Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker tussen mijn benen klappeng
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mitdinho schreef:
Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok :$ , niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE! :love: :love:

Die blonde? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij stond ik de gehele dag naast jou. Stond je bij die rechter toren boxen, de voorste?

Heb alleen tijdens Partyraiser op de main gestaan, tussen de 2 voorste torens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 09:34 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Heb op Dominator nog met hem staan hakken bij The Punisher. :thumbsup:



Heeft ie zaterdag ook die move op 2:31 ook gedaan xd hahaha



Dit filmpje is vorig jaar gemaakt van ons op Dominator....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mitdinho schreef:
Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok :$ , niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE! :love: :love:

Die blonde? :thumbsup:

Ja ik heb die blonde ook wel eens gezien, DAAAAYUMMMMMM. En ze is ook nog eens best wel tof. Ken jij haar, TiMOTHyB??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:32 
 

Rawbin schreef:
Stampen zal nooit verdwijnen!


Hahahahaaha geweldig :D

Ik sta tegenwoordig op nummers die ik écht vet vind alleen nog maar te springen en tegen denkbeeldige boksballen aan te slaan. Kickrolls na-drummen vind ik ook heel leuk, en stampen doe ik uitsluitend op nummers die ik 'wel leuk' vind of als ik heel moe ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Die move op 0:50 is geniaal :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik sta tegenwoordig op nummers die ik écht vet vind alleen nog maar te springen en tegen denkbeeldige boksballen aan te slaan. Kickrolls na-drummen vind ik ook heel leuk, en stampen doe ik uitsluitend op nummers die ik 'wel leuk' vind of als ik heel moe ben

Als ik spring op vette nummers, dan spring ik altijd te hard en dus uit de maat. Dat werkt niet voor mij. Dus ik stamp dan maar met beide voeten van de vloer en veel geweld van de armen. Beetje de Thera-manier. Kan ik tenminste mijn energie kwijt terwijl ik in de maat blijf.

Ik betrap me er ook vaak op dat ik met mijn mond de bas nadoe. Letterlijk 'Bam bam bam' zeggen zonder geluid. Het moet eruit zien als een goudvis die naar lucht hapt, maar ik heb er wel lol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:01 
 

Meph0 schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik sta tegenwoordig op nummers die ik écht vet vind alleen nog maar te springen en tegen denkbeeldige boksballen aan te slaan. Kickrolls na-drummen vind ik ook heel leuk, en stampen doe ik uitsluitend op nummers die ik 'wel leuk' vind of als ik heel moe ben

Als ik spring op vette nummers, dan spring ik altijd te hard en dus uit de maat. Dat werkt niet voor mij. Dus ik stamp dan maar met beide voeten van de vloer en veel geweld van de armen. Beetje de Thera-manier. Kan ik tenminste mijn energie kwijt terwijl ik in de maat blijf.

Ik betrap me er ook vaak op dat ik met mijn mond de bas nadoe. Letterlijk 'Bam bam bam' zeggen zonder geluid. Het moet eruit zien als een goudvis die naar lucht hapt, maar ik heb er wel lol aan.

Dat laatste doe ik non stop :lol: ik doe zo mn best om het niet te doen maar het gaat vanzelf haha. En dat je al snel uit de maat zit met springen snap ik, ik hou me dan juist een beetje in met mn benen maar ga flink tekeer met mn armen. Scheelt ook weer in de kramp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 01:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mitdinho schreef:
Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok :$ , niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE! :love: :love:

Die blonde? :thumbsup:


Weet ik eigk niet meer, ik weet alleen dat ze een stuk van d'r haar groen of blauw had aan de achterkant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Meph0 schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik sta tegenwoordig op nummers die ik écht vet vind alleen nog maar te springen en tegen denkbeeldige boksballen aan te slaan. Kickrolls na-drummen vind ik ook heel leuk, en stampen doe ik uitsluitend op nummers die ik 'wel leuk' vind of als ik heel moe ben

Als ik spring op vette nummers, dan spring ik altijd te hard en dus uit de maat. Dat werkt niet voor mij. Dus ik stamp dan maar met beide voeten van de vloer en veel geweld van de armen. Beetje de Thera-manier. Kan ik tenminste mijn energie kwijt terwijl ik in de maat blijf.

Ik betrap me er ook vaak op dat ik met mijn mond de bas nadoe. Letterlijk 'Bam bam bam' zeggen zonder geluid. Het moet eruit zien als een goudvis die naar lucht hapt, maar ik heb er wel lol aan.

Dat laatste doe ik non stop :lol: ik doe zo mn best om het niet te doen maar het gaat vanzelf haha. En dat je al snel uit de maat zit met springen snap ik, ik hou me dan juist een beetje in met mn benen maar ga flink tekeer met mn armen. Scheelt ook weer in de kramp :P


Lol dat laatste doe ik ook, merk dat ik de volgende ochtend altijd een randje in mijn lippen heb staan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bewegen met de mond is zo herkenbaar. En dan ook alle geluidjes nadoen bij tracks van Delete bijvoorbeeld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 00:36 
 
Hardtraxx Addict

http://www.dumpert.nl/mediabase/6609962 ... akkuh.html
Ik vond deze ook wel mooi hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 00:49 
 

Kwisniks schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6609962/71365e6f/meissie_heeft_nieuwe_manier_van_hakkuh.html
Ik vond deze ook wel mooi hoor :P.

Wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Comment op dumpert: "combinatie van twerken en hakken: harken"

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6609962/71365e6f/meissie_heeft_nieuwe_manier_van_hakkuh.html
Ik vond deze ook wel mooi hoor :P.


die wil k wel als vriendin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6609962/71365e6f/meissie_heeft_nieuwe_manier_van_hakkuh.html
Ik vond deze ook wel mooi hoor :P.


Die is nuchter toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja ik heb die blonde ook wel eens gezien, DAAAAYUMMMMMM. En ze is ook nog eens best wel tof. Ken jij haar, TiMOTHyB??

Hahahaha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://youtu.be/E4eQV5rAUXk?t=9m10s

In de lotto gaat het altijd wel flink los! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Los? De helft van de mensen staat daar een beetje stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 00:52 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
http://youtu.be/E4eQV5rAUXk?t=9m10s

In de lotto gaat het altijd wel flink los! :cool:

Dat valt daar erg tegen (en zie er zoiezo niemand stampen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:13 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook een mening;

- je ziet sowieso bij massale feesten een stuk minder mensen loos gaan. In dat geval maakt het niet uit wat je doet, doe iets op de maat van de muziek of blijf thuis en zet de livestream aan. Bij kleine feestjes en stages is het dan wel weer mooi dat je raar wordt aangekeken als je niet loosgaat. En terecht.

- Ga je wel loos, dan ben ik zeker een voorstander van het stampen wat je nog maar weinig ziet tegenwoordig. Hakken op hardstyle ziet er naar mijn mening ook niet uit maar t is in ieder geval beter dan niets. Af en toe doen mensen nog wel eens dat hoeppi hakken ofzo, dat vind ik er dan wel vet uitzien maar beter bij 180bpm.

- Stampen is verdomme heerlijk om te doen. Eindeloos met allerlei variaties en ook lekker die armen gebruiken. Doe het zelf eigenlijk standaard. Zie het als een soort aerobics.

- Op een dikke reversed bassline moet gestampt worden. Niks meer niks minder. Ziet er ook het vetste uit. Ik spreek ook vaak mensen aan als ik ze als dezelfde manier als ik of misschien wel vetter zie stampen, ff mijn waardering uitspreken en laten weten dat ze vooral zo door moeten gaan.

Samenvatting; voetjes van de vloer is het belangrijkste, maar als je het doet, probeer het dan goed te doen. Hakken zoals de gemiddelde Nederlander op lowlands ziet er niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 20:18 
 
Hardtraxx Addict

MonsieurDori schreef:

- Op een dikke reversed bassline moet gestampt worden. Niks meer niks minder.


Absoluut! Ik weet nog toen deze op infusion aan geknald werd:
http://www.youtube.com/watch?v=v7yD9kyXLWw&t=1m29s (pakt m niet met de youtube button)
Reversed basses klinken zo fantastisch live :yay:
Dan kan je onmogelijk stil staan vind ik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha dat met je mond bewegen doe ik zelf als ik gewoon op mn kamer zit te producen of als ik gewoon met mn koptelefoon op de fiets zit of zo. Ik word soms zelf regelmatig aangekeken van wtf doet die gozer nou hahaha.
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen