Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Triton - Hardworld 3 DJ Contest


Zeer tevreden over het mixwerk, eigenlijk elke overgang vind ik wel vet gelukt!

Tracklist:
01. Warface - Mash-Up 3.0
02. Primefire - The Owlman
03. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls
04. Prefix & Density ft. The Vision - I Know You're Coming Close (Triton Mash-Up)
05. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (Different Mix)
06. Crypsis & Luna - Torture
07. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
08. DJ Thera & Exit Mind - The Filth (Radio Edit)
09. Radical Redemption - God's Child
10. Deetox ft. MC Nolz - Trigger
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker setje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Lekker setje. :cool:

Thanks :thumbsup:
Nog comments op het mixwerk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.

Thanks! Klopt inderdaad, bij DKOT > Torture zijn de vocals door elkaar vrij storend, Torture > Do You Want Heavy lopen ze ook deels over elkaar heen maar daar vind ik het eigenlijk niet zo storend met luisteren.
Thanks voor de feedback en het luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima setje hoor, vooral die overgang naar Torture is erg vet. Je zou kunnen proberen 1 van de 2 vocals een beetje weg te werken met een of ander effect. Ik heb een keer zo'n roll effect op een vocal gezet waardoor hij haperde en je de tekst niet meer hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Prima setje hoor, vooral die overgang naar Torture is erg vet. Je zou kunnen proberen 1 van de 2 vocals een beetje weg te werken met een of ander effect. Ik heb een keer zo'n roll effect op een vocal gezet waardoor hij haperde en je de tekst niet meer hoorde.

Thanks, goede tip ga het eens proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Vette set, een van je betere. Die overgang met Torture is heel vet alleen jammer dat ie dan zolang duurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.

Thanks! Klopt inderdaad, bij DKOT > Torture zijn de vocals door elkaar vrij storend, Torture > Do You Want Heavy lopen ze ook deels over elkaar heen maar daar vind ik het eigenlijk niet zo storend met luisteren.
Thanks voor de feedback en het luisteren :thumbsup:


Vind het erg vet gemixt idd, maar bij bijvoorbeeld Torture > Do You Want Heavy kan je(in mijn ogen) net voor de climax of net aan het einde van een blok beter naar een van de twee sliden, dan is het helemaal vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand dit nog??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm zelf niet meer helaas!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle