Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Magnetron schreef:
Citaat:
Coming Soon.....

#Achterhoeksbeuken

Afbeelding

Ben benieuwd :P


Ik had jou gesproken toch bij Theracords Celebrates Sans Souci in Friesland? Ben jij ook een achterhoeker? :D


Magnetron is een fries :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Ik had jou gesproken toch bij Theracords Celebrates Sans Souci in Friesland? Ben jij ook een achterhoeker? :D


Ja je hebt me daar gesproken maar zoals kakabeeyo zegt, ik ben fries :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 16:39 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Komt er nog een 2013 megamix van Wavolizer? ^^


Had deze vraag gemist.

We hebben dit niet gedaan omdat Pieter in de Theracords radioshow al een 2013 mix heeft gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=gD9iP7deaPo

Beetje dubbelop anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxxer

Maak kennis met de Achterhoek!

feesten/degos-re-done-present-achterhoeks-beuken-17-05-2014-de-radstake-heelweg-t42779.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Waddup met die Debt Of Blood VIP, heb ik iets gemist of is er na die teaser nooit meer iets nieuws over geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Waddup met die Debt Of Blood VIP, heb ik iets gemist of is er na die teaser nooit meer iets nieuws over geweest?

Die zal hij wel nog eventjes voor zichzelf houden...? Zo vaak treedt hij niet op, kan me voorstellen dat je zo'n plaat iets langer exclusief wil houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:26 
 

Nerazzurro93 schreef:
Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.


Dit is het Theracords topic, vind je het gek? Ik heb de onzin maar even opgeruimd, gewoon on-topic allemaal aub ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.


Dit is het Theracords topic, vind je het gek? Ik heb de onzin maar even opgeruimd, gewoon on-topic allemaal aub ;)


Apart van het domme statement van Interboy.
Ik heb me ook altijd wel afgevraagd waarom TC een apart topic heeft. Volgens mij zijn er net zo veel liefhebbers van MiM of Fusion heb ik het idee. Het is niet zo'n dusdanig druk topic dat het hele forum er op zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toendertijd was Thera nog actief lid op het forum. Sowieso zie je de andere TC artiesten ook al een stuk minder dan voorheen. Vroeger werden hier altijd wel leuke en informatieve dingen gepost en had het topic wel degelijk een meerwaarde, helaas is dit nu niet echt meer het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.


Dit is het Theracords topic, vind je het gek? Ik heb de onzin maar even opgeruimd, gewoon on-topic allemaal aub ;)


Apart van het domme statement van Interboy.
Ik heb me ook altijd wel afgevraagd waarom TC een apart topic heeft. Volgens mij zijn er net zo veel liefhebbers van MiM of Fusion heb ik het idee. Het is niet zo'n dusdanig druk topic dat het hele forum er op zit.

Thera heeft het topic nota bene zelf aangemaakt met als reden wat Rawbin dus zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah zo, ben ook nooit helemaal into TC geweest, denk dat ik dit topic gewoon over t hoofd zag telkens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:58 
 

Rawbin schreef:
Toendertijd was Thera nog actief lid op het forum. Sowieso zie je de andere TC artiesten ook al een stuk minder dan voorheen. Vroeger werden hier altijd wel leuke en informatieve dingen gepost en had het topic wel degelijk een meerwaarde, helaas is dit nu niet echt meer het geval.

Klopt ook wel, helaas. Echter hoeft het topic dan niet dusdanig vervuild te worden dat het echt helemaal nergens meer over gaat. Daar zijn andere topics voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:31 
 
Hardtraxxer

Hi allen,

We doen ons best! Niet iedereen is inderdaad nog even actief op fora. Wij beantwoorden hier graag vragen, maar posten hier bewust niet veel nieuwsitems meer. Deze komen immers ook op al onze communicatie kanalen.

Iedereen houdt dit absoluut nog in de gaten hoor :) Alleen wat minder hi-speed dan 'vroeger'. Als er discussie is doen we hier graag aan mee, maar gewoon op een wat lager tempo.

Gr. Perry
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk de andere communicatie kanalen erg oppervlakkig en het is vooral one-to-many communicatie (ook al kun je een berichtje plaatsen) in plaats van many to many zoals hier op het forum, waar iedereen gewoon 'slechts' een forumlid is. Als ik de eerste 10 pagina's van dit topic doorlees krijg ik een veel warmer gevoel bij Theracords dan dat ik 70 mensen op Facebook zie die een berichtje geliked hebben. Gelukkig voor mij wordt het nieuws meestal wel overgenomen door de mensen hier, dus mis ik niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?

Of is het mogelijk een logo te posten zodat 'we' dit zelf kunnen laten drukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind persoonlijk de andere communicatie kanalen erg oppervlakkig en het is vooral one-to-many communicatie (ook al kun je een berichtje plaatsen) in plaats van many to many zoals hier op het forum, waar iedereen gewoon 'slechts' een forumlid is. Als ik de eerste 10 pagina's van dit topic doorlees krijg ik een veel warmer gevoel bij Theracords dan dat ik 70 mensen op Facebook zie die een berichtje geliked hebben. Gelukkig voor mij wordt het nieuws meestal wel overgenomen door de mensen hier, dus mis ik niet zo veel.


Dan ben ik wel is benieuwd hoe jij denkt dat die 'andere-kanalen communicatie' wat minder oppervlakkig zou kunnen worden? Ik denk namelijk dat je bij bijvoorbeeld Facebook die one-to-many communicatie toch altijd blijft houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?


Heb gister een paar vragen gesteld aan Thera maar kreeg hier geen antwoord op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera komt dus met een album. Interesse is gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker interessant. Hoop dat er ook wat hardtrance-achtige tracks op komen zoals Ironically Unknown. Jammer dat hij met zulke tracks is gestopt, maar op een album is daar wel ruimte voor lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de meeste tracks van Thera wel dik dus album zal wel worden aangeschaft :D
Hoop dat er wat nummers opstaan in z'n oudere style
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:11 
 
Hardtraxxer

ben erg benieuwd naar de euforische plaat. wel jammer dat het nog zo lang duurt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:57 
 
Artiest

Hardtraxxer schreef:
hoebedoelje schreef:
Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?


Heb gister een paar vragen gesteld aan Thera maar kreeg hier geen antwoord op :p



Mee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel benieuwd, Thera kan me vaak wel bekoren. Al ben ik bang dat de meeste platen dit festivalseizoen al dood gedraaid worden en het in november al niets bijzonders meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wel benieuwd, Thera kan me vaak wel bekoren. Al ben ik bang dat de meeste platen dit festivalseizoen al dood gedraaid worden en het in november al niets bijzonders meer is.


Het zou inderdaad wel mooi zijn als Thera ervoor kan zorgen dat de tracks tot de album release weinig gedraaid worden, dus niet zoals bij The Spell of Sin. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
We've hit the 10.000 followers mark. Thanks to all our fans for making that happen!
To celebrate, let's give you guys a unique opportunity: we're giving our most dedicated fans the chance to become a Theracords ambassador!
Hurry up and go to www.theracords.com for all the necessary info.

Afbeelding
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen