoeg had geleerd en heeft hij het project los gelaten. Dat is in het kort het verhaal.

Remco Jan (Triax) produceert nog steeds voor Warface hoor. Credits van FTP en Schizophrenics staan op Discogs zelfs alleen op naam van Remco Jan.

Hij staat ook bij de credits van de nieuwe release (https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=545CD35B).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:00 
 

Is die nieuwe (2012?) versie van Ran-D - Living For The Moment eigenlijk ooit officieel gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Is die nieuwe (2012?) versie van Ran-D - Living For The Moment eigenlijk ooit officieel gereleased?

Nope, net zoals Fanatics nooit weggegeven terwijl ie wel heeft gezegd ze als Free Release weg te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Fanatics

:loving:
Wat blijft dat een dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 20:33 
 

Hm jammer. Goeie herinnering aan die plaat :)
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen