Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

Hey,

Ben nieuw op dit forum maar organiseer jaarlijk een relatief grote chirofuif (3000man). Op deze fuif is zowel een all kinds als een harder styles tent aanwezig. In deze harder styles tent draaien vooral tekstyle dj's (vorig jaar onder andere davoodi en demoniak) en enkele hardste dj's.

Maar u is men vraag heeft een mc een grote meerwaarde op een feestje. Kom je eerder naar een hardste feestje als er een mc is, of maakt dit helemaal niets uit of toch niet zoveel?

alvast bedankt voor de antwoorden, jullie zouden mij hiermee een heel pak vooruit helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind een MC eigenlijk overbodig, praat allemaal maar door de platen heen en wat ie zegt slaat ook 9/10 nergens op. Van de MC's die ik heb meegemaakt is alleen Da Syndrome is een toevoeging, wat een held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag op geen enkel moment een MC gemist. Miss een beetje bij de aankondiging van een act. Maar hoeft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

Voor een DJ is het altijd wel fijn om een MC bij je te hebben.
Maak je een grote fout zoals door op de verkeerde knop te drukken en alles valt uit.
Helpt de MC vaak door er snel overheen te lullen.

Ligt heel vaak welke MC er staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het voegt soms wel wat toe, als ze maar niet al te veel aanwezig zijn tijdens een set. Persoonlijk hangt mijn keuze van feesten niet af van het wel of niet aanwezig zijn van een MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kale boel vaak hoor helemaal zonder. Het beste heb je er gewoon eentje die een goede aankondiging doet (als er geen intro is), een paar keer een buildup ondersteunt en z'n muil houdt tijdens climaxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffian, nuff said :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC's gaan van mij van "mwah, niet storend" tot "verdomme wat irritant". Afgelopen weekend weer geen seconde een MC gemist. Dus laat maar lekker zitten :) al zal het bij mainstream HS wel iets anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net zo als Auto drop.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Net zo als Auto drop.....


Autodrop is lekker. Een MC niet...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hangt volledig van de MC af, als je een Mc Tha Watcher hebt die elke 3 minuten "BACKTOTHEFRONTOTHEBACKTOTHE... (enzv)" gaat lopen schetteren, schiet z'n doel enorm voorbij

zolang hij weet wanneer die z'n bek moet houden vind ik het totaal niet storend ;)

het feit: wel of geen MC is voor mij in ieder geval geen reden om wel/niet naar een feest te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als een Mc niet de hele tijd onzin aan het lullen is vind ik het niet erg, het kan wel meerwaarde hebben maar dat is meestal niet zo.
Wel of geen Mc is voor mij geen reden om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik zelf draai vind ik het wel chill om een mc bij me te hebben. Op een feest heb ik eigenlijk amper in de gaten dat ie er staat (als ie z'n werk goed doet). Alleen met livesets terugluisteren is het kut maarja, dat neem ik maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome is een baas! Gebruikt meestal de mic op het juiste moment en brengt heel veel gezellige sfeer en energie naar het publiek. De rest van de MC's gaan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ruffian, nuff said :worship:

Afbeelding

Moeten ze gelijk verbannen die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het vaak totaal geen meerwaarde hebben. MC's zoals Dart ofzo zijn gewoon elke seconde schijtirritant. Laat ze maar lekker thuis. Alleen MC Da Syndrome is een eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
hangt volledig van de MC af, als je een Mc Tha Watcher hebt die elke 3 minuten "BACKTOTHEFRONTOTHEBACKTOTHE... (enzv)" gaat lopen schetteren, schiet z'n doel enorm voorbij

.


Bedoel je deze? :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
dave schreef:
Net zo als Auto drop.....


Autodrop is lekker. Een MC niet...?


....Het zou verboden moeten worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
het feit: wel of geen MC is voor mij in ieder geval geen reden om wel/niet naar een feest te gaan.

Dit, tot op zekere hoogte. Het is namelijk wel een beetje lineup afhankelijk.. Een feest met een 'mwah-lineup' met MC Dart als host wordt sneller overgeslagen dan een feest met zo'n zelfde lineup met bijv MC Justice die het feest host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Bedoel je deze? :lol:


Hahahahaha "telefoon op je bek" hoor je na 2 minuten.

Maar ik vind MC's toch wel wat toevoegen. Denk dat het toch wel kaal is ofzo als je grote evenementen zonder MC hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MC Da Syndrome, MC Justice & MC Raw en MC Ruffian zijn imo de enige goeie MC's.

DV8, Renegade enzo stoor ik me niet echt aan.

Villain, Tha Watcher, Da Mouth Of Madness en Alee zijn weer irritant imo. Villain heeft een irritante stem, Tha Watcher lult te veel en Alee en MoM met hun halve Nederlands en scheve Engels zijn ook tergend irritant.

Vooral deze man in het speciaal
Afbeelding
"
MC Raw, wat een held x3 was dat op Hellraiser en Megarave e.d.

https://www.youtube.com/watch?v=lHhZMzvCfUo&t=1m00s
Praatte af en toe wel veel maar die stem is echt rauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Er zijn weinig mc's waar ik me echt aan erger maar villain, dv8 en ruffian kan ik echt niet uitstaan, die lullen door alle breaks heen met de grootste onzin (in vaak gebrekkig engels). hup weg sfeer.

Alleen als er geen dj intro's zijn of als er om wat voor reden ook geen muziek is dan heb je er wat aan, verder vind ik het geen meerwaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Rickzel schreef:
hangt volledig van de MC af, als je een Mc Tha Watcher hebt die elke 3 minuten "BACKTOTHEFRONTOTHEBACKTOTHE... (enzv)" gaat lopen schetteren, schiet z'n doel enorm voorbij

.


Bedoel je deze? :lol:



Geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
iMark schreef:
Rickzel schreef:
hangt volledig van de MC af, als je een Mc Tha Watcher hebt die elke 3 minuten "BACKTOTHEFRONTOTHEBACKTOTHE... (enzv)" gaat lopen schetteren, schiet z'n doel enorm voorbij

.


Bedoel je deze? :lol:



Geniaal :lol:


hahaha prachtig :lol: dat is inderdaad wat ik bedoel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb helemaal niets met MC's, laat deze mensen gewoon een kaartje kopen in de zaal gaan staan en in hun eigen tijd door de muziek heen gaan schreeuwen met inhoudsloze teksten.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen