Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track: The Cross of Blood

Sample: https://www.facebook.com/video.php?v=230388730465015


https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

RR heeft iets met koren he, gruwelijk. Benieuwd naar de rest, want hier kan je niet zoveel over zeggen (alleen dat het tempo wat te laag ligt voor wat je hoort).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Radical army :sick: wat betreft de track is mijn intresse gewekt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:02 
 

Pipa schreef:
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?


Ik denk foto's van iedereen die een shirtje heeft gekocht van MM en/of RR. Kunnen ze commenten hoe vet het wel niet is en dat ze het zelfs als slaapshirt gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?

Omdat een fan op dat idee gekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:


Haha, dan kies je al zo'n kansloze username en dan spel je het ook nog eens fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:

Ah kom op, dit moet toch haast wel een troll account zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer verschijnt de Haattraxx Army pagina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Wanneer verschijnt de Haattraxx Army pagina?


Ik zou zeggen het idee ligt nu op tafel. Destination doe er wat mee. Allemaal fotos van haatreacties op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?


Nou, bijvoorbeeld het filmpje bij deze track. Die stond niet op zijn pagina, maar wel op die van de Army.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RadicelArmy schreef:
Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:

Ah kom op, dit moet toch haast wel een troll account zijn xd


Nee, geen trollaccount. Ik geef slechts mijn mening wat ik van een track vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee het meeste volk is hier niet zo van de Radical hype maar kom op laten we elkaar nou niet belachelijk maken en respecteer een ander z'n mening, dat doet hij tot nu toe toch ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:52 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed zo de eerste paar geluiden, interesse is gewekt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 02:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer als meer van hetzelfde :/ :cry: ... dan maar de preview afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 20:59 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?


Ik denk foto's van iedereen die een shirtje heeft gekocht van MM en/of RR. Kunnen ze commenten hoe vet het wel niet is en dat ze het zelfs als slaapshirt gebruiken..

Zoooo hee internetheld, je lijkt zo net zo'n pubertje van 13 dat een leuke grap maakt in de klas en vervolgens om zich heen kijkt of de rest van de klas het ook grappig vindt. Kom je hier alleen maar leuk doen of heb je ook nog wat nuttigs te melden? Zo niet, richt dan aub zelf een 'Anti-RadicalArmy' facebook oid op en ga daar lekker de kleuter uithangen. Echt zo triest dit soort opmerkingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?


Ik denk foto's van iedereen die een shirtje heeft gekocht van MM en/of RR. Kunnen ze commenten hoe vet het wel niet is en dat ze het zelfs als slaapshirt gebruiken..

Zoooo hee internetheld, je lijkt zo net zo'n pubertje van 13 dat een leuke grap maakt in de klas en vervolgens om zich heen kijkt of de rest van de klas het ook grappig vindt. Kom je hier alleen maar leuk doen of heb je ook nog wat nuttigs te melden? Zo niet, richt dan aub zelf een 'Anti-RadicalArmy' facebook oid op en ga daar lekker de kleuter uithangen. Echt zo triest dit soort opmerkingen :lol:

Dit is net als wat hij zegt x10, je verlaagt je nu nog lager dan hem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk he om gewoon leuk met elkaar om te gaan. Als die gozer graag een Radical Facebookpagina wil laat hem dan lekker. Tegenwoordig is er overal een Facebookpagina over, en als het mooie van die pagina's is dat je ze niet per se hoeft te ''vind-ik-leuken''..

OT aub na deze post, en houd 't een beetje gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 06:35 
 
Artiest

Goedenavond/morgen,

Ik reageer normaal nooit ergens op, puur omdat ik persoonlijk erg veel waarde hecht aan meningen.
Het feit dat mensen wel of niet van bepaalde soorten muziek houden, zorgt ervoor dat muziek interessant blijft.
Hoe saai zou het zijn als iedereen alles maar mooi zou vinden.

Kortom, het fatsoen hebben om respectvol om te gaan met andermans mening, ook al wijkt die af van die van jou, is voor een forum één van de belangrijkste dingen.

Dat hier dan zo gereageerd wordt op iemand die Radical Redemption fan is en dat met trots uitdraagt, vind ik simpelweg bespottelijk.

Respecteer elkanders mening, koester je eigen. Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.
Of je mij nu een hype vindt waarvan je hoopt dat die snel overwaait of helemaal het tegenovergestelde, ik zal je er niet anders op aankijken.

Meningen zijn en blijven nu eenmaal meningen en nooit goed of fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke, maar ik ben nu al een keer een gozer met een dont fuck with the radical shirt en RR vlag tegengekomen die dus absoluut nog nooit van annihilate gehoord had, en een dude met een i am a militant shirtje die geen benul had wie chain reaction eigenlijk is. Door dat soort dingen ga ik iets als een radical army ook niet serieus nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 10:46 
 
Hardtraxx Elite

yowan schreef:
Ja oke, maar ik ben nu al een keer een gozer met een dont fuck with the radical shirt en RR vlag tegengekomen die dus absoluut nog nooit van annihilate gehoord had, en een dude met een i am a militant shirtje die geen benul had wie chain reaction eigenlijk is. Door dat soort dingen ga ik iets als een radical army ook niet serieus nemen..

Dus dan is gelijk iedere RR fan zo? Wat is jouw punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 11:24 
 

Kijk nu eens 4 posts hierboven.
Nou ik toch aan het typen ben: mooi gezegd RR ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Respecteer elkanders mening, koester je eigen. Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.

:worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks