Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wildstylez - Lonely
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:29 
 
Hardtraxxer

Ik ben net door deze periode heen dat ik me aan dingen erger haha :P wordt je feest ook niet leuker op namelijk

Ik luister gewoon zo weinig mogelijk thuis en zo veel mogelijk op feesten, dan ga je je ook nergens aan ergeren.

Bij dingen als Wake up, Nobody said it was easy, MMA denk ik gewoon tsja, degenen die nu erg fanatiek meedoen kunnen er ook niks aan doen dat ze mainstream zijn, zo was ik zelf 2-3 jaar geleden ook. Niet iedereen kan van 't zelfde houden ,dus dan is zon nummer een mooie 2-3 minuten om drinken / eten / whatever te halen.

Verder adviseer ik om zo veel mogelijk nummers op je ipod te hebben, en geen nummers op repeat te zetten, want dan gaan ze idd snel vervelen :P eigen schuld! Probeer in ieder geval altijd nummers eerst in een act mee te maken, ga bv niet alles van gunz4hire 80x afspelen thuis en dan naar een act, want dan is er idd niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ik ben net door deze periode heen dat ik me aan dingen erger haha :P wordt je feest ook niet leuker op namelijk

Ik luister gewoon zo weinig mogelijk thuis en zo veel mogelijk op feesten, dan ga je je ook nergens aan ergeren.

Bij dingen als Wake up, Nobody said it was easy, MMA denk ik gewoon tsja, degenen die nu erg fanatiek meedoen kunnen er ook niks aan doen dat ze mainstream zijn, zo was ik zelf 2-3 jaar geleden ook. Niet iedereen kan van 't zelfde houden ,dus dan is zon nummer een mooie 2-3 minuten om drinken / eten / whatever te halen.

Verder adviseer ik om zo veel mogelijk nummers op je ipod te hebben, en geen nummers op repeat te zetten, want dan gaan ze idd snel vervelen :P eigen schuld! Probeer in ieder geval altijd nummers eerst in een act mee te maken, ga bv niet alles van gunz4hire 80x afspelen thuis en dan naar een act, want dan is er idd niks meer aan.


mee eens (deels) maar hardstyle verveelt mij nooit eigenlijk, na mijn idee klinken tracks live just nieuwer en vetter dan dat ik ze op men mp3 luister

Besides hehe 943 platen op men mp3 die op willekeurige volgorde worden afgespeeld hehe geen probleem gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 02:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ik ben net door deze periode heen dat ik me aan dingen erger haha :P wordt je feest ook niet leuker op namelijk

Ik luister gewoon zo weinig mogelijk thuis en zo veel mogelijk op feesten, dan ga je je ook nergens aan ergeren.

Bij dingen als Wake up, Nobody said it was easy, MMA denk ik gewoon tsja, degenen die nu erg fanatiek meedoen kunnen er ook niks aan doen dat ze mainstream zijn, zo was ik zelf 2-3 jaar geleden ook. Niet iedereen kan van 't zelfde houden ,dus dan is zon nummer een mooie 2-3 minuten om drinken / eten / whatever te halen.

Verder adviseer ik om zo veel mogelijk nummers op je ipod te hebben, en geen nummers op repeat te zetten, want dan gaan ze idd snel vervelen :P eigen schuld! Probeer in ieder geval altijd nummers eerst in een act mee te maken, ga bv niet alles van gunz4hire 80x afspelen thuis en dan naar een act, want dan is er idd niks meer aan.


Bedankt voor de handleiding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
opaa schreef:
Ik ben net door deze periode heen dat ik me aan dingen erger haha :P wordt je feest ook niet leuker op namelijk

Ik luister gewoon zo weinig mogelijk thuis en zo veel mogelijk op feesten, dan ga je je ook nergens aan ergeren.

Bij dingen als Wake up, Nobody said it was easy, MMA denk ik gewoon tsja, degenen die nu erg fanatiek meedoen kunnen er ook niks aan doen dat ze mainstream zijn, zo was ik zelf 2-3 jaar geleden ook. Niet iedereen kan van 't zelfde houden ,dus dan is zon nummer een mooie 2-3 minuten om drinken / eten / whatever te halen.

Verder adviseer ik om zo veel mogelijk nummers op je ipod te hebben, en geen nummers op repeat te zetten, want dan gaan ze idd snel vervelen :P eigen schuld! Probeer in ieder geval altijd nummers eerst in een act mee te maken, ga bv niet alles van gunz4hire 80x afspelen thuis en dan naar een act, want dan is er idd niks meer aan.


Bedankt voor de handleiding :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let It Go vooral. Charger hoef ik ook niet meer te horen en 2-1 vind ik echt verschrikkelijk de laatste tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Let It Go vooral.

:nono:
Ik heb zelden een track zó vaak gehoord in een korte tijd waarna ik hem nog steeds niet zat was. (Klopt die zin? :P )

Ik heb het de laatste tijd bij Jealousy Remix, op het begin gruwelijk maar hij is echt te vaak gedraaid op grote feesten, heb hem thuis niet eens zo super vaak geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:53 
 
Hardtraxx Newbie

D-block & s-te-fan - rockin ur mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 08:39 
 

Nevaro - Sickness. Kut verkeerde topic. Het is juist omgekeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:09 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz - Rockstar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis - You Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:56 
 
Hardtraxx Addict

gegarandeerd Nobody Said It Was Easy, geen slechte track, maar kapot gedraaid is er niks bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
gegarandeerd Nobody Said It Was Easy, geen slechte track, maar kapot gedraaid is er niks bij.


Is qua hardcore wel het uiterste van dit topic.

Net als Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast. Maar die is imo nog wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Acti & Jajox - Satana
Gunz for Hire - Sorrow, KOTH, Bolivia en eigenlijk zon beetje alle platen van hun behalve Storm is Coming en Bassdrum Junky xd
Crypsis - You Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vamper - Dreams
In de tijd dat ik nog niet zo lang hardstyle luisterde vond ik em wel vet, maar pas had ik d track nog eens geluisterd, maar die kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete-Ghetto
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Starting Over, Ten Feel Tall (Remix), Tonight Will Never Die, Accelerate
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Crew

Arrow schreef:
Gunz for Hire - Sorrow, Bolivia
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz - Colors
Gunz For Hire - Swagger
Digital Punk & Frequencerz - I Dont Give A Fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
B-Front & Frequencerz - Fatality
Chain Reaction - The Record Breaking
Frequencerz - Rockstar
Degos & Re-Done - This Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 21:34 
 
Hardtraxx Crew

Destination schreef:
Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
Chain Reaction - The Record Breaking
Frequencerz - Rockstar

iMark schreef:
Headhunterz - Colors
Gunz For Hire - Swagger
Digital Punk & Frequencerz - I Dont Give A Fuck

Deze ook nog yup ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Acti & Jajox - Satana
Gunz for Hire - Sorrow, KOTH, Bolivia en eigenlijk zon beetje alle platen van hun behalve Storm is Coming, Bassdrum Junky en Inside my Head xd
Crypsis - You Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Maximumraver schreef:
gegarandeerd Nobody Said It Was Easy, geen slechte track, maar kapot gedraaid is er niks bij.


Is qua hardcore wel het uiterste van dit topic.

Net als Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast. Maar die is imo nog wel geniaal.


Klopt :P

Unleash The Beast heb ik al een jaar of.. 5/6 niet meer gehoord ofzo, dus dat scheelt een hoop :P De kick is wel veel zwakker dan ik me herinner :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 23:48 
 
Hardtraxx Crew

Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
Crypsis - Break Down Low
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

Frequencerz - Bitch
Crypsis - You Know
Chain Reaction - The Record Breaking (Jason Payne edit is dan nog wel leuk om te horen)
Dikke Vette Bassplaat
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen