Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:


Minus Militia - Crackin Your Ribs ;)

hoor je ook in de vocals tussendoor keertje ;)

echt een dik nummer dit :bomb: :bomb:

Uit een filmpje op Youtube kan je toch niet de conclusie trekken dat dit de juiste titel is? >.< Als er een youtube filmpje van deze track staat met de titel Bearforce 1 - Cocksucker er bij omdat je dat in de vocals hoort is het toch ook niet gelijk legit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Zin schreef:


Minus Militia - Crackin Your Ribs ;)

hoor je ook in de vocals tussendoor keertje ;)

echt een dik nummer dit :bomb: :bomb:

Uit een filmpje op Youtube kan je toch niet de conclusie trekken dat dit de juiste titel is? >.< Als er een youtube filmpje van deze track staat met de titel Bearforce 1 - Cocksucker er bij omdat je dat in de vocals hoort is het toch ook niet gelijk legit? :P


Oke heb je een punt, maar afgelopen weekend hoorde je wel ineens een langere versie die helemaal af was en ze zouden Crackin Your Ribs & Supremacy Anthem draaien en de enigste track die me nog niet bekend voor kwam was de Supremacy Anthem dus ik neem aan dat dit dan Crackin Your Ribs is. Ook tevens vanwege het feit dat toen ik het aan Chain Reaction zelf vroeg hij ook reageerde dat het een Minus Militia iets was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

De snare voor de climax is cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt een vette track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere melodie :$
Deze deed het op Defqon erg goed! Paar keer gehoord daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kick als bomslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 10:39 
 
Hardtraxxer

Eindelijk live gehoord afgelopen zaterdag! Wat een power zit er in die kick..alleen jammer dat de break is aangepast..vond die eerste versie qua sfeer stuk beter bij passen

Ps. Crypsis had zaterdag bevestigd dat deze plaat door hem geproduceerd is en later een MIM is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Maximum schreef:
Zin schreef:


Minus Militia - Crackin Your Ribs ;)

hoor je ook in de vocals tussendoor keertje ;)

echt een dik nummer dit :bomb: :bomb:

Uit een filmpje op Youtube kan je toch niet de conclusie trekken dat dit de juiste titel is? >.< Als er een youtube filmpje van deze track staat met de titel Bearforce 1 - Cocksucker er bij omdat je dat in de vocals hoort is het toch ook niet gelijk legit? :P


Oke heb je een punt, maar afgelopen weekend hoorde je wel ineens een langere versie die helemaal af was en ze zouden Crackin Your Ribs & Supremacy Anthem draaien en de enigste track die me nog niet bekend voor kwam was de Supremacy Anthem dus ik neem aan dat dit dan Crackin Your Ribs is. Ook tevens vanwege het feit dat toen ik het aan Chain Reaction zelf vroeg hij ook reageerde dat het een Minus Militia iets was ;)

Haha nou je hebt toch gelijk! :thumbup: Jij je zin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het maar Crypsis plaatje gebleven. Nu moeten we waarschijnlijk wachten tot december 2017 voor de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Haha nou je hebt toch gelijk! :thumbup: Jij je zin. :P


YES!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Was het maar Crypsis plaatje gebleven. Nu moeten we waarschijnlijk wachten tot december 2017 voor de release.


Dit. En voor een HQ sowieso ook een jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.

Of dat voor altijd zo is weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 10:27 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.

Of dat voor altijd zo is weet ik niet.


Beetje jammer weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze de MM platen nou niet draaien als ze solo zijn, zou het nog speciaal blijven. Nu niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
RR zegt dat de Minus Militia tracks geen full release krijgen.

Totale verloedering van het genre vind ik dit. Net als platen > 1 jaar op de plank houden om het exclusief te houden (en ze vervolgens ELKE set, vaak in dezelfde volgorde te draaien). Begrijp het ook echt niet vanuit het label uit. Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.

Zal wel een MM album worden zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
We received a lot of questions if we will upload our Live set from Defqon.1. Bad news, we don't. The good news, we'll give away the Minus Militia Defqon 1. bottle! Mention in the comments in which city/village you live and you might be the lucky Militant!

Ah, laat maar ik hoef die platen niet meer. Ik wil de MM Defqon 1 bottle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
TiMOTHYb schreef:
Het is nu in zo'n korte tijd zo groot geworden, geef je fans dan eens wat terug anders dan al die merchandise rommel.


Ik snap sowieso niet wat het nut ervan is om je tracks/sets zo lang exclusief te houden of niet te releasen.. minus militia released sowieso weinig tot geen tracks, ben gelukkig zelf geen fan van deze overrated gehypete act alhoewel ik deze track wel leuk vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wel dat als je een specialere live act hebt zoals MM, dat je dan de tracks wat langer exclusief houdt en ze niet gaat releasen. Maar ze draaien de MM tracks ook in hun solo sets inderdaad.
Maargoed, het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook, een aantal weken.. en daarna verlies ik in elk geval mijn interesse. Jij wil toch niet zeggen dat je MiM nog steeds zo op de voet volgt als eerst? Zie nu vanzelf wel of er wat uit komt. Vind het een stuk minder interessant in elk geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja wat is op de voet volgen? Meer dan de social media deed ik al niet. En ik zie ze nog steeds voorbij komen. :P De MiM stijl is nog steeds een van mijn favorietere stijlen. Natuurlijk irriteer ik me op feesten wel eens aan hoeveel volk er nu op af komt. Maar ag, het heeft ook wel iets vets.

Het releasebeleid van MiM is wel iets wat in mijn ogen stukken beter kan. Is niet echt een touw aan vast te knopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eigenlijk gaat het niet zo zeer om MiM, maar ik merk gewoon dat ik snel interesse in platen (en dus acts) verlies als ik maanden op een release moet gaan zitten wachten. En als ze nu gewoon zeiden we houden hem een half jaar exclusief, de release is met kerst. Ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat je als producer niet gewoon je plaat na een paar maanden wil releasen. En dit terwijl je in interviews met DJ's altijd leest dat ze zelf zijn begonnen op hun zolderkamertje alle releases op cassette tapen blablablabla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh en nog iets; kan iemand mij het commercieel nut hiervan uitleggen? Ik begrijp wel dat je een live act exclusief wil houden, zodat mensen echt naar jouw set moeten komen, dus na twee maanden een plaat releasen zou ik ook niet doen. Maar je kunt toch wel een beetje een planning vrijgeven, samen met een HQ preview? Op ten duur gaat mensen dit toch ook gewoon vervelen, dat gekloot met die platen steeds.

Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld een Frontliner; die post vrijwel elke plaat in een goede HQ preview; er staan genoeg setjes van hem online en over het algemeen zit je geen jaar te wachten op een release (vergelijk eens collab met ander MiM werk…)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Eigenlijk gaat het niet zo zeer om MiM, maar ik merk gewoon dat ik snel interesse in platen (en dus acts) verlies als ik maanden op een release moet gaan zitten wachten. En als ze nu gewoon zeiden we houden hem een half jaar exclusief, de release is met kerst. Ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat je als producer niet gewoon je plaat na een paar maanden wil releasen. En dit terwijl je in interviews met DJ's altijd leest dat ze zelf zijn begonnen op hun zolderkamertje alle releases op cassette tapen blablablabla.


Maar wordt dit dan veel beter als ze eindelijk gereleased zijn? Begrijp me niet verkeerd vind het ook jammer, maar puur om het feit dat ik ze dan zelf niet kan draaien ;)

Ben verder denk ik een keer naar MM live geweest, daarna niet meer.. als ik de MM nummers wil luisteren ga ik wel naar de solo acts waar het stukken minder druk is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, ik ga daar ook liever niet meer bij staan.. net als bij G4H of in iets mindere mate B-Freqz trouwens. Maar juist om wat jij noemt wil ik die platen gewoon graag hebben. Wil ze zelf graag draaien, en ik wil ze gewoon in HQ kunnen beoordelen i.p.v. dat ik elke keer die lelijke rips moet luisteren.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks