Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:09 
 
Hardtraxxer

Artiest: Digital Mindz & Madshifta

Track(s): World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit)

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:31 
 

het begin is wel leuk maar die 2e climax >.< :/ ik krijg er hoofdpijn van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je nou zelf niet door hebben dat die 2e climax de hele track verneukt! Voor de rest echt lekker plaatje, tot de 2e climax dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 22:18 
 
Hardtraxxer

Die 2de climax :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 22:24 
 
Hardtraxx Crew

die 2e climax.. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter maakt hij een melodie only Edit. Die 1e climax :loving: Goed anthem gevoel de eerste helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 01:30 
 
Hardtraxx Crew

Zodra ie uit is knip ik sws de 2e climax eruit en kopieer ik de 1e xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, that escalted quickly. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:01 
 

Khadber schreef:
Wow, that escalted quickly. Helaas!

En of :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Die 2de climax :worship: :thumbsup:


srsly? kun je toch niet menen het is al de 1000ste keer dat digital mindz dat trucje doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 22:37 
 
Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
IHanterI schreef:
Die 2de climax :worship: :thumbsup:


srsly? kun je toch niet menen het is al de 1000ste keer dat digital mindz dat trucje doet!


Leuk toch? Je krijgt eerst een climax waar ik al blij om ben en dan kan je vierkant rammen op die tweede anti van hem, niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Rumpfy schreef:
IHanterI schreef:
Die 2de climax :worship: :thumbsup:


srsly? kun je toch niet menen het is al de 1000ste keer dat digital mindz dat trucje doet!


Leuk toch? Je krijgt eerst een climax waar ik al blij om ben en dan kan je vierkant rammen op die tweede anti van hem, niks mis mee.


Het gaat mij er ook niet om dat er niks mis is met dat 2e stukje, het past alleen totaal niet in een track waarbij je de nadruk vanaf seconde 1 op euforie legt. Dit lijkt net op keihard sjorren aan je penis, maar op het moment dat je je vriendin helemaal onder gaat blaffen zegt ze: "sorry ik heb geen zin meer, we gaan slapen". :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Letterlijk een anticlimax dat, wat slecht. Eerste climax leuk gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
vierkant rammen op die tweede anti


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 15:50 
 

het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:53 
 

1e climax is leuk en kan die 2e ook wel waarderen, je moet er van houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Totaal verkracht met die anti.

En die screech is gewoon 1 op 1 gekopieerd uit z'n andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.


Laat ik het even voor je green texten.

> Vergeet dat iedereen ze eigen smaak heeft.
> Hij vindt de anti nergens naar klinken (zijn mening) terwijl ik vindt dat je flink kan rammen op die anti.
> Zegt dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopen van die ''belachelijke'' screech, wat ook weer jouw mening is terwijl ik hem vet vindt.

Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Nog een fijne dag verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 20:55 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
1e climax is leuk en kan die 2e ook wel waarderen, je moet er van houden xd


Kijk jij snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Klapt dr goed op die tweede qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Laat ik het even voor je green texten.


Newfag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
IHanterI schreef:
Laat ik het even voor je green texten.


Newfag.


Als dat het enigste is wat je te zeggen hebt dan heb ik ook maar 1 ding om te zeggen.

=

:lol:

En eigenlijk zit ik al op deze site sinds 2012 alleen had ik nog nooit een account aangemaakt want dat vond ik niet echt nodig. Dus met die newfag ''insult'' van jou kom je niet echt ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:02 
 

IHanterI schreef:
jeffrey2107 schreef:
het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.


Laat ik het even voor je green texten.

> Vergeet dat iedereen ze eigen smaak heeft.
> Hij vindt de anti nergens naar klinken (zijn mening) terwijl ik vindt dat je flink kan rammen op die anti.
> Zegt dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopen van die ''belachelijke'' screech, wat ook weer jouw mening is terwijl ik hem vet vindt.

Mod edit

Nog een fijne dag verder!


ja iedereen heeft een eigen mening dat klopt inderdaad maar die track begint heel euforisch en dan komt er een anticlimax in met 1 vage kicks (vind ik) 2 een screech waarvan IK hoofdpijn krijg, ook VIND IK dat die screech niet eens klinkt als een normale screech.
en lekker rammen had je ook kunnen doen als die melodie gewoon werd doorgezet in de 2e climax , of is dat weer te house meuk achtig?

ook mensen een debiel noemen die hun mening geven, al dan niet helemaal goed onderbouwd is zelf debiel.

en het Haat trax ding is een argument dat werkelijk nergens op slaat, mensen hier geven hun mening, niet altijd even aardig voor de artiest, maar het is hun mening.
en een mening geven die tegen eigen mening ingaat word door een aantal artiesten en voor mij ook mensen die het haat trax argument gebruiken gewoon gezien als haten terwijl het dat dus niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:17 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
IHanterI schreef:
jeffrey2107 schreef:
het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.


Laat ik het even voor je green texten.

> Vergeet dat iedereen ze eigen smaak heeft.
> Hij vindt de anti nergens naar klinken (zijn mening) terwijl ik vindt dat je flink kan rammen op die anti.
> Zegt dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopen van die ''belachelijke'' screech, wat ook weer jouw mening is terwijl ik hem vet vindt.

Mod edit

Nog een fijne dag verder!


ja iedereen heeft een eigen mening dat klopt inderdaad maar die track begint heel euforisch en dan komt er een anticlimax in met 1 vage kicks (vind ik) 2 een screech waarvan IK hoofdpijn krijg, ook VIND IK dat die screech niet eens klinkt als een normale screech.
en lekker rammen had je ook kunnen doen als die melodie gewoon werd doorgezet in de 2e climax , of is dat weer te house meuk achtig?

ook mensen een debiel noemen die hun mening geven, al dan niet helemaal goed onderbouwd is zelf debiel.

en het Haat trax ding is een argument dat werkelijk nergens op slaat, mensen hier geven hun mening, niet altijd even aardig voor de artiest, maar het is hun mening.
en een mening geven die tegen eigen mening ingaat word door een aantal artiesten en voor mij ook mensen die het haat trax argument gebruiken gewoon gezien als haten terwijl het dat dus niet is.


Ik ben ook iemand die liever heeft dat iemand gewoon een goeie melody doet met een climax, daarna mag hij van mij alles doen met de track wat hij zelf wilt, zodat die melody niet verpest wordt met alleen anti's, als hij 2x die anti deed dan zou ik het jammer vinden en zonde van die goede melody maar dat deed hij niet, hij deed 1 climax en 1 anti en dat is wat ik het beste vindt in elke track die gemaakt wordt. Maar luister hier maar naar hoe de melody niet door gezet wordt naar een climax maar naar een anti wat jammer is.

Die melody werdt verpest met een anti :/

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:33 
 
Hardtraxx Addict

Vind er maar weinig aan
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks