Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.

Je zusje?

Banaanslak schreef:
Jezus meteen goed geraden!


Veel succes Hoofdcoach!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Oh vertel op dan... dan neem ik het, challenge accepted


Poppers waar je kringspier door verslapt wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.


Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!


waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterd :D
het is handig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.


Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!


waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterd :D
het is handig :thumbup:

Kun je net zo goed pep nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:43 
 

hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.


Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!


waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterd :D
het is handig :thumbup:

Omdat als je cocaïne + alcohol nuttigt je lichaam cocaethyleen aanmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Omdat als je cocaïne + alcohol nuttigt je lichaam cocaethyleen aanmaakt.


het enige wat ik voelde was dat ik in 1 klap nuchter was, verder het coke effect meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:47 
 

Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

16 en coke ... gaat echt te ver sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!

wat moet er dan gebeuren? :huh:
misschien dat ik er wel wat waziger van werd maar niet echt opvallend anders, en maten van me ook niet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
16 en coke ... gaat echt te ver sorry

vriend, ik heb gewoon een paar dingen wel eens geprobeert :P
ik heb het nooit zelf gehaald daar niet van, pillen en pep wel maar coke heb ik misschien 5 lijntjes gehad in me leven :P

Edit: lekkere dubbelpost weer van mezelf :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:52 
 

hardcoresjors schreef:
Banaanslak schreef:
Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!

wat moet er dan gebeuren? :huh:
misschien dat ik er wel wat waziger van werd maar niet echt opvallend anders, en maten van me ook niet :oh:

http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... combineert
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:
Banaanslak schreef:
Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!

wat moet er dan gebeuren? :huh:
misschien dat ik er wel wat waziger van werd maar niet echt opvallend anders, en maten van me ook niet :oh:

http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... combineert

Citaat:
Coca-ethyleen verhoogt eveneens de hartslag en heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf.

Verder word je agressiever, overmoedig en je hart raakt overbelast, niet echt iets opvallends dus! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Als ik dat had, dan had je al een tripreport gekregen van mij :P

Don't get your hopes up. Kans is namelijk klein ;)


Ik hoop volgend weekend DMT te doen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Als ik dat had, dan had je al een tripreport gekregen van mij :P

Don't get your hopes up. Kans is namelijk klein ;)


Ik hoop volgend weekend DMT te doen :love:

Oke, now I'm jaloers :P

De spirit molecule?
Fuck sake man :P
I want that tooooooooooooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké of olijfboom heeft heroïne gedaan. Kan haast niet anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met rode eekhoorntjes toevallig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ze 1 keer gehad op Decibel. Zijn wel oké, vind paarse driehoekjes wel iets beter bij mij werken, maar meestal is zoiets puur willekeur. Ik hoor van anderen juist dat ze geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip? :)

Ik had maar een halfje toen ik ze nam en die gingen keigoed, had daarvoor bij elkaar 1 hele paarse diamant op dus ik werd een beetje misselijk van die eekhoorn, had 1/2 minuten last van kots nijgingen maar daarna ging het beter als voorheen! :D
Spacede hem letterlijk de pan uit, was niet te stoppen, en ik zag pas een paar man met 1 eekhoorn op, en teeeeering, ik heb nog nooit zo'n waus iemand gezien als op Syndicate!
Ik zou hem een 8 geven denk ik, echt lekkere pillen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Iemand ervaring met rode eekhoorntjes toevallig? :)

Ik heb ze gehad op Q-Base. Eerste halfje sloeg heerlijk in, heb echt lekker staan genieten en ging helemaal uit m'n plaat. Ik was helemaal happy :) Na uurtje of 2 werd de werking wat minder happy, maar nog wel redelijk energiek, dus toen pakte ik weer halfje bij (and so on). Echt heel erg lekker :cool: Maarja, wie ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip? :)

Gemiddelde van 180 mg MDMA, dus das een redelijk zware tikkel.
Ik heb helaas geen enkel moment goed los kunnen komen, heel mn lichaam voelde zwaar. T was wel een lekkere space verder maar doordat mn lichaam me tegenhield om echt los te komen heb ik er verder niet zoveel aan gehad. Denk echter meer dat dat ook kwam omdat ik op Decibel veel te veel heen en weer liep en zeker 10 kilometer heb gelopen, plus het stampwerk tijdens de sets... en dat allemaal zonder één moment echt rustig te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
b-ram schreef:
Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip? :)

Gemiddelde van 180 mg MDMA, dus das een redelijk zware tikkel.
Ik heb helaas geen enkel moment goed los kunnen komen, heel mn lichaam voelde zwaar. T was wel een lekkere space verder maar doordat mn lichaam me tegenhield om echt los te komen heb ik er verder niet zoveel aan gehad. Denk echter meer dat dat ook kwam omdat ik op Decibel veel te veel heen en weer liep en zeker 10 kilometer heb gelopen, plus het stampwerk tijdens de sets... en dat allemaal zonder één moment echt rustig te zitten.

Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 01:14 
 

Klos schreef:
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.

Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zit xd Spreek uit ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de info heren! Morgen ga ik er 1tje proberen waarschijnlijk. Kijken of het een vergelijkbaar effect op me heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 03:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.

Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zit xd Spreek uit ervaring.


Inderdaad, zitten gaan is a no go on xtc :list:
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic