Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alcohol: Niet meer. Vroeger extreem veel gezopen, tot comazuipen aan toe. Ging door tot aan de grens en had gigantische katers. Maar ik dronk alleen in het weekend of tijdens uitgaan. Sinds ik terug ben van weer een zuipvakantie met m'n vrienden besloot ik dat het genoeg was en wilde ik veiligeer en gezonder gaan leven. Mede door X-gebruik heb ik besloten dat 1 van de 2 uit m'n leven moest verdwijnen. En dat is dus alcohol geworden. Sindsdien nog maar 3x dronken geweest (en dat was van zeker niet meer dan 10 biertjes) en ik was van plan om tijdens de viering van Ajax dronken te worden, maar mijn verstand en lichaam vonden het na anderhalf biertjes wel genoeg. Kan dus officieel zeggen dat ik afgekicked ben, hoewel het eigenlijk alleen maar zuipen om te zuipen was bij mij en niet omdat ik het lekker vond xd
Cafeïne: 1 of 2 bakkies koffie drink ik op sommige dagen wel (zeker niet elke dag) en heel sporadisch Energy Drink of Energy Shot (vooral met nuchtere feestjes).
Tabak: Ik rook me de tyfus. Soms wel pakje per dag. Op feesten rook ik juist minder. Na het festivalseizoen ga ik mijn eerste serieuze poging ooit doen om vast te stoppen.
Cannabis (Hasj/Wiet) Vroeger op de middelbare school redelijk vaak gedaan. Ermee gestopt toen het op school uit de hand liep en een maat van me bijna nokkie ging. Opende mijn wereld. Heb afgelopen bevrijdingsfestival voor het eerst sinds enorm lange tijd weer eens gedaan, maar het hoeft van mij niet. Vind er niet veel aan. Begon trouwens eerder met blowen dan met roken.
XTC (MDMA) My love! Heerlijke drug, zeker 1 van mijn favorieten. Afgelopen tijd alleen wel te veel van gebruikt. Stop ingelast tot aan eind juni.
Speed Heerlijk, maar toch wel overbodig. Heb vaak genoeg aan mezelf bewezen dat ik het niet nodig heb om vol te houden, eerder om geen spierpijn te voelen.
Mephedrone: Mijn favoriete drug tot nu toe. Heerlijk spul, alleen iets te snel uitgewerkt. Maar niks overtreft het gevoel tijdens de piek van deze geniale drug.
2C-B: Heerlijk spul, en dit is typisch een drug die je wel wat vaker zou kunnen gaan gebruiken. Daar schuilt het gevaar in, evenals het feit dat je makkelijk kan overdoseren. Je hebt immers heel weinig nodig. Mijn favoriete tripmiddel.
LSD: 2x nu echt genomen en ik ben er wel positief over, maar het duurt mij net even wat te lang. Zal vast nog wel een keer genomen worden, maar goed. Ik geef de voorkeur aan 2C-B.
Paddo's: Nog nooit gehad en had het aan een maat beloofd dat ik het een keer met hem zou nemen, dus het zal vast wel komen. Maar eigenlijk hoeft het van mij niet persee. Als hij wil, doe ik wel mee, zo niet, zal ik er niet minder om slapen.
GHB, Coke & Heroïne Nog nooit gebruikt en zeker niet van plan. Totaal geen behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:55 
 

Vallen truffels ook onder Paddo's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Vallen truffels ook onder Paddo's?


Denk et niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:58 
 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Vallen truffels ook onder Paddo's?


Denk et niet :P

Waarom niet? Truffels zijn toch onvolgroeide paddo's? Of zit ik hiermee helemaal fout?
EDIT: en in truffels zit dezelfde werkzame stof als paddo's (psilocybine).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar: droog je minder uit als je zo lang mogelijk je urine binnen houdt met alcohol drinken?


Het grootste probleem is ook het ontrekken van vocht van je hersenen, dit zorgt ook voor de kater de dag nadien. Wil je verstandig drinken wissel dan geregeld om met wat fris of een watertje (best om en om, maar als je om de paar biertjes een water drinkt is het uiteraard ook al stukken beter). Dat ga je ook merken aan je kater die veel minder is of geheel weg blijft. ;)


Chukkels schreef:
2C-B: Heerlijk spul, en dit is typisch een drug die je wel wat vaker zou kunnen gaan gebruiken. Daar schuilt het gevaar in, evenals het feit dat je makkelijk kan overdoseren. Je hebt immers heel weinig nodig. Mijn favoriete tripmiddel.


Overdoseren met 2c-b is echt niet zo eenvoudig, tenminste niet met een weegschaaltje. Een dosis van meer als het dubbele (40a50mg) van een normale gebruikersdosis (20a25mg) gaat je niets naar aan overhouden. Ook relatief gezien vrij veilig om regelmatig te gebruiken, ken zat mensen die verschillende keren per maand aan de 2c's zitten, zelf vind ik het leuk voor af en toe (zeker niet vaker als eens per maand, gemiddeld 1x om de paar maanden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:38 
 
Artiest

Wiste je dat veel mensen uberhaupt al uitgedroogd zijn dagelijks, vrijwel iedereen drinkt te weinig.
Je moet liters water naar binnen werken, zeker bij het uit gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wiste je dat veel mensen uberhaupt al uitgedroogd zijn dagelijks, vrijwel iedereen drinkt te weinig.
Je moet liters water naar binnen werken, zeker bij het uit gaan!


True, maar niet als je andere substanties gebruikt toch omdat je dan een watervergiftiging krijgt doordat je niet naar de wc kunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:46 
 
Artiest

Markos schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wiste je dat veel mensen uberhaupt al uitgedroogd zijn dagelijks, vrijwel iedereen drinkt te weinig.
Je moet liters water naar binnen werken, zeker bij het uit gaan!


True, maar niet als je andere substanties gebruikt toch omdat je dan een watervergiftiging krijgt doordat je niet naar de wc kunt?


Watervergiftiging komt pas voor bij grote hoeveelheden water in weinig tijd, je hoeft niet 3 liter binnen 2 uur acterover te tikken, maar je moet gewoon goed drinken.
Het is zo dat als je dorst hebt het in feite al te laat is, zodra je dorst hebt is je lichaam namelijk al uitgedroogt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
2C-B: Heerlijk spul, en dit is typisch een drug die je wel wat vaker zou kunnen gaan gebruiken. Daar schuilt het gevaar in, evenals het feit dat je makkelijk kan overdoseren. Je hebt immers heel weinig nodig. Mijn favoriete tripmiddel.


Overdoseren met 2c-b is echt niet zo eenvoudig, tenminste niet met een weegschaaltje. Een dosis van meer als het dubbele (40a50mg) van een normale gebruikersdosis (20a25mg) gaat je niets naar aan overhouden. Ook relatief gezien vrij veilig om regelmatig te gebruiken, ken zat mensen die verschillende keren per maand aan de 2c's zitten, zelf vind ik het leuk voor af en toe (zeker niet vaker als eens per maand, gemiddeld 1x om de paar maanden)


Heb je een punt in, maar ik bedoelde eigenlijk ook dat een beetje meer je trip een stuk harder maakt. Voor mij is dat niet zo'n groot probleem, maar ik kan me voorstellen dat zeker bij een eerste keer 5 tot 10mg meer of minder een wereld van verschil maakt en een ongewenst effect kan hebben. Zeker als je geen weegschaaltje hebt, moet je oppassen. Of je moet een Olijfboompje bij je hebben, dan zit je altijd wel veilig met doseren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

Watervergiftiging komt pas voor bij grote hoeveelheden water in weinig tijd, je hoeft niet 3 liter binnen 2 uur acterover te tikken, maar je moet gewoon goed drinken.
Het is zo dat als je dorst hebt het in feite al te laat is, zodra je dorst hebt is je lichaam namelijk al uitgedroogt.

Met XTC of speed heb je constant een droge mond. Dat kan misleidend zijn ;)

Dus in die gevallen gewoon 2 glazen per uur drinken en als je extreem veel zweet misschien iets meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wiste je dat veel mensen uberhaupt al uitgedroogd zijn dagelijks, vrijwel iedereen drinkt te weinig.
Je moet liters water naar binnen werken, zeker bij het uit gaan!


Klopt! Als ik op een feest sta ga ik helemaal los en ik zweet als een gek. Ik drink meestal de hele avond door water. En als ik echt de hele nacht sta te feesten, hoef ik geen 1x naar de wc :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wiste je dat veel mensen uberhaupt al uitgedroogd zijn dagelijks, vrijwel iedereen drinkt te weinig.
Je moet liters water naar binnen werken, zeker bij het uit gaan!


Klopt! Als ik op een feest sta ga ik helemaal los en ik zweet als een gek. Ik drink meestal de hele avond door water. En als ik echt de hele nacht sta te feesten, hoef ik geen 1x naar de wc :oh:


Herkenbaar. Ik ga zelf ook bijna nooit naar de wc op feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:20 
 
Artiest

Ik ook niet, maar eenmaal thuis is het eerste bezoek wat ik breng een bezoek bij humpie dumpie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
2C-B: Heerlijk spul, en dit is typisch een drug die je wel wat vaker zou kunnen gaan gebruiken. Daar schuilt het gevaar in, evenals het feit dat je makkelijk kan overdoseren. Je hebt immers heel weinig nodig. Mijn favoriete tripmiddel.


Overdoseren met 2c-b is echt niet zo eenvoudig, tenminste niet met een weegschaaltje. Een dosis van meer als het dubbele (40a50mg) van een normale gebruikersdosis (20a25mg) gaat je niets naar aan overhouden. Ook relatief gezien vrij veilig om regelmatig te gebruiken, ken zat mensen die verschillende keren per maand aan de 2c's zitten, zelf vind ik het leuk voor af en toe (zeker niet vaker als eens per maand, gemiddeld 1x om de paar maanden)


Heb je een punt in, maar ik bedoelde eigenlijk ook dat een beetje meer je trip een stuk harder maakt. Voor mij is dat niet zo'n groot probleem, maar ik kan me voorstellen dat zeker bij een eerste keer 5 tot 10mg meer of minder een wereld van verschil maakt en een ongewenst effect kan hebben. Zeker als je geen weegschaaltje hebt, moet je oppassen. Of je moet een Olijfboompje bij je hebben, dan zit je altijd wel veilig met doseren :lol:

Nou nou nou xd
Ik ben soms iets te voorzichtig ja, maar het is beter dan dat je in een keer voor pampus ligt hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Vallen truffels ook onder Paddo's?


Denk et niet :P

Waarom niet? Truffels zijn toch onvolgroeide paddo's? Of zit ik hiermee helemaal fout?
EDIT: en in truffels zit dezelfde werkzame stof als paddo's (psilocybine).


Truffels zijn nog te krijgen in de smartshop en paddo's niet. Groot verschil vond ik ook dat je van truffels gewoon enorm dom wordt. Je voelt je net een klein kind dat alles voor de eerste keer ziet en als iemand iets normaals vertelt snap je er de balle van. Paddo's zijn veel meer een middel om een ''reis'' mee te maken. Je komt meer in je onderbewuste en ondekt dingen die je nog zo bedacht of gevoelt hebt. Met paddo's heb je ook meer last van naschokken die ook na volledige uitwerking nog af en toe bovenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:54 
 

dawasiknie schreef:
Cafeïne - Veruit de minst interessante drug, tenminste pure cafeïne heb ik nog nooit geprobeerd,

Werkt voor geen meter, is gewoon troep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha het werkt wel maar het is zo uitgewerkt en daarna ben je kapot.
Als je speed gewend ben is het niet echt veel aan en niet de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:01 
 

Ik merkte er niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan had je geen goeie waarschijnlijk en/of niet genoeg genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Josh-T schreef:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar: droog je minder uit als je zo lang mogelijk je urine binnen houdt met alcohol drinken?


Het grootste probleem is ook het ontrekken van vocht van je hersenen, dit zorgt ook voor de kater de dag nadien. Wil je verstandig drinken wissel dan geregeld om met wat fris of een watertje (best om en om, maar als je om de paar biertjes een water drinkt is het uiteraard ook al stukken beter). Dat ga je ook merken aan je kater die veel minder is of geheel weg blijft. ;)



Oké thanks, de kater is bij mij het probleem niet, alleen een droge mond vind ik zo vervelend, zal eens een keer proberen een Fanta of Cola tussendoor te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Antwoord op de poll: 1 t/m 7 met uitzondering van 6. Normaal ben ik nooit zo van de drugs maar er zijn meerdere dingen die ik maar 1 keer heb geprobeerd.. Alcohol en caffeïne gebruik ik nog wel eens, MDMA zelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha het werkt wel maar het is zo uitgewerkt en daarna ben je kapot.
Als je speed gewend ben is het niet echt veel aan en niet de moeite waard.

Klopt. En als je ietsje te veel binnen hebt ga je je er ontzettend klote door voelen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Mol schreef:
Haha het werkt wel maar het is zo uitgewerkt en daarna ben je kapot.
Als je speed gewend ben is het niet echt veel aan en niet de moeite waard.

Klopt. En als je ietsje te veel binnen hebt ga je je er ontzettend klote door voelen :/

Lote door voelen?
Ik voel mij er alleen moe door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je echt teveel neemt, voel je je zo moe en futloos dat je je gewoon kut voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is het offtopic topic gesloten en moeten we hier verder? Hier mogen we nog alleen over het onderwerp praten :/ geen slowchat/onzin...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic