Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?

Aux.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?




Hardstyle is anders, hardstyle kan je op meer manieren afspelen dan bijvoorbeeld house/techno etc. door de verschillende frequentielagen in de hardstyle track is het mogelijk om een eigen frequentie te maken en het via de FM op te zoeken.
Daarnaast heb je ook speciale hardstyle autoradio's, misschien kan je even je merk opzoeken dan kan ik beter antwoord daarop geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast is laat afspelen vaak niet mogelijk. Vroeg wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?




Hardstyle is anders, hardstyle kan je op meer manieren afspelen dan bijvoorbeeld house/techno etc. door de verschillende frequentielagen in de hardstyle track is het mogelijk om een eigen frequentie te maken en het via de FM op te zoeken.
Daarnaast heb je ook speciale hardstyle autoradio's, misschien kan je even je merk opzoeken dan kan ik beter antwoord daarop geven.


moet je het merk volledig weten of is kenwood al genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt eraan van welke artiest de track is, sommige artiesten worden ondersteund door Kenwood en andere helaas niet. Je zult dus een beetje moeten puzzelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb gegoogled over die verschillende frequentielagen en de invloed daarvan op de transmissie-eigenschappen, maar kan niks vinden. Hoe zit dat precies? Gaat het over frequenties van onder de 40 Hz? Of zelfs 20 dat je het niet kan horen? Gaat dan niet de versnellingspook meetrillen? Dat is slecht voor de koppeling aangezien deze dan telkens moet bijpakken en je weet dat teveel bijpakken nooit goed is hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
edit - Even ter verduidelijking. Er zijn GEEN stomme vragen!! Stom ben je als je je vraag niet stelt!


Misschien moet er maar gewoon normaal antwoord gegeven worden ookal is de vraag van zoro niet van het hoogste niveau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok. Je kan met een 3,5mm jack kabeltje je telefoon op je radio aansluiten, als die zo'n ingang heeft. Daarnaast kunnen veel autoradio's ook via bluetooth contact maken met je telefoon, dan kan je gewoon op je telefoon een muziekje aanzetten (zelfs hardstyle) en dan speelt je radio het geluid.

Ookal waren veel antwoorden hierboven wel heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wauw hoe voelen jullie je nu? kus van de juf en een bankje vooruit jongens...
dom ben ik ook niet hoor! ik wil alleen weten of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen, ik vraag geen bluetooth of kabeltjes of weet ik veel wat!
als mijn vraag "niet van hoog niveau" is dan vraag ik me af van wat niveau jullie antwoorden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
wauw hoe voelen jullie je nu? kus van de juf en een bankje vooruit jongens...
dom ben ik ook niet hoor! ik wil alleen weten of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen, ik vraag geen bluetooth of kabeltjes of weet ik veel wat!
als mijn vraag "niet van hoog niveau" is dan vraag ik me af van wat niveau jullie antwoorden zijn.


Vertaling: "is er een radiokanaal dat hardstyle uitzendt?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht serieus dat je iets zoals Aux of Bluetooth bedoelde, dat je daarnaar vroeg dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik dacht serieus dat je iets zoals Aux of Bluetooth bedoelde, dat je daarnaar vroeg dus.

Ja, wie niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
zoro schreef:
wauw hoe voelen jullie je nu? kus van de juf en een bankje vooruit jongens...
dom ben ik ook niet hoor! ik wil alleen weten of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen, ik vraag geen bluetooth of kabeltjes of weet ik veel wat!
als mijn vraag "niet van hoog niveau" is dan vraag ik me af van wat niveau jullie antwoorden zijn.


Vertaling: "is er een radiokanaal dat hardstyle uitzendt?"


of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je komt zeker uit de achterhoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn vraag: wat is een Hardstyle frequentie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
Steffnov schreef:
zoro schreef:
wauw hoe voelen jullie je nu? kus van de juf en een bankje vooruit jongens...
dom ben ik ook niet hoor! ik wil alleen weten of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen, ik vraag geen bluetooth of kabeltjes of weet ik veel wat!
als mijn vraag "niet van hoog niveau" is dan vraag ik me af van wat niveau jullie antwoorden zijn.


Vertaling: "is er een radiokanaal dat hardstyle uitzendt?"


of je een hardstyle frequentie op je radio kunt nemen dus!

Tenzij je een geheime zender bedoelt, ben zelfs ik totaal kwijt wat je bedoelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Mijn vraag: wat is een Hardstyle frequentie?


een frequentie is de zender zelf... bv. voor Q-music is de frequentie 103.1 of zoiets. voor topradio is het 105.2 voor radio 2 is het 98.2. (is daarom niet juist. zijn gewoon voorbeelden.) hoe noemen jullie dat anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Je komt zeker uit de achterhoek?


maakt dat wat uit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja dat snappen we maar hoe kun je dan een hardstyle frequentie 'op je radio nemen' ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jaja dat snappen we maar hoe kun je dan een hardstyle frequentie 'op je radio nemen' ? xd


door de frequentie te zoeken maybe? hoe wil je het anders doen? een pakketje gaan kopen in de supermarkt? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is naar mijn weten geen radiostation dat gericht is op Hardstyle. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Er is naar mijn weten geen radiostation dat gericht is op Hardstyle. :P


praise the lord :oh: dan krijg ik toch eens een bewust antwoord op mijn vraag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?

Haha dit was je vraag om te vragen of er een hardstyle radiostation in de ether is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 00:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

zoro schreef:
weet iemand een hoe ik hardstyle laat afspelen met mijn autoradio, anders dan cd's en usb?


Cassettebandje
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen