Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker




Tracklist
Showtek - Save The day again
Headhunterz - Subsonic
Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
B-front & Frontliner - Godzz edit power
Frequencerz - Bitch
Donkey Rollers- Ruff
A-Lusion & Luna - We are back
Alphaverb & Intractable one - Destination nowhere
Zany - Psychedelic trip
Tartaros - They come for you
B-front & Digital Punk - For the girls
Crypsis -Strike
B-front & Frontliner - Magic
Chris one - Psycho
Geck-o & Thera - Do the happy face

Normaal mix ik alleen maar house, maar speciaal voor de the dungeon heb ik toch maar eens geprobeerd om een hardstyle mixje te maken. De platen die in de set zitten zijn in mijn ogen allemaal knallers en knallen is iets wat in de dungeon area gaat gebeuren. Zoals ik al zei, dit is een van de eerste hardstyle mixen die ik ooit heb gemaakt, dus feedback is welkom. Gemixed met 2x CDJ800 en Numark dxm09
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de eerste dingen wat mij opvalt is dat het BPM op het einde nog steeds 150 BPM is.
Had naar mijn mening wat sneller gemogen.
Voor een eerste mixje is dit zeker niet slecht, heb een beetje van overgang naar overgang geskipt en er zaten een paar goeie overgangen tussen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
1 van de eerste dingen wat mij opvalt is dat het BPM op het einde nog steeds 150 BPM is.
Had naar mijn mening wat sneller gemogen.
Voor een eerste mixje is dit zeker niet slecht, heb een beetje van overgang naar overgang geskipt en er zaten een paar goeie overgangen tussen :thumbsup:


Heb de mix 3x moeten doen vanwege technische mankementen en 4x vond ik wat veel van het goede. Want het was me zelf ook opgevallen dat ik de bpm niet heb veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand feedback? :$
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle