Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 03:44 
 
Artiest

Artiest: Atmozfears ft. TVDS

Track(s): Hypnotika (Melodika Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaggg!!


:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:06 
 

Magi k k a a a a r r p p p p

Klinkt lekker, alleen wanneer weer eens een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw logotje zo te zien. Voelt een beetje aan ala Digital Age dit. Klinkt weer naar behoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje het idee van Qautre mains overgenomen. Dat was ook een fictieve collab zegmaar. Vind hun produceer skills echt verbazend goed altijd, snap niet zo goed waarom ze nog niet echt zijn opgepikt door de grote namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker inderdaad ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje de Doomed/Quatre Mains in- en outro idd, maar liever dat dan een standaard 2x32 intro.

Melodie is geweldig trouwens, mooie synth en goed gevulde melodie. Net als Taxi vraag ik me af waarom die lui nooit zijn opgepikt, zelfs niet door een klein label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt weer super, vooral die kick :love: Geweldig hoe jullie je eigen weg volgen, dat bevalt mij zeer goed! Hebben jullie al een label kunnen vinden of zijn jullie aan het praten met labels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nooit fan geweest van Atmozfears vanwege de kicks, maar ik moet zeggen dat ze flink zijn verbeterd. Dit viel me ook al op bij World of Presets en de remix die ze hebben gemaakt voor A-lusion. Ik moet ze toch maar in de gaten gaan houden, want dit klinkt wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears +1
TVDS +2
Wat een sounddesign :drool:
Heerlijke plaat, wordt er helemaal vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxxer

Naice :D

Het idee lijkt op quatre mains van de nc, maar ik vind m toch heel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict



hq versie eindelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:09 
 
Hardtraxx Elite

Teering wat timmert die Tim van de Stadt / Atmosfearz hard aan de weg ineens. Had eerst nog nooit wat van ze gehoord en nu ineens hebben ze al 2(?) releases op scantraxx (beide goed) (stiekem ook op Dirty Workz aangezien hij ook voor Inner Heat produceerd) en hij heeft nog een stuk of 10 tracks klaarliggen? Ik had even zijn soundcloud bekeken. Daar staan ook een aantal goede dubstep tracks op. :yes: meui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Teering wat timmert die Tim van de Stadt / Atmosfearz hard aan de weg ineens. Had eerst nog nooit wat van ze gehoord en nu ineens hebben ze al 2(?) releases op scantraxx (beide goed) (stiekem ook op Dirty Workz aangezien hij ook voor Inner Heat produceerd) en hij heeft nog een stuk of 10 tracks klaarliggen? Ik had even zijn soundcloud bekeken. Daar staan ook een aantal goede dubstep tracks op. :yes: meui.


Tim Van de Stadt zei dat hij al 30 tracks had gemaakt. Solo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt veel belovend! Sounddesign klinkt op het eerste gehoor erg goed, ben erg benieuwd na HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 03:25 
 
Artiest

emmerick schreef:
Teering wat timmert die Tim van de Stadt / Atmosfearz hard aan de weg ineens. Had eerst nog nooit wat van ze gehoord en nu ineens hebben ze al 2(?) releases op scantraxx (beide goed) (stiekem ook op Dirty Workz aangezien hij ook voor Inner Heat produceerd) en hij heeft nog een stuk of 10 tracks klaarliggen? Ik had even zijn soundcloud bekeken. Daar staan ook een aantal goede dubstep tracks op. :yes: meui.

Hey!

Bedankt voor het compliment, haha. Wel even wat duidelijk maken;
Ik produceer niet stiekem voor Inner Heat, ik sta hem alleen bij met het ontwikkelen van zijn eigen sound. Door mijn hulp vond hij het nodig mij toe te voegen aan z'n creditlist, tracks zijn gewoon van meneer Inner Heat himself.

Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.

Hoop nog veel luisterplezier te kunnen waarbrengen. Met een gemotiveerd hoofd op naar te toekomst, en daar helpen dit soort comments heel erg mee :)

jambekkie schreef:
Tim Van de Stadt zei dat hij al 30 tracks had gemaakt. Solo :P

Niet helemaal correct - ik zit nu rond de 25, variƫrend van house tot hardcore. Maar alsnog, ja, ik heb een redelijk assortimentje in de aanbieding nu.

Groetjes,

Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tvds schreef:

Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.




Laat dat maar lekker UIT je hardstyle tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Tvds schreef:

Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.




Laat dat maar lekker UIT je hardstyle tracks ^^


Of niet. lekker tracks als Quatre Mains produceren zo nu en dan.

TVDS produceer je nou eigenlijk in je eentje voor atmozfears? En ik zou even je account als artiest neerzetten. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:01 
 

Tvds schreef:

Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.



is het van die skrillex of pavelow dubstep? Dan hou er maar meteen mee op :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:28 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Beetje de Doomed/Quatre Mains in- en outro idd, maar liever dat dan een standaard 2x32 intro.

Melodie is geweldig trouwens, mooie synth en goed gevulde melodie. Net als Taxi vraag ik me af waarom die lui nooit zijn opgepikt, zelfs niet door een klein label.


misschien hebben ze zelf gewacht tot een groot label ze wou hebben ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Jorrr schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaggg!!


:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:


Dit dus :D :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:55 
 
Hardtraxx Newbie

Jorrr schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaggg!!


:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Tvds schreef:

Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.



is het van die skrillex of pavelow dubstep? Dan hou er maar meteen mee op :kiss2:


Ja idd. Stop dan wat Doctor P / Flux Pavilion elementjes ertussen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Toevallig iemand die deze nog heeft? :$

Edit: Got it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah gelukkig maar Emre! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks