Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Alchohol en cafeïne, voor de rest niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook geen paddo's en LSD in de lijst? Behoren toch ook wel tot de 'basislijst' drugs toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alcohol: Wekelijks 5-15 biertjes, verschilt heel erg, soms 20, soms 0.

Hasj/Wiet: Eens in de 2,5 week ongeveer, ook dit varieert.

Verder vrijwel niks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ook geen paddo's en LSD in de lijst? Behoren toch ook wel tot de 'basislijst' drugs toch?


Vind dat lachgas, truffels en Mephedrone er opzich ook wel bij kunnen. Ook al worden die een stuk minder gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ook geen paddo's en LSD in de lijst? Behoren toch ook wel tot de 'basislijst' drugs toch?


LSD en Paddo's in de basislijst? :P Paddo's oke maar LSD?
Ik zal cannabis nog even toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nur Alcohol. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
PNXRMX schreef:
Ook geen paddo's en LSD in de lijst? Behoren toch ook wel tot de 'basislijst' drugs toch?


LSD en Paddo's in de basislijst? :P Paddo's oke maar LSD?
Ik zal cannabis nog even toevoegen.


Ik vind LSD, 2CB, etc veel normaler als coke gebruik :$ Maar dat ligt meer aan mij als de gemiddelde bevolking haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:57 
 

Lyst schreef:
Nur Alcohol. :)

Ook nog nooit 1 trekje van een sigaret geprobeerd of koffie gedronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alcoholist :P
Cafeïne
Tabak (Gestopt)
Cannabis (Hasj/Wiet) (Nu bijna niet meer)
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geen sigaret inderdaad, 1 kopje koffie (vond ik niet zo bijzonder en ik heb een hekel warme drank, ik brand mijn mond er altijd aan xd ) en ik lust geen Cola :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict

POLL: Alles gebruikt wat in de lijst staat, behalve GHB (overigens niks om trots op te zijn of zo).

ON: Vraagje, ik zie iets staan over hoofdpijn bij tabak. Kan dit enkel voorkomen wanneer
de hoeveelheid Nicotine afneemt? Ik krijg namelijk wel eens hoofdpijn wanneer ik het combineer
met Alcohol of Cafeïne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nur Alcohol. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
POLL: Alles gebruikt wat in de lijst staat, behalve GHB (overigens niks om trots op te zijn of zo).

ON: Vraagje, ik zie iets staan over hoofdpijn bij tabak. Kan dit enkel voorkomen wanneer
de hoeveelheid Nicotine afneemt? Ik krijg namelijk wel eens hoofdpijn wanneer ik het combineer
met Alcohol of Cafeïne.

Kan inderdaad wel, maar met dan hoeft het niet specifiek aan de tabak te liggen lijkt mij. Zal dan eerder aan alcohol (of combinatie met) liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alcohol - Elk weekend bijna wel.
Cafeïne - Elke dag bijna wel koffie
Tabak - Yes
Cannabis (Hasj/Wiet) 1x in de maand, wanneer ik me dr goed bij voel..
Speed - 1x - Niks aan, dus ook nooit meer ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alcohol check, komt wekelijks voor, maar meestal niet meer dan 10 bier.
Cafeïne check, maar dat is ook verleden tijd, vroeger aardig caffeinepoeder gebruikt, gemengd met sprite dan wel.
Tabak check, wel gebruikt, af en toe 1 peukje maar zeker niet aan verslaafd.
Cannabis (Hasj/Wiet) check, eens in de maanden wel lekker, maar vind het speciale er wel vanaf.
XTC (MDMA) check, aantal x gebruikt, maar voorlopig stuk ik er een half jaar mee.
Speed check, 1x gebruikt, voor de rest staat het niet meer op de planning, hoeft ook niet van mij.
Ghb en Cocaïne beide nooit gebruikt, en ook niet van plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb alles met uitzondering van GHB weleens gebruikt uit de poll.
Meteen maar top 6je van gemaakt;

1. cocaine
2. alcohol
3. tabak
4. xtc
5. speed
6. cafeine

Cocaine is zonder meer de beste drugs die er is; snelle werking, king of the world, voelt jezelf 200%, hebt zin om te bewegen, geen honger, makkelijk te doseren en natuurlijk euforisch. Precies de dingen die op de unity site staan bij effecten die ervaar je ook.

Negatieve eraan en dus meteen de keerzijde zijn de snelle gewenning (verslaving), de prijs en de vreselijke schade die het veroorzaakt omdat je geen kater hebt en ook tijdens het gebruik je je volstrekt nuchter voelt waardoor je na 15 bier er zo nog 10 kan wegtikken voor je gevoel.

Meer dan een paar keer experimenteren is er dus gelukkig niet van gekomen, omdat ik me vrij bewust was van waar ik mee bezig was en hoe slecht en gevaarlijk het eigenlijk is.
Heb verder ook diversen drugs genomen puur uit nieuwschierigheid, maar ben er gelukkig nooit in doorgeslagen. Heb er nu ook eigenlijk niks meer mee. Biertje erbij is voor mij al goed genoeg. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hmm had dat om een of andere reden niet van jou verwacht, grappig :)

mijn top 5je dan maar, omdat ik de rest nooit heb gebruikt:

1. Alcohol, vaak & veel xd maar alleen in het weekend of op vakantie, heel soms doordeweeks een biertje
2. Cafeine, ik lust geen koffie maar ik drink wel best regelmarig een energiedrankje zoals bullit enzo
3. Tabak, ik rook niet, maar heb op me 13/14e ofzo wel ff gerookt omdat ik et toen stoer vond maar eigenlijk nooit langer dan een paar maanden, nu doe ik het eigenlijk bijna nooit meer
4. Hasj/Wiet, doe ik heel af en toe, 1 x in de 2 maanden ofzo, vind het wel chill maar ik mis het niet als ik het een tijd niet op heb
5. XTC (Mdma), op feestjes gebruik ik meestal wel wat, maar nooit meer dan 2 pilletjes, en meestal niet eens 2, dat is zo'n 1 x per maand/anderhalve maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alcohol, vaak & veel xd maar alleen in het weekend of op vakantie, heel soms doordeweeks een biertje


Dit, en paar keer wiet geprobeerd maar is gewoon niks voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alcohol, vaak & veel xd maar alleen in het weekend of op vakantie, heel soms doordeweeks een biertje


En natuurlijk soms wat Redbull of koffie om wakker te worden in het weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Alcohol:
Alleen in het weekend of in de vakantie, komt wel wekelijks voor. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd heel erg met mate drink, kan aardig wat hebben maar weet ook waar me grens ligt en als die bereikt is ben ik vaak geneigd om wat rustiger aan te gaan doen met drinken. De laatste keer dat ik goed dronken was kan ik me niet eens meer herinneren, hele poos geleden dus. Als ik te veel op heb doe ik me eigen daar nooit echt een plezier mee, ik keer dan vooral in me eigen en ben dan totaal geen gezellig type meer voor me vrienden.

-Cafeïne:
Komt thuis nauwelijks voor. Koffie lust ik niet, en cola drink ik maar heel soms thuis, in tegenstelling van vroeger. Als ik uit ga pak ik tussendoor of aan het eind nog wel is een colaatje. En de laatste tijd ben ik op een feestje ook wel eens geneigd om aan het einde er nog één energie drankje in te gooien, maar verder ook niet.

-Tabak:
Heb nooit vast gerookt, en op de middelbare school ook nooit een meeloper geweest op het gebied van roken. Het komt heel incidenteel wel eens voor dat ik een peuk aanneem maar dat gebeurd alleen als ik de weg heel erg kwijt ben. :P

-XTC (MDMA):
Alleen op feesten. Met gemiddeld minimaal elke keer 6-8 weken pauze ertussen. Neem nooit meer dan 2 pillen tot me.

De rest nog nooit gebruikt, ook geen hijsjes van een joint omdat vrienden het doen of noem het maar op, op een of andere manier ben ik totaal niet geïnteresseerd in hasj/wiet. In de zomer staat wel een keer paddo's proberen op het programma. Begin ook wel al wat nieuwsgierigheid te krijgen in speed/pep (op een feest) maar dit ga ik nog zo lang mogelijk uitstellen tot ik er echt denk klaar voor te zijn in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk een domme vraag, maar: droog je minder uit als je zo lang mogelijk je urine binnen houdt met alcohol drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat Project 141 gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alcohol - Word ik altijd heel vrolijk en praterig van. Kan qua energie 2 kanten opwerken, soms versterkt het m'n energie maar soms word ik er ook ontzettend moe van, vooral als ik al een tijdje bezig ben met drinken. Lam zijn is wel leuk en gezellig, heb de volgende dag meestal ook geen last van een ernstige kater, alleen een beetje uitgedroogd en suf gevoel. Lekker spul :)

Cafeïne - Veruit de minst interessante drug, tenminste pure cafeïne heb ik nog nooit geprobeerd, maar in koffie of cola merk ik er altijd vrij weinig van. Ook van Red Bull merk ik vaak vrij weinig, alleen als ik t in één keer snel wegtik...

Tabak - Peuk roken is altijd wel lekker, vooral in het weekend. Word er soms wel een beetje duf van. Ben nu wel gestopt doordeweeks ivm trainen, ga het dus alleen nog maar in het weekend/tijdens uitgaan doen. Doe meestal anderhalve week met een pakje, soms langer... das echt niks dus. Wil m'n longen nog ff goed houden ;)

Cannabis/Hasj - Wiet doe ik haast nooit meer, vroeger (middelbare schoolperiode) deed ik t echt behoorlijk vaak, soms wekelijks, maar vind t verder niet echt boeiend... behalve als je echt compleet van de wereld bent hehe. De laatste keer dat ik écht knetterdeknetterstoned was, was toen ik afgelopen zomer een keer alleen thuis was. Godnondeju, dat voelde wel gruwelijk lekker haha :love: Vooral die vreetkick vind ik altijd zo lekker haha. Hasj vind ik helemaal niks aan. Wiet is wel goddelijk in combinatie met MDMA overigens.

XTC - Hou gemiddeld 6 weken pauze, soms 2 weken maar soms ook 8 (de laatste tijd vooral rond de 8 weken iig). De hoeveelheid ligt meestal wel rond de 250 tot 350 mg, met hier en daar een onbedoelde uitschieter :P maar ik ben redelijk groot en zwaar, dus kan wel wat hebben ;) . Veruit de leukste drug, gevoel is onbeschrijfelijk lekker. Je wordt verliefd, praterig, energiek, en elke aanraking is een genot. Kater na afloop verschilt van pijn in de kaken, vermoeidheid, depressie en verminderde eetlust. Of helemaal niets van alles... of alles tegelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar als je blaas helemaal vol zit zal je lichaam wel minder snel vocht aan de blaas geven (al las ik laatst dat je al het moet-plassen-gevoel krijgt wanneer de blaas voor 25% vol zit) denk ik. Maar of het nou goed is om je plas zo lang mogelijk op te houden... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Maar als je blaas helemaal vol zit zal je lichaam wel minder snel vocht aan de blaas geven (al las ik laatst dat je al het moet-plassen-gevoel krijgt wanneer de blaas voor 25% vol zit) denk ik. Maar of het nou goed is om je plas zo lang mogelijk op te houden... :x

Je lichaam (nieren) moet nog steeds afvalstoffen kwijt en dat transport kan maar op 1 manier: Door middel van vocht. En het kan ook maar 1 kant op: Naar de blaas.

Op een gegeven moment gaat 't zo'n pijn doen dat je 't niet meer trekt en zal je gewoon in je broek pissen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic