Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Waarom is het offtopic topic gesloten en moeten we hier verder? Hier mogen we nog alleen over het onderwerp praten :/ geen slowchat/onzin...


Vind dit een goede zaak hoor, heel hardtraxx zat vol met die drugsbullshit. Nu lekker 1 topic waar je gewoon vragen en info kan neerplempen zonder al die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar nu krijg je dus 1 topic waar iedereen neer gaat zetten hoeveel zin die heeft in de volgende keer gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Waarom is het offtopic topic gesloten en moeten we hier verder? Hier mogen we nog alleen over het onderwerp praten :/ geen slowchat/onzin...

Voor onzin kan je terecht op Partyflock ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Hoofdcoach schreef:
Waarom is het offtopic topic gesloten en moeten we hier verder? Hier mogen we nog alleen over het onderwerp praten :/ geen slowchat/onzin...


Vind dit een goede zaak hoor, heel hardtraxx zat vol met die drugsbullshit. Nu lekker 1 topic waar je gewoon vragen en info kan neerplempen zonder al die onzin.


Dat dus. Ontopic. :)

En Mol beheert dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies, die onzin gaat worden verwijderd. Als je echt wil chatten over drugs dan kan je terecht op Partyflock en sites als drugsforum. Dit topic is bedoeld om mensen te helpen en problemen te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Mol schreef:
Precies, die onzin gaat worden verwijderd. Als je echt wil chatten over drugs dan kan je terecht op Partyflock en sites als drugsforum. Dit topic is bedoeld om mensen te helpen en problemen te voorkomen.

Dat snap ik ook, maar is het dan dus niet toegestaan om te chatten over drugs? Als dit topic bedoeld is om ''mensen te helpen en problemen te voorkomen'', waarom dan niet een forum voor mensen die er gewoon over willen praten ipv hulp derbij?
Tis maar een suggestie :innocent:

Dit dus. Vind het maar een vage bedoeling zo. :/

Om mezelf even duidelijker te maken. Nu is er dus geen enkele plek meer waar je over je weekend kan vertellen, waar je over je planning kan vertellen of iets in die trent. Want hier moet het informatief blijven en worden posts verwijderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Om mezelf even duidelijker te maken. Nu is er dus geen enkele plek meer waar je over je weekend kan vertellen, waar je over je planning kan vertellen of iets in die trent. Want hier moet het informatief blijven en worden posts verwijderd...


Want dat moest je allemaaaal kwijt in het drugs topic? Zijn zat plekken waar je over je weekend kan vertellen.

@Mol: verslaafd aan een drugstopic, kan dat ook?

Laat ik nogmaals even duidelijk zijn: ontopic hier. Punt.

Mol richt dit topic in, dus aan hem wat ie liever wel en niet heeft. Misschien dat ie daar wat duidelijker in kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:01 
 

ik voorzie problemen...

Er kijk meer mensen in Algemeen dan Off-Topic, waaronder misschien bekenden? laat ons lekker kletsen in Off-Topic waar we onze gein kunnen toevoegen en onze verhalen kwijt kunnen voor dat selecte groepje gebruikers/lezers

OT:
Amfetamine, al 17 jaar lang, als medicijn...
Alcohol natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus ik mag hier nu vertellen wat ik maar wil?
Dacht dat het offtopic gedeelte daarvoor bestemd was
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit topic mogen we dus niet meer spammen? :cry:

Vanaf nu serieus over drugs praten dus.. :P Wel beetje saaier ja zoals iedereen al zegt.. Off-topic was een prima plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:
Om mezelf even duidelijker te maken. Nu is er dus geen enkele plek meer waar je over je weekend kan vertellen, waar je over je planning kan vertellen of iets in die trent. Want hier moet het informatief blijven en worden posts verwijderd...


Want dat moest je allemaaaal kwijt in het drugs topic? Zijn zat plekken waar je over je weekend kan vertellen.


Nou, ik ga bijvoorbeeld o.a. niet in het zevertopic zeggen: "Afgelopen dinsdag heb ik 4 Fast Forwards geslikt. En op een gegeven moment begon ik keihard te hallucineren. Fast Forwards zijn dus echt de shizzle!"

Kom op, dat past daar niet, dat past hier niet, dat past in off-topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaa ik snap zelf ook niet, wat de moeite is om het Off topic gedeelte open te houden. Niemand had daar wat te klagen, niemand had er problemen mee. En daardoor blijft onzinnige drugspraat offtopic ipv van in het Advies gedeelte.
Zelf heb ik er geen problemen mee, want ben laatste tijd niet zo heel actief meer in het offtopic. Maar dit zal wel problemen opleveren waarschijnlijk.

OT: MOL perfect samengestelde info :thumbup: Heb het aandachtig doorgelezen en ook me ouders hebben het gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit topic een goed idee, gewoon alleen informatie en andere belangrijke dingen over drugs. Snap alleen niet waarom het drugs topic in off-topic gesloten is. We hebben nu dus eigenlijk een verbod om op HT over drugs te praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jaa ik snap zelf ook niet, wat de moeite is om het Off topic gedeelte open te houden. Niemand had daar wat te klagen, niemand had er problemen mee. En daardoor blijft onzinnige drugspraat offtopic ipv van in het Advies gedeelte.
Zelf heb ik er geen problemen mee, want ben laatste tijd niet zo heel actief meer in het offtopic. Maar dit zal wel problemen opleveren waarschijnlijk.

OT: MOL perfect samengestelde info :thumbup: Heb het aandachtig doorgelezen en ook me ouders hebben het gelezen ;)

Achja, ik snap ook niet waarom het offtopic gedeelte nu dicht moest, maarja.
Maakt mij iig niet zoveel uit meer...

Succes met het onderhouden van dit topic heren :thumbup:
Ik steek in ieder geval geen tijd er meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa ik snap zelf ook niet, wat de moeite is om het Off topic gedeelte open te houden. Niemand had daar wat te klagen, niemand had er problemen mee. En daardoor blijft onzinnige drugspraat offtopic ipv van in het Advies gedeelte.
Zelf heb ik er geen problemen mee, want ben laatste tijd niet zo heel actief meer in het offtopic. Maar dit zal wel problemen opleveren waarschijnlijk.

OT: MOL perfect samengestelde info :thumbup: Heb het aandachtig doorgelezen en ook me ouders hebben het gelezen ;)

Achja, ik snap ook niet waarom het offtopic gedeelte nu dicht moest, maarja.
Maakt mij iig niet zoveel uit meer...

Succes met het onderhouden van dit topic heren :thumbup:
Ik steek in ieder geval geen tijd er meer in.


Let's go PF! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa ik snap zelf ook niet, wat de moeite is om het Off topic gedeelte open te houden. Niemand had daar wat te klagen, niemand had er problemen mee. En daardoor blijft onzinnige drugspraat offtopic ipv van in het Advies gedeelte.
Zelf heb ik er geen problemen mee, want ben laatste tijd niet zo heel actief meer in het offtopic. Maar dit zal wel problemen opleveren waarschijnlijk.

OT: MOL perfect samengestelde info :thumbup: Heb het aandachtig doorgelezen en ook me ouders hebben het gelezen ;)

Achja, ik snap ook niet waarom het offtopic gedeelte nu dicht moest, maarja.
Maakt mij iig niet zoveel uit meer...

Succes met het onderhouden van dit topic heren :thumbup:
Ik steek in ieder geval geen tijd er meer in.


Let's go PF!

Daar zit ik sowieso al, al zit ik er niet voor mijn drugsgebruik zoals ik hier daar ook niet voor zit.
Als ik iets over drugs wil weten, raadpleeg ik gewoon mijn hersens.
Die weten namelijk genoeg over dit onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat alle verhalen over jullie eigen drugsgebruik er toe kunnen leiden dat anderen dit gaan overnemen.
Als jij 4 FF's wil nemen en er van gaat hallucineren (wat betekent dat je hersenschade op loopt),
dan moet je dat zelf weten. Maar het leidt er misschien toe dat anderen, minder ervaren gebruikers, dit gaan zien als normaal en dit zelf ook gaan doen, met alle gevolgen van dien.

Mensen halen ook het voorlichtingstopic en het chat-topic door elkaar denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Omdat alle verhalen over jullie eigen drugsgebruik er toe kunnen leiden dat anderen dit gaan overnemen.
Als jij 4 FF's wil nemen en er van gaat hallucineren (wat betekent dat je hersenschade op loopt),
dan moet je dat zelf weten. Maar het leidt er misschien toe dat anderen, minder ervaren gebruikers, dit gaan zien als normaal en dit zelf ook gaan doen, met alle gevolgen van dien.

Mensen halen ook het voorlichtingstopic en het chat-topic door elkaar denk ik zo.

Als je het nu over mij hebt, zit je fout maat.
Ik ontmoedig dat soort zaken juist, als je even vlug laatste paar pagina's van het andere drugstopic door leest.
Het is echter mensen hun eigen keuze of zij dit doen en als je verder door leest, zie je dat mensen dit doen terwijl ze genoeg van de schade afweten.

Ik hoop ook zo dat die reactie niet aan mij gericht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woehoe! Drugspost 100!

Ow wacht, dit kan hier niet, is geen offtopic.

Uh dan ff ontopic:

Er is de afgelopen week een bericht online gekomen dat XTC je hersenen laat krimpen! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij was ook niet aan jou gericht maar in z'n algemeenheid. Ik zie gewoon veel posts waar in mensen hun verhalen dumpen die eigenlijk te ver gaan. Iedereen gaat een keer te ver dat is waar. Maar er zijn ook genoeg mensen die systematisch over de grens gaan en dit ook online zetten. Dit vind ik niet verstandig.
Jullie kunnen allemaal posten dat jullie het kut vinden en dat het niet waar is, maar dit is hoe ik het zie.

Ik zie ook dat het topic weer geopend is, ik wens jullie er veel plezier in, ik vind het ook een leuk topic, daar niet van. Maar denk goed na over wat je post omdat je mensen misschien het verkeerde beeld kan geven en ze zo een nare ervaring kan geven, dat is het enige wat ik vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die niet zonder een topic kunnen waarin ze de hele dag maar ouwehoeren over drugs.
Maak lekker een acountje aan op http://www.drugsforum.nl/

Deze site is voor de Harder Styles en 1 topic over drugs is toch meer dan genoeg. Buiten dat om kan je toch gewoon allemaal je msn aan elkaar geven? Zijn zelfs hele groepsgesprekken mogelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:19 
 

Vette onzin dit.
Je hebt toch ook Wist je dat offtopic enzo waarom zou drugs daar niet mogen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Omdat alle verhalen over jullie eigen drugsgebruik er toe kunnen leiden dat anderen dit gaan overnemen.
Als jij 4 FF's wil nemen en er van gaat hallucineren (wat betekent dat je hersenschade op loopt),
dan moet je dat zelf weten. Maar het leidt er misschien toe dat anderen, minder ervaren gebruikers, dit gaan zien als normaal en dit zelf ook gaan doen, met alle gevolgen van dien.

Mensen halen ook het voorlichtingstopic en het chat-topic door elkaar denk ik zo.


Je snapt toch wel dat het een voorbeel was en dat dat niet echt gebeurd is? ;) En als mensen het als normaal zien, dan is dat hun fout en niet die van de poster. Ik heb ik het verleden ook wel eens reports hier neergezet, maar inmiddels heb ik daar van afgezien om die hier te posten, ook met de redenen die jij noemt. Maar altijd zeg ik erbij dat als het hoog gedosseerd is, dat het fout is en niet verstandig. Het is niet mijn probleem als mensen niet tussen de regeltjes door kunnen lezen ;)

Oxbow schreef:
Voor de mensen die niet zonder een topic kunnen waarin ze de hele dag maar ouwehoeren over drugs.
Maak lekker een acountje aan op http://www.drugsforum.nl/

Deze site is voor de Harder Styles en 1 topic over drugs is toch meer dan genoeg. Buiten dat om kan je toch gewoon allemaal je msn aan elkaar geven? Zijn zelfs hele groepsgesprekken mogelijk!


Het is .info. En als jij je er aan ergert, dan kijk je toch niet in deze topics. Wat een gezever ook weer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Hij was ook niet aan jou gericht maar in z'n algemeenheid. Ik zie gewoon veel posts waar in mensen hun verhalen dumpen die eigenlijk te ver gaan. Iedereen gaat een keer te ver dat is waar. Maar er zijn ook genoeg mensen die systematisch over de grens gaan en dit ook online zetten. Dit vind ik niet verstandig.
Jullie kunnen allemaal posten dat jullie het kut vinden en dat het niet waar is, maar dit is hoe ik het zie.

Ik zie ook dat het topic weer geopend is, ik wens jullie er veel plezier in, ik vind het ook een leuk topic, daar niet van. Maar denk goed na over wat je post omdat je mensen misschien het verkeerde beeld kan geven en ze zo een nare ervaring kan geven, dat is het enige wat ik vraag.

Gelukkig :thumbup:
Naja, als je oud en wijs genoeg bent om drugs te gebruiken, ben je ook oud en wijs genoeg dergelijke gevolgen en dergelijke gebruik te kunnen accepteren.
Sowieos is het een feit dat ieder drugsgebruik niet zonder risico is.
Ik zal echter niet meer dit topic bevuilen met mijn morele praat over drugsgebruik :cool:
Oxbow schreef:
Voor de mensen die niet zonder een topic kunnen waarin ze de hele dag maar ouwehoeren over drugs.
Maak lekker een acountje aan op http://www.drugsforum.nl/

Deze site is voor de Harder Styles en 1 topic over drugs is toch meer dan genoeg. Buiten dat om kan je toch gewoon allemaal je msn aan elkaar geven? Zijn zelfs hele groepsgesprekken mogelijk!

Bekrompen geestje :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is dus een klote instelling Chukkels. Dat is net als een maat die teveel drugs heeft gehad aan z'n lot overlaten.
Jullie vergeten dat er ook mensen zijn die erg weinig hersens hebben of ze nauwelijks gebruiken.
Drugs is geen speelgoed en als ze dergelijke verhalen lezen breng je ze echt op verkeerde ideeen.

Normaliter deel ik jullie opvatting dat het eigen risico is, maar met drugsgebruik vind ik dat niet.
Het risico dat je je leven verneukt is te groot.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic