Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D

Ik heb er eentje van PEC en no-way dat 'ie hem krijgt.
Laat hem maar lekker in het uitvak gaan zitten.
Beetje juichen voor de uitclub op het thuisvak.
Hoop dat ie van de tribunes gedonderd wordt.

Hahaha rustigg. En inderdaad pec uit is vrij onrealistisch. Vitesse uit is een grotere kans op. Heb het zelf geen eens bekeken want volg voetbal niet meer zo erg. Enige wat me nog boeit is dat Ajax verliest :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
ramon038 schreef:
RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D

Ik heb er eentje van PEC en no-way dat 'ie hem krijgt.
Laat hem maar lekker in het uitvak gaan zitten.
Beetje juichen voor de uitclub op het thuisvak.
Hoop dat ie van de tribunes gedonderd wordt.

Hahaha rustigg. En inderdaad pec uit is vrij onrealistisch. Vitesse uit is een grotere kans op. Heb het zelf geen eens bekeken want volg voetbal niet meer zo erg. Enige wat me nog boeit is dat Ajax verliest :evil:


dus, wanneer en waar gaan we vechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
ramon038 schreef:
RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D

Ik heb er eentje van PEC en no-way dat 'ie hem krijgt.
Laat hem maar lekker in het uitvak gaan zitten.
Beetje juichen voor de uitclub op het thuisvak.
Hoop dat ie van de tribunes gedonderd wordt.

Hahaha rustigg. En inderdaad pec uit is vrij onrealistisch. Vitesse uit is een grotere kans op. Heb het zelf geen eens bekeken want volg voetbal niet meer zo erg. Enige wat me nog boeit is dat Ajax verliest :evil:

Wanneer de haat naar een andere club groter is dan de liefde voor je eigen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vroeger fanatiek AZ fan maar die gevoelens zijn een beetje vertroebeld doordat ik nu veel naar hardstyle feesten ga en daar een gevoel bij heb gecreeerd. Heel raar maar hierdoor vergelijk ik de scene altijd met een voetbalclub xd. Dus nu het me allemaal niet zo heel veel meer boeit, blijf ik t wel leuk vinden als Ajax faalt omdat die Ajax haat er wel met de paplepel is ingeschoten bij de club en thuis haha. En btw nog nooit van mijn leven gevochten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Iemand hier die een clubcard heeft voor PEC Zwolle of Vitesse en bereid is deze uit te lenen? Een vriend van me wilt heel graag naar de wedstrijden tegen Feyenoord aangezien dit potentiële kampioenswedstrijden zijn :D

Man o man afgelopen zondag zaten er zo verschrikkelijk veel Feyenoord fans in het stadion op plekken die bestemd zijn voor supporters van Heerenveen. Genoeg lui die alleen maar intimideren ipv 'verstandig' blijven zitten en naar die pot zitten te kijken. Resulteerde uiteraard in een paar opstootjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Man o man afgelopen zondag zaten er zo verschrikkelijk veel Feyenoord fans in het stadion op plekken die bestemd zijn voor supporters van Heerenveen.


Maar anders zouden die plekken leeg zijn, is ook niet wat je als club wilt lijkt me. Mooiste zouden zijn een extra groot uitvak d.m.v. een rij stewards zoals je ook vaak in Engeland ziet. Bij NEC-uit is dit ook al gedaan en uitstekend zonder incidenten verlopen. Probleem is alleen dat je vaak seizoenkaarthouders naast het uitvak hebt die niet zomaar voor een wedstrijd willen verkassen naar een ander vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Faalhaas schreef:
Man o man afgelopen zondag zaten er zo verschrikkelijk veel Feyenoord fans in het stadion op plekken die bestemd zijn voor supporters van Heerenveen.


Maar anders zouden die plekken leeg zijn, is ook niet wat je als club wilt lijkt me. Mooiste zouden zijn een extra groot uitvak d.m.v. een rij stewards zoals je ook vaak in Engeland ziet. Bij NEC-uit is dit ook al gedaan en uitstekend zonder incidenten verlopen. Probleem is alleen dat je vaak seizoenkaarthouders naast het uitvak hebt die niet zomaar voor een wedstrijd willen verkassen naar een ander vak.

Ja, 100% eens. Zo'n uitgebreid vak zou best een oplossing kunnen zijn. Normaal heb ik er ook niet echt moeite mee dat er fans van de tegenstander verdwaald in het stadion zitten (moet ook kunnen in Hveen :P ) maar het bracht afgelopen zondag een vrij onprettige sfeer met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ze zich rustig houden, en niet uitbundig gaan juichen of provoceren vind ik het nog niet eens zo erg. Als ze dan gaan uitdagen, wat waarschijnlijk vorig jaar gebeurde bij Willem II uit, moeten ze niet verbaasd reageren als ze over de reling worden geworpen. Ergste vond ik nog alle media die er schande van spraken dat Willem II supporters zo iets doen, en dat de leiding van de club dit niet verwachtte. Nou lekker naïef hoor mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Feyenoord had je ook allang in de gracht gelegen waarschijnlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bij Feyenoord had je ook allang in de gracht gelegen waarschijnlijk. :P

Dat is best knap. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
MelvinFR schreef:
Bij Feyenoord had je ook allang in de gracht gelegen waarschijnlijk. :P

Dat is best knap. :lol: :lol:



De Kuip heeft ook een gracht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow shit ja. :x Dacht dat je daar wel direct bij de boarding zit, maar dat is volgens mij alleen nog in Engeland in de oudere stadions.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

En nu weer vragen in plaats van dat #&%&$ voetbal :list:

http://hardtraxx.nl/forum/off-topic/eredivisietopic-wedstrijden-transfers-en-randzaken-t18192-6650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het in België niet verboden om met je telefoon achter het stuur bezig te zijn? Mandy is altijd drukker met filmen achter het stuur dan met autorijden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn voetbalsupporters toch achterlijke wezens... echt dat hele hooligan gedoe vind ik de allerdomste hobby die ik maar kan bedenken.

Ik ga nog liever een avond op stap met de allergrootste mondkap raw soldiers dan met een stel overdreven voetbalsupporters

edit: oke een vraag

Waarom zijn voetbalsupporters/hooligans zo achterlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Is het in België niet verboden om met je telefoon achter het stuur bezig te zijn? Mandy is altijd drukker met filmen achter het stuur dan met autorijden :/


Let eerst maar eens op je vriendin die achter het stuur zit i.p.v. anderen. Die moet zelf ook nog een hoop leren. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat zijn voetbalsupporters toch achterlijke wezens... echt dat hele hooligan gedoe vind ik de allerdomste hobby die ik maar kan bedenken.

Ik ga nog liever een avond op stap met de allergrootste mondkap raw soldiers dan met een stel overdreven voetbalsupporters

edit: oke een vraag

Waarom zijn voetbalsupporters/hooligans zo achterlijk?

Nou ben ik zelf ook voetbalsupporter, maar respecteer het ook als je voor een andere club bent. En of dat nu PSV, Ajax of Feyenoord is maakt me nog niet eens zo heel veel uit. Maar als ik kijk op wat voor personen jij doelt, zijn dat ten eerste, meestal niet de meest snuggere. En ze willen maar niet begrijpen dat er meer is dan hun eigen club. Alles buiten hun eigen club is kut en moet kapot. Maar alles heeft verband met het eerste natuurlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een stuk van Daniël Arends xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je weet wat voor types ik bedoel, ik hou ook van voetbal en ik kijk er graag naar

Maar ik hoorde laatst dat er vroeger mensen waren die op hardcore feesten een vlag met een afbeelding van hun club neer legden, en iedereen die er per ongeluk over heen liep kreeg tikken.

Dat is het volk wat ik bedoel, de mensen die link worden als ze iemand met een shirt zien van een concurrerende club. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar artieste die lekker lompe muziek maken, op een wat lager bpm. Iemand suggesties?

Een beetja a la:


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synaptic Memories
Mindustries
Fracture 4
Micromakine
Ghost In The Machine
Dep Affect
Embrionyc
Rude Awakening
Peaky Pounder
Tymon

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier kan ik altijd wel van genieten

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Synaptic Memories
Mindustries
Fracture 4
Micromakine
Ghost In The Machine
Dep Affect
Embrionyc
Rude Awakening
Peaky Pounder
Tymon


Stel je eens een festivalstage voor met deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Stel je eens een festivalstage voor met deze line-up.


Daar zou ik grof geld voor neerleggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Synaptic Memories
Mindustries
Fracture 4
Micromakine
Ghost In The Machine
Dep Affect
Embrionyc
Rude Awakening
Peaky Pounder
Tymon


Micromakine staat wel heel misplaatst in dit lijstje :P En Tymon tegenwoordig eigenlijk ook. Densha Crisis, The Relic en Strange Arrival zou ik er wel aan willen toevoegen. Qua ouder werk kun je nog naar TOA (zie de Scenocide albums), N-Vitral en Sei2ure kijken

Ik verwijs graag door naar deze set :P
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic